Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Archívum

E-Skills – Digitális készségek vállalkozóknak

2012.03.28.


6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége, a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kommunikációs és Reklámklubja, valamint az Enterprise Europe Network – Szeged közös rendezvényt hirdet az E-Skills Week keretén belül a digitális készségek fejlesztésére.

Mfor Konferencia a személyes adatok védelméről és kezelésük szabályairól

2012.03.28.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

Ez év január 1-jén hatályba lépett az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, amely a korábbi, 1992-ben elfogadott adatvédelmi törvény helyébe került. Azt már tudjuk, nincs olyan területe a gazdaságnak és a mindennapi életünknek, ahol az adatvédelem ne lenne jelen. A gazdálkodó szervezeteknek sok nehézséget okozott az adatvédelmi szabályoknak való megfelelés, a folyamatosan felvetődő, megválaszolatlan, vagy megválaszolhatatlan kérdések. Miként vizsgálható a munkavállaló? Hogyan lehet reklámlevelet küldeni az ügyfeleknek? Szerelhetünk-e fel kamerát a munkahelyen? Hogyan gyűjtsünk személyes adatokat ügyfeleinkről, és hogyan használhatjuk fel ezeket a kockázat, vagy éppen a fogyasztói szokások elemzésére? A kérdések nem változtak, a válaszok azonban igen. Az új törvény már elfogadja, hogy személyes adat kezelhető akkor is, ha az érintett ahhoz nem járult hozzá, és jogszabályi felhatalmazás sincs – ennek a „jogalap nélküli” adatkezelésnek ugyanakkor igen szigorú feltételei vannak. Mindezek mellett új szabályok vonatkoznak több fontos adatkezelési területre, mint például az adatbiztonság, vagy az érintettek tájékoztatása. A szabályok betartása felett pedig egy újonnan létrehozott hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság őrködik, amely – szemben a korábbi adatvédelmi biztossal – már közigazgatási hatósági eljárást is indíthat, és bírságolhat is.

MRSZ reklámtorta-prezentáció a Médiapiac 2012 konferencián

2012.03.21.


2012. március 21. - 2012. március 22.
Tapolca, Pelion Hotel
 

A Magyar Reklámszövetség 2012-ben is elkészíti a valós reklámköltésre vonatkozó becslését. A összesített felmérést továbbra is dr. Skriba Judit, az MRSZ kutatási szakértője vezeti. A 2011-es reklámtorta számait az MRSZ a Médiapiac 2012 című tapolcai konferencián mutatja be március 21-én. Az idei rendezvény vezérmotívuma napjaink médiájának egyik kulcsszava, az integráció. Konvergálnak (összeolvadnak) a médiafogyasztás, a szórakozás és a játék különböző formái. Multifunkcióssá válnak a médiaeszközök. A médiacégek tevékenységében visszaszorul a hír- és információszolgáltatás, miközben nő a tranzakciós bevételek és az „egyéb tevékenységek” részaránya. A médiaügynökségek integrálják eddig külön kezelt digitális tevékenységüket, és egyre több kreatív munkát végeznek. De integrálni kell-e mindent, és ha igen, hogyan? Best practice, praktikus tanácsok és óvatosságra intő ellenpéldák az integráció jegyében. A Médiapiac 2012 konferenciával párhuzamosan megrendezésre kerül a Kutatás 2012 konferencia is, átjárási lehetőséggel.
 

Reklámjog és Facebook konferencia

2012.03.14.


Pedagógiai Szervezési és Továbbképzési Intézet, 1068 Budapest, Városligeti fasor 42
 

A Jogi Fórum legújabb konferenciája alkalmával egy napjainkban egyre aktuálisabbá váló jogterületet vizsgálunk. A reklámok joga, valamint a Facebook világának sajátosságai újabb és újabb kérdéseket vetnek fel mind a jogalkotó, mind a jogalkalmazó számára. Rendezvényünkön gyakorlati szakemberek próbálnak utat mutatni a bonyolult szabályozások útvesztőiben, továbbá igyekeznek megoldást nyújtani az esetleges, hézagosan szabályozott problémák megoldásában is. Konferenciánkra résztvevőként szeretettel várjuk mind a fogyasztói, mind a szolgáltatói oldal képviselőit.
 

