Marketingkonferencia a márkázott tartalmakról
2011.09.20.
1145, Bp., Róna utca 174. A TV2 új valóságshow-ja, az ÖsszeEsküvők helyszínén
Marketingkonferencia a Kreatív Csoport szervezésében a termékelhelyezésről, a márkamagazinokról, a fizetett blogokról. Mindenről, ami reklám, de elsőre nem annak látszik. |
PROGRAM 09.00-09.10 Megnyitó Vándor Ágnes - PPH, Ügyvezető igazgató 09.10-09.25
NMHH előadása 09.30-09.45
Termékmegjelenítés az új médiaszabályozásban Dr. Péntek Zoltán - TV2, jogász 09.50-10.30
Előadás egyeztetés alatt 10.30-11.00
Kávészünet 11.00-11.15
Termék vagy elhelyezés?- új kommunikációs formák itthon és a nemzetközi piacokon Megyeri András - TV2, Üzletfejlesztési vezető 11.20-11.55
"Beszól-e a szponzor?" Beszélgetés a szponzorált tartalmak szerkesztéséről Dencs Gábor - Havasi:Live, Online divízió vezető Guttengéber Csaba - Metropol, Kereskedelmi igazgató Szily László - Index, Újságíró, korábbi blogminiszter Kerekasztal beszélgetés. Moderátor: Csuday Gábor, Kreatív, szerkesztő 12.00-13.15
Ebédszünet 13.20-13.35
Likevákum Gémes Ádám - Brandlift, Online brand manager 13.40-13.55
Videománia Kozári István - Origo, Sales igazgató 14.00-14.15
Ami nem szórakoztató, az unalmas? Avagy a márkázott tartalom lehet hasznos is Havasi Zoltán - Kirowski, Stratégiai tervezési vezető 14.20-14.50
Kávészünet 14.50-15.05
Álruhás reklámok nyomában Mihalszki Zsuzsa - Kantar Media, Kommunikációs vezető 15.10-15.35
Márkák a tartalomban. Mini esettanulmányok Balogh Levente - Szentkirályi Ásványvíz Kft., Ügyvezető igazgató Lenkei Anikó - Allianz Hungária Biztosító Zrt., Marketing- és kommunikációs igazgató 15.40-16.25
Mi lehet ügynökségek szerepe a tartalomgyártási láncban Braun Róbert - Braun & Partners, Ügyvezető igazgató Gulyás János - MEC Interaction, Ügyvezető igazgató Soós Gergely - Neo Interactive, Ügyvezető igazgató Prezentációk és beszélgetés. Moderátor: Till Attila Regisztráció, bővebb információ:http://www.kreativ.hu/esemeny/markazott_tartalom/index.php |