MÉMEK, VÉLEMÉNYVEZÉREK & A BEHÁLÓZOTT SZÉP ÚJ VILÁG
2011.09.12.
CoLabs, 1056 Bp. Irányi u 3.
Holnap kerül sor a Hot Marketing Club második találkozójára, melyet a hálózat- és véleményvezér-kutatásnak, ill. a memetikának szentelnek. A gyerekcipőben járó tudományterület esszenciális a behálózott marketingvilág és a social networkok birodalmában. |
KARAFIÁTH (SZEKFŰ) BALÁZS
/Darwin's /Emergens.hu
Márka-mémek az ego-hálókbanRégen a márkák a gyártmányokat jelölték, aztán a cégeket. Ma a fogyasztókat jelölik. A fogyasztók használják a márkákat a gyártók helyett. Saját identitásukat, egojukat építik fel a márkákból, paradox módon saját egyéniségüket fejezik ki önmaguk márkázásával... KOVÁCS GYULA/AndegoHálózatkutatás és CRMAz előadás első fele röviden bemutatja a hálózatkutatás elméleti hátterét, majd a legfontosabb üzleti célú hasznosításait. Az előadás második fele egy mobil kommunikációs esettanulmányon keresztül mutatja be, hogy az ügyfélelvándorlást előrejelző (fertőzési) modell hogyan használható fel a véleményformáló ügyfelek detektálására. NOVÁK TAMÁS/exMediaGoAlapítványBevezetés az internetes mémek világábaElőadásom első részében bemutatom, hogy honnan is indult el ez az egész őrület, külön kiemelve néhány kulcspontot, valamint illusztrálnám a legfrissebb trendeket. A második, kisebb részében pedig röviden kitérnék a magyar helyzetre. OLLÉ JÁNOS/ELTE PPK /Ollejanos.huTanulás hálózatban: a konnektivista módszertan alkalmazási lehetőségei és korlátaiA hálózatelméletek oktatási alkalmazásával hatékony tanulási környezetet alakíthatunk ki közösségeknek. Az eredményességhez fel kell adnunk a tanulással kapcsolatos korábbi nézeteineket, át kell alakítanunk a tanulási folyamatról és a tudásról való gondolkodásunkat. Szükséges, de nem elegendő online eszközöket használni. Fontos az információáramlás, de még fontosabb a produktivitás. A tanulás lehet szükséges rossz, kaland és élmény is. NAGY ISTVÁN/BrandmonitorVéleményvezérek a közösségi médiában - kire figyeljünk?A BM kutatási szakértője esettanulmányon keresztül mutatja be, hogyan lehet a márkák közösségét felmérni, a véleményvezéreket, márka nagyköveteket azonosítani, majd bevonni őket a márkakommunikációba. » BELÉPŐ/ 700,- HUF A részvétel regisztrációhoz kötött, mert az előadóterem 50 főt tud befogadni! » HELY/ CoLabs, 1056 Bp. Irányi u 3. (majd fel a lifttel a harmadikra) / Google Map » IDŐ/ 2011. július 5. (kedd) 19.00 Kicsiny meetup-unk része lesz a CoLabs nagyszabású pre-launch házibulijának, aminek aprópoján többek között alkoholt is fognak mérni. További infó hamarosan a www.colabs.hu-n. |