HMC Klubest

2012.03.08.


nU Bisztró 1062 Budapest, Teréz körút 55-57
 

Mivel mostanság mindenki az okostelefonokról beszél, mi is belecsobbanánk egy-két meetup erejéig ebbe az okosmobilos, app-os hype-ba... Az első ilyen alkalommal egyben a SUU startup konferencia afterje is leszünk, emiatt úgy döntöttünk, hogy akkor a mostani "szemináriumunk" legyen startup fókuszú, hiszen egy-egy alkalmazás sztorija tanulságos benchmark lehet többek között marketinges, kommunikációs, üzletfejlesztési, vagy épp (mobil) médiás nézőpontból is. Vagy épp az adott iparág szemszögéből. Könyv-, zene és játékipar, mobil lemezlovasok, közösségek, trendek, tapasztalatok első kézből.

 

Mobilmarketing tervezés haladóknak

2012.03.07.


Magyar Telekom Székház, Budapest, Krisztina körút 55.
 

A Direkt Marketing Szövetség 2012. március 7-8. között ismét megszervezi rendhagyó szemináriumát, amely ezúttal a mobilmarketingről szól. A másfél napos konferencia alatt 15 neves szakember esettanulmányokon keresztül mutatja be az új irányokat és a mobil piacban rejlő lehetőségeket. A rendezvényen az Origo a legfrissebb kutatási adatait ismertei, szó lesz a mobilmarketing adatvédelmi kérdéseiről, valamint a hazai és az osztrák piac trendjeiről.

BigScreen 2012: Konferencia a televíziózás technológiájának jövőjéről

2012.02.29.


Cinema City Allee, Budapest
 

Ki lesz az úr a nappaliban? Egyáltalán a nappali marad-e a televíziós(videós) műsorfogyasztás fő helyszíne? Ezek a kérdések foglalkoztatják ma a legélénkebben a tévés tartalomszolgáltatói ipar szereplőit, legyen szó tartalomtulajdonosról, műsorszóróról, vagy eszközgyártóról, megoldásszállítóról. A technológia ismét alapjaiban megváltoztatja a fogyasztói szokásokat, ahogy tette az okostelefonok megjelenésekor? Többek közt ezekre a kérdésekre keresi a választ a HWSW broadcasting konferenciája, a BigScreen, azoknak a piaci szereplőknek, kulcsfontosságú vállalatoknak, illetve külső szakértőknek a bevonásával, akiket a leginkább érintenek a piac előtt álló új kihívások.

 

Adatvédelem a piackutatásban workshop

2012.02.29.


Budapest
 

Adatvédelem a piackutatásban címmel workshopot szervez a PMSZ. Az esemény célja, hogy a jogi környezetben bekövetkezett változásokra minél felkészültebben tudjon reagálni az ágazat. A rendezvényen számba veszik a legfontosabb tennivalókat az új adatvédelmi szabályok kapcsán. Mi változott, és mire kell odafigyelni? Mit fog vizsgálni az új hatóság?

A kóstoltatáson túl - Érzékszervi marketing és az eladásösztönzés egyedi útjai

2012.02.29.


A38 hajó, Budapest
 

Az eladásösztönzés ma már nem csak kóstoltatást, fősorra kihelyezett göngyölegeket és hatalmas akciós táblákat jelent. Az üzletekben, márkaboltokban érzékelt színek, illatok és hangok szerepe legalább ilyen fontos lehet. A kóstoltatáson túl - érzékszervi marketing és az eladásösztönzés egyedi útjai témában a Kreatív tematikus workshopot szervez az A38-on.

BKF Art Kickoff

2012.02.20.


Design Terminál
 

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola művészeti képzéseinek első bemutatkozó rendezvényét, BKF Art Kickoff 2012 címmel rendezik meg 2012. január 20. és 24. között a budapesti Design Terminálban. A BKF elsőként vállalkozott két éve arra, hogy a művészet oktatását az üzleti és kommunikációs irányultságú képzések mellé vegye. Az üzleti életben a kick-off meeting a projektindító értekezlet neve, ahol az első nagy kreatív eszmecserék során megszületik egy későbbi sikeres üzleti elképzelés gerince. Az Art Kickoff elnevezéssel a szervezők arra kívánnak utalni, hogy a művészet elszakíthatatlan a társadalomtól és a piactól, kölcsönösen feltételezik és formálják egymást. A négy napon át tartó program valójában nem kiállítás, hanem egy izgalmas eseménysorozat, amely lehetőséget kínál a látogatóknak, hogy találkozzanak az egyes szakok oktatóival, és megismerkedjenek az oktatásra jellemző feladatokkal, hallgatói munkákkal.