Archívum
E-Skills – Digitális készségek vállalkozóknak
2012.03.28.
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége, a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kommunikációs és Reklámklubja, valamint az Enterprise Europe Network – Szeged közös rendezvényt hirdet az E-Skills Week keretén belül a digitális készségek fejlesztésére.
Mfor Konferencia a személyes adatok védelméről és kezelésük szabályairól
2012.03.28.
Danubius Hotel Gellért, Budapest
| Ez év január 1-jén hatályba lépett az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, amely a korábbi, 1992-ben elfogadott adatvédelmi törvény helyébe került. Azt már tudjuk, nincs olyan területe a gazdaságnak és a mindennapi életünknek, ahol az adatvédelem ne lenne jelen. A gazdálkodó szervezeteknek sok nehézséget okozott az adatvédelmi szabályoknak való megfelelés, a folyamatosan felvetődő, megválaszolatlan, vagy megválaszolhatatlan kérdések. Miként vizsgálható a munkavállaló? Hogyan lehet reklámlevelet küldeni az ügyfeleknek? Szerelhetünk-e fel kamerát a munkahelyen? Hogyan gyűjtsünk személyes adatokat ügyfeleinkről, és hogyan használhatjuk fel ezeket a kockázat, vagy éppen a fogyasztói szokások elemzésére? A kérdések nem változtak, a válaszok azonban igen. Az új törvény már elfogadja, hogy személyes adat kezelhető akkor is, ha az érintett ahhoz nem járult hozzá, és jogszabályi felhatalmazás sincs – ennek a „jogalap nélküli” adatkezelésnek ugyanakkor igen szigorú feltételei vannak. Mindezek mellett új szabályok vonatkoznak több fontos adatkezelési területre, mint például az adatbiztonság, vagy az érintettek tájékoztatása. A szabályok betartása felett pedig egy újonnan létrehozott hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság őrködik, amely – szemben a korábbi adatvédelmi biztossal – már közigazgatási hatósági eljárást is indíthat, és bírságolhat is. |
![]() |
MRSZ reklámtorta-prezentáció a Médiapiac 2012 konferencián
2012.03.21.

2012. március 21. - 2012. március 22.
Tapolca, Pelion Hotel
| A Magyar Reklámszövetség 2012-ben is elkészíti a valós reklámköltésre vonatkozó becslését. A összesített felmérést továbbra is dr. Skriba Judit, az MRSZ kutatási szakértője vezeti. A 2011-es reklámtorta számait az MRSZ a Médiapiac 2012 című tapolcai konferencián mutatja be március 21-én. Az idei rendezvény vezérmotívuma napjaink médiájának egyik kulcsszava, az integráció. Konvergálnak (összeolvadnak) a médiafogyasztás, a szórakozás és a játék különböző formái. Multifunkcióssá válnak a médiaeszközök. A médiacégek tevékenységében visszaszorul a hír- és információszolgáltatás, miközben nő a tranzakciós bevételek és az „egyéb tevékenységek” részaránya. A médiaügynökségek integrálják eddig külön kezelt digitális tevékenységüket, és egyre több kreatív munkát végeznek. De integrálni kell-e mindent, és ha igen, hogyan? Best practice, praktikus tanácsok és óvatosságra intő ellenpéldák az integráció jegyében. A Médiapiac 2012 konferenciával párhuzamosan megrendezésre kerül a Kutatás 2012 konferencia is, átjárási lehetőséggel. |
![]() |
Reklámjog és Facebook konferencia
2012.03.14.
Pedagógiai Szervezési és Továbbképzési Intézet, 1068 Budapest, Városligeti fasor 42
| A Jogi Fórum legújabb konferenciája alkalmával egy napjainkban egyre aktuálisabbá váló jogterületet vizsgálunk. A reklámok joga, valamint a Facebook világának sajátosságai újabb és újabb kérdéseket vetnek fel mind a jogalkotó, mind a jogalkalmazó számára. Rendezvényünkön gyakorlati szakemberek próbálnak utat mutatni a bonyolult szabályozások útvesztőiben, továbbá igyekeznek megoldást nyújtani az esetleges, hézagosan szabályozott problémák megoldásában is. Konferenciánkra résztvevőként szeretettel várjuk mind a fogyasztói, mind a szolgáltatói oldal képviselőit. |
![]() |
HMC Klubest
2012.03.08.
