Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Archívum

Kísérleti konferencia reklámtudósoknak

2011.11.15.


Budapest, Millenáris Nagycsarnok
 

Alkalmazott vagy kísérleti korszakát éli a promóciós piac? – erre a kérdésre keresi a választ Új periódus, új rendszer? címmel a BTL Labor marketingszakmai konferencia. Napjainkban még a korábbinál is nehezebb a promóciós piacot rendszerezni. Hiszen a technológiai innovációk, valamint az online csatorna és a közösségi média fejlődése nem csak a fogyasztói attitűdöt változtatták meg, hanem új utakat és keresztkapcsolatokat is nyitottak a marketingkommunikáció különböző szegmensei között. „Mindenki, aki a reklám világában dolgozik – akár a márkatulajdonosok, akár az ügynökségek, vagy szakcégek oldaláról – olyan ma, mint egy tudós: folyamatosan kutatja az új lehetőségeket és kísérletezik a kommunikációs összetevők megfelelő kombinációjának meghatározásával. Nagy kérdés, hogy a korábban bevált recepteket végleg el kell felejteni, vagy a klasszikus promóciós piac átrendeződése közben is maradnak olyan termékek és célcsoportok, amelyekhez a hagyományos úton érdemes közelíteni” – vetette fel Várnai Szabolcs, a BTL.hu marketingkommunikációs hírportál alapítója.

Mesterkurzus: Kreatív gondolkodási technikák gyakorlata

2011.11.12.


P.Bureau Oktatási Központ, Budapest VI. ker. 
 

A DFT Hungária Kreatív gondolkodási technikák gyakorlata című mesterkurzust indít Kaszás György tréner/coach vezetésével, akinek a témában írott Gondolkodjunk, mert vagyunk című könyve megjelenés előtt áll. A program 12 módszert mutat be elméletben és működés közben. Alapvetően gyakorlat/gyakorláscentrikus előadássorozat konkrét példákkal, kulisszatitkokkal és módszerelemzésekkel, továbbá helyszíni bemutató teammunkával, szimulációs gyakorlatokkal. A kurzus a résztvevők aktív és kreatív közreműködésével zajlik: minden egyes problémamegoldó módszer elsajátítása – az elmélet megtanulása után – a hallgatókból önkéntes alapon alakítandó bemutató mintateam-ek helyszíni munkájának megfigyelésével és elemzésével történik. Ezek az ad hoc team-ek konkrét, a kurzus vezetője által meghatározott feladatokat oldanak meg – minden esetben az épp tárgyalt és elsajátított gondolkodási metódus segítségével. A tananyag egyedi, ebben a formájában máshol nem elérhető ismeretsor. A mesterkurzus akkreditált, a hallgatók a sikeres elvégzéséről tanúsítványt kapnak.

Sportmarketing újragondolva meetup

2011.11.10.


Mu Színház, Budapest, XI. Kőrösy J. utca 17.
 

November 10-én második alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sportszervezetek és a sportban érdekelt márkák pr tevékenysége és márkaépítési stratégiája. Minden vállalat törekszik a márkateremtésre, mert az életerős márka a fogyasztók hűségét fejezi ki és piaci előnyöket biztosít. A vállalati szféra szereplői a brandinget hosszú ideje a marketingtevékenységük egyik meghatározó részének tekintik, csakúgy, mint a pr-t, amely a modern felfogás szerint jóval túlmutat a sajtókapcsolatokon. Az üzleti alapon mőködő sportszervezetek a sikeres gazdasági mintákat követve szintén komoly figyelmet fordítanak a brandingre és a pr-re. A meetupon kiderül, melyek a PR tevékenység és a márkaépítés elemei és ezeket hogyan integrálják a sportszervezetek, illetve a sportban érdekelt márkák a marketingstratégiájukba. Választ kapunk arra, hogy miért speciális a sport területe a branding szempontjából, és milyen kreatív lehetőségek léteznek a pozitív asszociáció kiváltására az egyéni sportolók, a csapatsportok, valamint kereskedelmi márkák számára. Ezen kívül az interaktív rendezvényen bepillantást nyerünk piacvezető hazai gyakorlati megoldásokba is.

 

CSR Hungary konferencia 2011

2011.11.09.


VAM Design, Budapest, Király u. 26.
 

