Mfor konferencia: Offline marketing trendek 2011
2011.06.06.
Danubius Hotel Gellért, Budapest
A marketing az elmúlt években szinte teljesen átalakult, köszönhetően az online felületek térnyerésének. Létrejöttek, és megerősödtek az internetes közösségek (Facebook, Iwiw), a vásárlói szokások megváltoztak, a fogyasztók mind nagyobb része szerzi be az információkat az internetről. Nem szabad szem elől tévesztenünk, hogy nem tartott lépést az információszerzés változásával a vásárlás, hiszen annak döntő része, még mindig a hagyományos boltokban történik. A marketingesek fegyvertárában a klasszikus eladást segítő marketing eszközöket újak váltják fel, miközben az elmúlt időszakban azok is hatalmas fejlődésen mentek át. Érdemes megvizsgálni, milyen az offline marketing jövőképe? Hogyan változtak és alkalmazhatók a viszonylag új eszközök, mint a CSR, vagy a trade marketing? |
PROGRAMTERVEZET
13.00 - 13.30 Regisztráció, kávé 13.30 - 14.00 Piackutatási trendek A gyors és pontos információ hatalmas sikert eredményezhet egy terméknek, és ezáltal a gyártó vállalatnak egyaránt. Vannak olyan kutatási eszközök, amelyek pontosabb információval szolgálnak elődeiknél? Merre tart a piackutatás 2011-ben? Mobilkutatás, socialmédia kutatás, neuromarketing és társaik. Bessenyei Krisztina kvalitatív kutatási vezető, Trend International Kft.
14.00 - 14.30 Trade marketing trendek Nagy és látványos fejlődésen ment át a trade marketing az elmúlt években. Mi várható a jövőben? POP – POS eszközök, Kategória menedzsment Czirják István VAIO üzletág vezető, Sony Central és Southeast Europe Kft.
14.30 - 15.00 CSR másképp – az új irányvonal A korábbi gyakorlattal ellentétben ma már egyre kevésbé jellemző, hogy egy vállalat adományozásra és szponzorációra szűkíti társadalom felelősségvállalási tevékenységét. Ma már a CSR a termék innovációnál kezdődik és a bolti eladásnál fejeződik be. Merre tart a CSR? Új irányvonalak esettanulmány formájában. Radácsi László PhD tanácsadó, SmartLab Tanácsadó Kft. /Felkérés alatt/
15.00 - 15.30 Kávészünet
15.30 - 16.00 Product placement trendek Az új médiatörvény megengedi a termékelhelyezést. Milyen új lehetőségeket ad ez a televíziók és a vállalatok kezébe? Milyen jellegű reklámformák nyernek teret 2011-ben? Dr. