Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Archívum

Marketingkonferencia a márkázott tartalmakról

2011.09.20.


1145, Bp., Róna utca 174. A TV2 új valóságshow-ja, az ÖsszeEsküvők helyszínén
 

Marketingkonferencia a Kreatív Csoport szervezésében a termékelhelyezésről, a márkamagazinokról, a fizetett blogokról. Mindenről, ami reklám, de elsőre nem annak látszik.
 

Kereső- és közösségi-média optimalizáló képzés

2011.09.19.


Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
 

Hogyan lehet feljutni az első találati oldalra a Gooogle-ben? Hogyan lehet hatékonyan hirdetni a Google AdWords-el vagy a Facebook felületén? Hogyan érdemes a közösségekre, Facebookra, twitterre, tumblr-re optimalizálni a vállalkozást? E kérdésekre a választ a Kereső- és közösségimédia-optimalizáló szakember tudja. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Kereső- és közösségimédia-optimalizáló képzést indít a Peer-rel együttműködve.
 

MÉMEK, VÉLEMÉNYVEZÉREK & A BEHÁLÓZOTT SZÉP ÚJ VILÁG

2011.09.12.


CoLabs, 1056 Bp. Irányi u 3. 
 

Holnap kerül sor a Hot Marketing Club második találkozójára, melyet a hálózat- és véleményvezér-kutatásnak, ill. a memetikának szentelnek. A gyerekcipőben járó tudományterület esszenciális a behálózott marketingvilág és a social networkok birodalmában.

Stylawalker Night

2011.09.06.

Itt a nyár, a jó idő, így június 17-én ismét itt a nyári Stylewalker Night, mostantól a Belváros - A jövő városa egyik vezető programjaként, ahol este héttől egészen éjfélig csatangolhatnak a divatrajongók az V. kerület zegzugos utcáiban, design kincsek után kutatva. A Stylewalker Night lényege, hogy felhívja a figyelmet a magyar iparművészek munkáira, és megmutassa, hogy az általuk készített termékek a hétköznapokban is hű társaink lehetnek, és egy tervezői ruha vagy kiegészítő, egy-egy design lakberendezési tárgy beszerzése nem csak a felső tízezer kiváltsága. Nem véletlen, hogy az idei évben Belváros-Lipótváros Önkormányzata támogatást nyújtva a rendezvény mellé állt. A kerület kiemelten fontosnak tartja, hogy a minőségi, magyar tervezők termékeit áruló kisebb üzletek egyre népszerűbbé váljanak az itt élők és a turisták körében egyaránt. A Jövő Városa egy sokszínű, izgalmas városrészt jelent, melyet élettel, tartalommal töltenek meg az olyan kezdeményezések, mint a Stylewalker Night.

 

Mfor konferencia: Offline marketing trendek 2011

2011.06.06.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

A marketing az elmúlt években szinte teljesen átalakult, köszönhetően az online felületek térnyerésének. Létrejöttek, és megerősödtek az internetes közösségek (Facebook, Iwiw), a vásárlói szokások megváltoztak, a fogyasztók mind nagyobb része szerzi be az információkat az internetről. Nem szabad szem elől tévesztenünk, hogy nem tartott lépést az információszerzés változásával a vásárlás, hiszen annak döntő része, még mindig a hagyományos boltokban történik. A marketingesek fegyvertárában a klasszikus eladást segítő marketing eszközöket újak váltják fel, miközben az elmúlt időszakban azok is hatalmas fejlődésen mentek át. Érdemes megvizsgálni, milyen az offline marketing jövőképe? Hogyan változtak és alkalmazhatók a viszonylag új eszközök, mint a CSR, vagy a trade marketing?

„Mit esznek rajtunk?” - Gasztromárkák és turizmusmarketing a MagyarBrands Konferencián

2011.06.03.


Millenáris Park,1024 Budapest, Kis Rókus u. 16-20.
 

Elismert szakemberek, valamint jelentős hazai márkák képviselői veszik górcső alá a magyarországi kulináris világ és az ehhez kapcsolódó brandépítés legfontosabb kérdéseit a „Mit esznek rajtunk?” címmel megrendezett MagyarBrands Konferencián. Az étkezés művészete egyre inkább a mindennapi érdeklődés középpontjában áll, felmerül azonban a kérdés, mit tehetnek az egyes brandek tulajdonosai azért, hogy sikeressé és ismertté váljanak, mennyire lehet vonzó hazánk gasztronómiája turisztikai szempontból a külföldiek számára. Vajon még mindig a paprika országa vagyunk? Mi határozza meg a magyarok étteremválasztását? Mitől lehet sikeres egy gasztromárka? A többi között ezekre a kérdésekre keresik a választ a konferencia előadói.

MMSZ social media workshop: Lenni vagy nem lenni?

2011.06.03.


Hotel Ében, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.
 

Ön már tudja hogyan használhatja a közösségi médiát üzleti célokra? Ha nem, vagy csak szeretné jobban csinálni, csatlakozzon az MMSZ által szervezett social media témájú workshop résztvevőihez!

 

Kommunikációs trendek a turizmusban

2011.06.02.


Budapest, Danubius Health Spa Resort Margitsziget
 

A Direkt Marketing Szövetség június másodikai Turizmus és direkt kommunikáció című konferenciáján a turizmus piaci helyzetét, a szektorban alkalmazható direkt marketing trendeket és sikeres hazai kampányokat ismerhet meg. A kapcsolatépítés mellett az eseményen képet kaphat arról, hogy melyek a legkedveltebb utazási desztinációk, utazás tervezésekor honnan tájékozódnak a magyar fogyasztók, milyen smartmobil alkalmazások újítják meg a városnézést, milyen lehetőségek vannak a CRM rendszerek és call centerek alkalmazásában, mi a titka Etyek sikertörténetének, az Utazás kiállítás kommunikációja milyen eredménnyel zajlott, milyen interaktív felületeket érdemes használni a médiatervezés során és hogyan kommunikál a legújabb magyar Michelin-csillagos étterem?

AmCham – GVH Versenykultúra Központ Harmadik reklámjogi konferencia: Reklámjogi compliance – kockázatkezelés - önszabályozás

2011.06.01.


Hilton Budapest, 1014 Budapest, Hess A. tér 1-3.
 

Az AmCham immáron hagyományosnak mondható Harmadik Reklámjogi Konferenciájának fő célja, hogy hasznos segítséget nyújtson a fogyasztók széles köréhez szóló, országos médiumokat igénybe vevő reklámozók számára ahhoz, hogy reklámozási tevékenységük során felelősen tudják kialakítani a jogszabályi környezetet követni tudó és a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot kerülő megfelelési gyakorlatukat.

Reklámzabálók Éjszakája

2011.05.28.


Jövő Háza (Millenáris)
 

2011. május 28-án kerül megrendezésre a Reklámzabálók Éjszakája, ezúttal új helyszínen: a Millenárison, a Jövő Házában, ahol a hazai és nemzetközi reklámtermés utóbbi két évének legjavát mutatják be. A rendezvény szervezői – a hosszú koplalás után –, az előző évtizedben megszokott féktelen kulturális szórakoztatást, katarzis-élményt és a reklám-ínyenceknek szóló önfeledt lakomát ígérik. A 2011-es év központi témája az „Öko-e vagy?” kérdésre adandó válasz, azaz a környezettudatosság. A programban így – sok egyéb mellett – nagy hangsúlyt kap a környezetvédelem, a fenntartható fejlődés „zöld” eszméjének népszerűsítése is.