Archívum
HPS Szabadegyetem: Átalakulásban
2011.01.27.
HPS Café - 1054 Bp., Hold utca 27.
Mit jelent számotokra a környezetvédelem? Hogyan cselekedhettek közösségként egy élhetőbb városért? 2011. első előadásán környezetvédelmi napot tart a Hps Szabadegyetemen, ahol a Védegylet és a Cellux csoport várja az érdeklődőket. |
VISART Művészeti Akadémia - Nyílt nap
2011.01.15.
Budapest 1132 Váci út 60.
Az első budapesti francia művészeti főiskola nyílt napot tart január 15.-én szombaton 9 -16 óráig, ahol a féléves vizsgák után megtekinthetőek a négy évfolyam kipakolása a legjobban sikerült feladatokkal; mint például reklámtervek, termékcsomagolások, kiadványok vagy színházi plakátok, weboldalak. A kiállítás megtekintése ajánlott mindazoknak, akik iparművészeti főiskolára szeretnének járni, hogy grafikusok, Art Directorok, csomagolástervezők vagy esetleg webdesignerek legyenek. |
ISI Ingyenes Szakmai Fórum: Mit jelent a vállalati hírnév és kik befolyásolják 2010-ben?
2010.12.29.
Hotel Mercure
Az ISI Emerging Markets 2010. szeptembertől indította el ingyenes előadássorozatát. A havonta megrendezésre kerülő ISI Szakmai Fórum segítséget kíván nyújtani azoknak, akik el szeretnének igazodni a gazdasági információszerzés világában. Az érdeklődők a legjobb szakértőktől tanulhatnak és kérdezhetnek. |
Bulvár&Business konferencia
2010.12.09.
Szikra Cool Tour house, Teréz krt. 62.
A Kreatív Csoport Bulvár&Business témájú konferenciát szervez 2010. december 9-én. |
Karrierépítési Tréning
2010.12.09.
Hotel Ében, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.
Hogyan tudja jelenlegi munkahelyén hatékonyabban építeni karrierjét? Hogyan jelenjen meg az új szakmai közösségi csatornákon? Mit pontoznak a fejvadászok? A Karrierépítési tréningen választ ad: Geszti Péter marketingszakember, Mérő László professzor, Pécsi Ferenc online szakértő és Vágó Beáta HR vezető. |
Mfor konferencia: Hirdetők, médiumok, trendek - Merre tart az online reklámpiac?
2010.12.07.
A reklámpiaci statisztikák szerint a tavalyi válságévben, és az idei első félévben az online szeg-mens volt, mely esetében összességében a költések nem zuhantak. A módszerek és az eszközök azonban óriási változáson estek át. Eközben változott a médiafogyasztás, a fogyasztók igényei, és a hirdetők prioritásai is. Mindez új kihívások elé állítja a médiatulajdonosokat, ahogy a reklámo-zókat is. Konferenciánkon áttekintjük a reklámpiac változásának legfontosabb tanúságait. Esettanulmányokkal alátámasztva az új trendek mellett bemutatjuk a már bevált eszközök haté-kony használatát. Az esemény olyan kérdésre is választ keres, időszerű-e a hirdetőknek elszakad-ni a klikkelés mindenhatóságába vetett hittől, és fókuszálni a márkaértékre, és a brandépítésre. Választ keresünk arra is, miként reagálnak a piac legnagyobb költői a változásokra, milyen stra-tégia mentén képzelik el vállalatuk online marketingtevékenységét a jövőben. |
Mfor konferencia: Fókuszban a fogyasztóvédelem és a reklámjog
2010.12.07.
Hotel Gellért Budapest
A fogyasztóvédelem és a reklámszabályozás területén 2008 szeptemberétől jelentős átrendeződés történt. Új jogszabály jött létre a fogyasztók elleni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról, újragondolták az 1997-es reklámtörvényt, módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, illetve több speciális és ágazati szabály - mint a pénzpiaci szféra reklámjai, a gyógyszerreklám, az internetes reklámozás, a hírközlési szektor stb. - is változott. 2009 szeptemberében, a jogi szabályozást követve, a magyar reklámpiaci önszabályozás általános forrása, a Magyar Reklámetikai Kódex is megújult. |
BrandTrend konferencia a CSR kommunikációjáról
2010.11.25.
Tahitian Noni Arena, (MOM Park)
Akarsz róla beszélni? Igen vagy nem? Miért? Ha akarok, kinek? Akiknek akarok róla beszélni, ők milyen állapotban vannak, őket érdekli? Ha akarok róla beszélni, milyen eszközökkel? |
Korrektúra 2010: Konferencia az új médiatörvényről a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság támogatásával
2010.11.23.
Club Tihany Hotel- és Konferencia Központ
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság támogatásával 2010. november 23-24. között első alkalommal kerül megrendezésre a „Korrektúra 2010” konferencia az új médiatörvényről és annak várható hatásairól. A konferencián részt vesz és fórumot tart Szalai Annamária, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke. |
Prezentációs mesterkurzus
2010.11.22.
Budapest
Ezt a prezentációs mesterkurzust az a szükségszerűség hívta életre, hogy bár a magas szintű, tudatos és professzionális prezentáció- és nyilvánosbeszéd-kultúra az előadói és üzleti siker alapvetően meghatározó eleme, a hétköznapokban ezt a területet koránt sem kezelik helyi értékén. Csak sejthető, ámde pontosan kiszámíthatatlan, hogy mennyi lehetőség, pénz, idő megy veszendőbe csak azért, mert a prezentálást nagy általánosságban olyan figyelemdeficittel kezelik, amilyennel, és nem gondolnak bele abba sem, hogy a prezentáció maga a direkt eladási munka. Ha ezt túl könnyedén vesszük, avagy elhibázzuk, akkor az érvényesülésünk és a cégünk érvényesülésének sírját ássuk meg. |