Archívum
Gerillamarketing mesterkurzus
2010.11.13.
Budapest
A Gerillamarketing mesterkurzus igyekszik teljes palettáját bemutatni a gerillamarketingnek. Segítséget nyújt a legújabb marketing eszközök alkalmazásához, legyen szó akár kis, közepes vagy nagyvállalatról, akár reklámügynökségről. Segítséget nyújt a legmegfelelőbb eszközök megtalálásához, és ihletet az újabb ötletekhez. Teszi mindezt előadások sorozatával, gyakorlati példákkal, kulisszatitkokkal és mintaelemzésekkel színesítve. |
CSR Hungary 2010 – az üzlet és a társadalom vezető fóruma
2010.11.10.
Danubius Hotel Gellért, 1114 Bp, Szent Gellért tér 1.
Idén 2010. november 10 és 11-én kerül sor a CSR Hungary Konferenciára, év vezető csr/társadalmi felelősségvállalás fórumára, ahol gazdasági döntéshozók, kommunikációs szakemberek, kutatók, civilek osztják meg tapasztalataikat és gondolataikat egymással, mindazok akik komplex módon gondolkodnak e területről. A kommunikációs szekció témái: Pusztába kiáltott szó, valamint a Cukormáz és hitelesség. Az előbbi a helyét kereső társadalmi kommunikáció dilemmáit és lehetőségeit veszi számba, míg az utóbbi arra próbál választ adni, hogy hogyan kerüljük el a szándékos vakságot a csr kommunikációban. |
Mai Piac Jövőkép konferencia
2010.10.28.
A résztvevők október 28-án, nemzetközi és hazai szaktekintélyek előadásain, vitáin keresztül ismerhetik meg az FMCG-piac és -kereskedelem holnaputánját. Az európai kereskedelem fejlődési irányai; Diszkontok térnyerése: lemondunk a széles választékról?; A kereskedelem visszafoglalja a belvárosokat?; Hogyan harmonizálhatóak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók érdekei?; Az alapanyagtól a fogyasztó asztaláig: fenntartható fejlődés az ellátási lánc öt pontján; Felejtsük el, amit eddig tudtunk a fogyasztókról?; Hogyan küzdött meg az Edeka-csoport versenytársaival a termékkínálat rugalmas alakításával? |
ADok II.- Reklámos jótékonysági koncert a vörösiszap károsultjaiért
2010.10.28.
Ötkert, Zrínyi u. 5.
Valószínűleg egyikünk se hitte volna, hogy ilyen hamar újra szükség lesz a segítségre. És mégis... Úgyhogy a reklámszakma újra elkezdett mozgolódni, hogy a júniusi első sikeres ADok gyűjtés után megint megmutassa, hogy igenis mennyi jó tud kisülni abból, ha a reklámosok összefognak. |
HPS Szabadegyetem: Golden Drum
2010.10.10.
HPS Cafe 1054, Budapest, Hold u. 27.
A HPS Szabadegyetem jövő heti előadásán egy kerekasztal beszélgetésre invitáljuk az érdeklődőket, amelyen a központi téma a 2010-es Golden Drum lesz. De nem csak a reklámfesztivál eredményeiről és díjazottjairól lesz szó, hanem egy picit kitekintünk a nemzetközi reklámiparra, megnézzük, hogy Magyarország hol foglal helyet régiós viszonylatban. |
Arculat- és Márkaszakértő képzés
2010.10.02.
Budapest
Az Activium Kommunikációs Tervezőiroda és a Kreatív Csoport szervezésében elindul az első hazai Arculat- és Márkaszakértő képzés. Hiánypótló kezdeményezés, mely hidat teremt a tervezői és a márka-teremtési folyamatok résztvevői között, egyúttal a márkaépítés csapatmunkájában közös nyelv kialakítására tesz kísérletet. Az Arculat- és Márkaszakértő képzés témája lesz többek között: a digitális arculat, a márkázott tartalom, a tervezői gondolkodás, branding a hálón, vagy éppen a stabil állandóság vagy dinamizmus kérdése az arculatban. A képzés alkalmain a témákról egy arculati specialista és egy márkákkal foglalkozó szakember beszél. |
Arculat és Márka képzés 2011
2010.10.02.
Budapest
Az Activium és a Kreatív Csoport szervezésében ismét elindul az Arculat és Márka képzése. A jövőbe mutató megoldásokat arculat- és márkaspecialisták mutatják be, akik a szakma olyan, még fel nem ismert lehetőségeit mutatják be, melyekkel hatékony kommunikációs termékek, márkák és szolgáltatások hozhatók létre, és egyúttal építő jelleggel hatnak a marketinges és tervező kapcsolatára. A kezdeményezés 2010-ben vette kezdetét, azzal a céllal, hogy javítsa az együttműködést a tervezői és márkateremtési folyamat különböző szereplői között, egyúttal a márkaépítés csapatmunkájában közös nyelv kialakítására tegyen kísérletet. A nagy sikerre való tekintettel, és a rengeteg pozitív visszajelzés eredményeként indul el 2011-ben is a képzés. |
|
6. Ágens fotóárverés és kiállítás
2010.09.30.
Vista rendezvényközpont, Budapest, VI. Paulay Ede u. 9.
Az Ágens Fotógaléria immáron 6. alkalommal rendezi meg az őszi hagyományos fotó árverését. Magyarországon a már meglévő gyűjtők mellett, egyre bővül azoknak a száma, akik nemcsak a régi, de a kortárs alkotásokat is műtárgyként kezelik. Az aukció anyaga bővelkedik a nagy klasszikusoktól, a közelmúlt és a kortárs fotóművészet jeles személyiségeitől származó fotókban. A 247 tételből 119 régi, és 128 kortárs alkotás kerül kalapács alá. Az árverés anyagában a klasszikusok között talál kozhatunk Moholy-Nagy László, André Kertész, Lucien Hervé, Brassai, Munkácsi Márton, Frantisek Drtikol, Kerny István, Kinszki Imre és még sok hasonló híres alkotó munkáival. |
Emoráció Országos Reklámkonferencia 2010
2010.09.28.
Egerszalók, Forrás u. 6., Saliris Resort Hotel
Forróvérű mexikói felkelő vagy, esetleg hidegfejű svéd bérszámfejtő? A szakmában van mindkettőből. De megférnek ketten egy csárdában? Az idei Reklámkonferencia éppen erről szól. Válaszd szét, vagy kösd össze a két agyféltekédet! Esetleg kapcsold össze másokéval, hiszen pont ez lehet a nagy kaland: emóció és ráció együtt, egy konferencián. 2010 szeptember végén, ezúttal új helyszínen, Egerszalókon a Saliris Resort Hotelben. |
"PAINT UP! ráadás"
2010.09.22.
Budavári Palota, Magyar Nemzeti Galéria „B” épület homlokzata
A látogatók még egyszer megnézhetik a Múzeumok Éjszakáján, a verseny döntőjében vetített 12 legjobb alkotást, és a +8-as kategóriába jutott filmeket. A Visualpower 2010 tavaszán Paint Up! virtuális épületfestő verseny elnevezéssel pályázatot hirdetett animáció készítők részére. Az eseménnyel bemutatkozási lehetőséget szerettek volna teremteni a virtuális épületfestés iránt érdeklődő alkotóknak, egyúttal hazánkban is népszerűsíteni akarták ezt az új és izgalmas művészeti ágat. |