Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

MÉMEK, VÉLEMÉNYVEZÉREK & A BEHÁLÓZOTT SZÉP ÚJ VILÁG

2011.09.12.


CoLabs, 1056 Bp. Irányi u 3. 
 

Holnap kerül sor a Hot Marketing Club második találkozójára, melyet a hálózat- és véleményvezér-kutatásnak, ill. a memetikának szentelnek. A gyerekcipőben járó tudományterület esszenciális a behálózott marketingvilág és a social networkok birodalmában.

KARAFIÁTH (SZEKFŰ) BALÁZS

/Darwin's /Emergens.hu

Márka-mémek az ego-hálókban


Régen a márkák a gyártmányokat jelölték, aztán a cégeket. Ma a fogyasztókat jelölik. A fogyasztók használják a márkákat a gyártók helyett. Saját identitásukat, egojukat építik fel a márkákból, paradox módon saját egyéniségüket fejezik ki önmaguk márkázásával...
 

KOVÁCS GYULA

/Andego

Hálózatkutatás és CRM


Az előadás első fele röviden bemutatja a hálózatkutatás elméleti hátterét, majd a legfontosabb üzleti célú hasznosításait. Az előadás második fele egy mobil kommunikációs esettanulmányon keresztül mutatja be, hogy az ügyfélelvándorlást előrejelző (fertőzési) modell hogyan használható fel a véleményformáló ügyfelek detektálására.
 

NOVÁK TAMÁS

/exMediaGoAlapítvány

Bevezetés az internetes mémek világába


Előadásom első részében bemutatom, hogy honnan is indult el ez az egész őrület, külön kiemelve néhány kulcspontot, valamint illusztrálnám a legfrissebb trendeket. A második, kisebb részében pedig röviden kitérnék a magyar helyzetre. 
 

OLLÉ JÁNOS

/ELTE PPK /Ollejanos.hu

Tanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátai


A hálózatelméletek oktatási alkalmazásával hatékony tanulási környezetet alakíthatunk ki közösségeknek. Az eredményességhez fel kell adnunk a tanulással kapcsolatos korábbi nézeteineket, át kell alakítanunk a tanulási folyamatról és a tudásról való gondolkodásunkat. Szükséges, de nem elegendő online eszközöket használni. Fontos az információáramlás, de még fontosabb a produktivitás. A tanulás lehet szükséges rossz, kaland és élmény is.
 

NAGY ISTVÁN

/Brandmonitor

Véleményvezérek a közösségi médiában - kire figyeljünk?


A BM kutatási szakértője esettanulmányon keresztül mutatja be, hogyan lehet a márkák közösségét felmérni, a véleményvezéreket, márka nagyköveteket azonosítani, majd bevonni őket a márkakommunikációba. 

» BELÉPŐ/ 700,- HUF
A részvétel regisztrációhoz kötött, mert az előadóterem 50 főt tud befogadni!

» HELY/ CoLabs, 1056 Bp. Irányi u 3. (majd fel a lifttel a harmadikra) / Google Map 

» IDŐ/ 2011. július 5. (kedd) 19.00 

Kicsiny meetup-unk része lesz a CoLabs nagyszabású pre-launch házibulijának, aminek aprópoján többek között alkoholt is fognak mérni. További infó hamarosan a www.colabs.hu-n.