6. éve szervezik Magyarországon az üzlet és a társadalom csr szakmai eseményét, amely konferencia és expo együtt. Összekapcsolódik az elméleti és gyakorlati tudás a különböző érdekcsoportok tapasztalatával. Itt találkozhatnak minden évben a kis- és nagycégek, NGO-k, közintézmények és a politika döntéshozói. A rendezvény legfőbb célja továbbra is az, hogy a nyugat-európai országokban és a tengerentúlon hosszú évtizedek óta formálódó, mára már gyakorlattá érett CSR/CR szemlélet magyarországi elterjedésének (modern ismeretek és eszközök), valamint a helyes gyakorlat kialakításának a támogatása.

Mfor konferencia: Kuponok, vásárlói kártyák, lojalitásprogramok

2011.11.08.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

A Menedzsment Fórum Kuponok, vásárlói kártyák, lojalitásprogramok címmel szervez konferenciát 2011. november 8-án, a Danubius Hotel Gellértben, Budapesten. A válságot követően a korábbi fogyasztói attitűdök felerősödése tapasztalható, a magyar vásárlók egyre tudatosabban keresik az olcsóbb termékeket, az akciókat, illetve azokat a vásárlási formákat, melyeknek köszönhetően az áhított termékeket vagy szolgáltatásokat a korábban hirdetett összegnél kevesebbért megvehetik. A fentiek folyományaként az elmúlt időszakban így markáns trend lett a vállalatok részéről a lojalitásprogramok építése, illetve a meglévők erősítése, míg a kisebb vállalkozások körében alkalmi akciókkal kívánják szélesíteni a fogyasztói kört, akik később ismét vásárolnak. Az esemény piaci szereplők segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy a kupon- és kedvezményrendszereknek melyek a legnagyobb tanulságai, buktatói, kinek érdemes belevágni, és milyen előnyöket remélhet ezektől a kezdeményezésektől.

HMC meetup: Video meets digital

2011.11.07.


Colabs Startup Center, 1056 Bp. Irányi u 3.
 

A HOT Marketing Club most kedden (november 8-án, 18.30-tól) tartja negyedik meetup-ját. A "Video meets digital, again" munkacím sejteti, hogy a téma a digitális, online mozgókép.

Érzékek marketingje – BTL Nap

2011.11.03.


Budapest, A38 hajó (Petőfi híd budai hídfő)
 

Megszólal, megérint, illatával rabul ejt – hogyan lehet kommunikálni az érzékekkel? Konferencia arról, hogy az igazán sikeres márkák nem csak egy érzékszerven, hanem mindegyiken keresztül tudatosan lépnek kapcsolatba fogyasztóikkal.


 

BrandFestival 2011: Köteleződj el!

2011.10.28.


Budapest
 

A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az „Engagement”, (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. A kétnapos rendezvény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját.
 

Reklámkonferencia 2011: Nyiss a valóságra!

2011.10.23.


Egerszalók, Saliris Resort Hotel
 

Hol érdemes meghúzni az objektív valóság határait? Milyen fókuszokkal és szűrőkkel, illetve milyen fantáziával és neurózisokkal hozzuk létre szubjektív valóságainkat? Hogyan válik a szubjektív valóságokból relatív igazság, sőt mítosz, és hogyan tükröződnek ezek a különféle kiterjesztett valóságokban? A marketingkommunikációs szakma legrangosabb eseménye, a Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban. Az esemény főszervezője a Magyar Reklámszövetség, a szektor összes szereplőjét képviselő szakmai szervezet. A konferencia szakmai igazgatója idén Szabó Ákos, az IAB Hungary elnökségi tagja, az Adaptive Media üzletfejlesztési vezetője. A XIX. Országos Reklámkonferencia programjának kialakításában az MRSZ-szel aktívan együttműködik a legtöbb neves szakmai társszervezet, köztük a DMSZ, az IAB, a MAKSZ, a MEME, az MKMSZ és az MMSZ.

Mfor Marketing Konferencia: Virtuális közösségek

2011.10.06.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

Az utóbbi évek egyik slágere, a közösségi marketing. A hazai közösségi oldalak – elsősorban a Facebook – felhasználóinak számának látványos bővülése, a hirdetők számára is érdekes és értékes csatornává tette a közösségi oldalakat. Azonban ez a piac is rendkívül gyorsan változik, hiszen a lehetőségek tovább bővülhetnek, elsősorban a Google+, illetve a Tulalip megjelenésével, de a Facebook-os hirdetési módszereknek is szofisztikáltabbakká kell válniuk, mivel a felhasználók egy része egyre inkább „rezisztenssé” válik az eleinte sikeres módszerekkel szemben. Az MFOR IX. Marketing Konferenciáján a legújabb felületek mellett nemcsak a hatékony módszerekkel, hanem a tipikus hibákkal is megismerkedhetnek a résztvevők.