nU Bisztró 1062 Budapest, Teréz körút 55-57
| Mivel mostanság mindenki az okostelefonokról beszél, mi is belecsobbanánk egy-két meetup erejéig ebbe az okosmobilos, app-os hype-ba... Az első ilyen alkalommal egyben a SUU startup konferencia afterje is leszünk, emiatt úgy döntöttünk, hogy akkor a mostani "szemináriumunk" legyen startup fókuszú, hiszen egy-egy alkalmazás sztorija tanulságos benchmark lehet többek között marketinges, kommunikációs, üzletfejlesztési, vagy épp (mobil) médiás nézőpontból is. Vagy épp az adott iparág szemszögéből. Könyv-, zene és játékipar, mobil lemezlovasok, közösségek, trendek, tapasztalatok első kézből. |
![]() |
|
|
Mobilmarketing tervezés haladóknak
2012.03.07.
Magyar Telekom Székház, Budapest, Krisztina körút 55.
| A Direkt Marketing Szövetség 2012. március 7-8. között ismét megszervezi rendhagyó szemináriumát, amely ezúttal a mobilmarketingről szól. A másfél napos konferencia alatt 15 neves szakember esettanulmányokon keresztül mutatja be az új irányokat és a mobil piacban rejlő lehetőségeket. A rendezvényen az Origo a legfrissebb kutatási adatait ismertei, szó lesz a mobilmarketing adatvédelmi kérdéseiről, valamint a hazai és az osztrák piac trendjeiről. |
![]() |
BigScreen 2012: Konferencia a televíziózás technológiájának jövőjéről
2012.02.29.
Cinema City Allee, Budapest
| Ki lesz az úr a nappaliban? Egyáltalán a nappali marad-e a televíziós(videós) műsorfogyasztás fő helyszíne? Ezek a kérdések foglalkoztatják ma a legélénkebben a tévés tartalomszolgáltatói ipar szereplőit, legyen szó tartalomtulajdonosról, műsorszóróról, vagy eszközgyártóról, megoldásszállítóról. A technológia ismét alapjaiban megváltoztatja a fogyasztói szokásokat, ahogy tette az okostelefonok megjelenésekor? Többek közt ezekre a kérdésekre keresi a választ a HWSW broadcasting konferenciája, a BigScreen, azoknak a piaci szereplőknek, kulcsfontosságú vállalatoknak, illetve külső szakértőknek a bevonásával, akiket a leginkább érintenek a piac előtt álló új kihívások. |
|
|
Adatvédelem a piackutatásban workshop
2012.02.29.
Budapest
| Adatvédelem a piackutatásban címmel workshopot szervez a PMSZ. Az esemény célja, hogy a jogi környezetben bekövetkezett változásokra minél felkészültebben tudjon reagálni az ágazat. A rendezvényen számba veszik a legfontosabb tennivalókat az új adatvédelmi szabályok kapcsán. Mi változott, és mire kell odafigyelni? Mit fog vizsgálni az új hatóság? |
![]() |
A kóstoltatáson túl - Érzékszervi marketing és az eladásösztönzés egyedi útjai
2012.02.29.
A38 hajó, Budapest
| Az eladásösztönzés ma már nem csak kóstoltatást, fősorra kihelyezett göngyölegeket és hatalmas akciós táblákat jelent. Az üzletekben, márkaboltokban érzékelt színek, illatok és hangok szerepe legalább ilyen fontos lehet. A kóstoltatáson túl - érzékszervi marketing és az eladásösztönzés egyedi útjai témában a Kreatív tematikus workshopot szervez az A38-on. |
![]() |
BKF Art Kickoff
2012.02.20.
Design Terminál
| A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola művészeti képzéseinek első bemutatkozó rendezvényét, BKF Art Kickoff 2012 címmel rendezik meg 2012. január 20. és 24. között a budapesti Design Terminálban. A BKF elsőként vállalkozott két éve arra, hogy a művészet oktatását az üzleti és kommunikációs irányultságú képzések mellé vegye. Az üzleti életben a kick-off meeting a projektindító értekezlet neve, ahol az első nagy kreatív eszmecserék során megszületik egy későbbi sikeres üzleti elképzelés gerince. Az Art Kickoff elnevezéssel a szervezők arra kívánnak utalni, hogy a művészet elszakíthatatlan a társadalomtól és a piactól, kölcsönösen feltételezik és formálják egymást. A négy napon át tartó program valójában nem kiállítás, hanem egy izgalmas eseménysorozat, amely lehetőséget kínál a látogatóknak, hogy találkozzanak az egyes szakok oktatóival, és megismerkedjenek az oktatásra jellemző feladatokkal, hallgatói munkákkal. |
![]() |