Kereső- és közösségi-média optimalizáló képzés
2011.09.19.
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
Hogyan lehet feljutni az első találati oldalra a Gooogle-ben? Hogyan lehet hatékonyan hirdetni a Google AdWords-el vagy a Facebook felületén? Hogyan érdemes a közösségekre, Facebookra, twitterre, tumblr-re optimalizálni a vállalkozást? E kérdésekre a választ a Kereső- és közösségimédia-optimalizáló szakember tudja. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Kereső- és közösségimédia-optimalizáló képzést indít a Peer-rel együttműködve. |
A keresőoptimalizálás mint tevékenység egyre népszerűbbé, fontosabbá vált az utóbbi években. Mind több kis- és középvállalkozás jut arra a felismerésre, hogy a hirdetések mellett arra is figyelni kell, hogy jól pozícionálják vállalkozásukat a weben - a keresők szempontjából. De hogyan lehet feljutni az első találati oldalra a Google-ban? Hogyan lehet hatékonyan hirdetni a Google adwords segítségével? És az utóbbi évek kérdése: hogyan érdemes a közösségekre (például a Facebook-ra) optimalizálni a vállalkozást? Ezt tudja a Kereső- és közösségimédia-optimalizáló szakember. E szakma trükkjeit, fogásait, receptjeit egyelőre kevesen ismerik. Magyarországon elsőként a BKF Kereső- és közösségimédia-optimalizáló szakirányú szakképzésén képeznek hallgatókat erre a szakmára. Miben különbözik a Kereső- és közösségimédia-optimalizáló képzés a neten többfelé hirdetett - általában kis óraszámban folyó (néhány napos) - keresőoptimalizálás tanfolyamoktól? Abban, hogy azokon a rövidebb alkalmakon általában kis- és közepes vállalkozások tulajdonosai, vezetői vesznek részt azzal a céllal, hogy néhány trükköt elsajátítsanak saját vállalkozásuk jobb pozícionálása érdekében. A BKF és a Peer együttműködésében zajló Kereső- és közösségimédia-optimalizáló képzés viszont nem elsősorban nekik, hanem olyan vállalkozó szellemű embereknek szól, akik ezt a tevékenységet szakmaként szeretnék a továbbiakban folytatni, vagyis mások vállalkozásait, honlapjait, termékeit szeretnék felfuttatni. Képzésen a hallgatók ennek a szakmának nem csak a gondolkodásmódját és elméleti alapjait, hanem konkrét megoldásait, fogásait és trükkjeit is el tudják sajátítani. A hallgatók konkrét projekteken keresztül ismerik meg és sajátítják el a szakmát, a programozási ismeretektől, a piacelméleti alapokon, az Analytics-en és az Adwords-ön át a Facebook és más közösségi oldalak optimalizálási célú létrehozásáig. Olyan – az informatika és a marketing iránt egyaránt érdeklődő - jelentkezőket várnak elsősorban, akik ezt a szakmát önállóan vagy cégformában kívánják használni, vagyis mások vállalkozásait, projektjeit kívánják optimalizálóként felfuttatni. A képzés során oktatásra kerülő főbb tárgyak, ismeretkörök
Jelentkezési határidő: 2011. szeptember 19., az oktatás várható kezdete: 2011. szeptember 24. További információ: http://tovabb.bkf.hu/szakiranyu-tovabbkepzesek/kereso-es-kozossegimediaoptimalizalo |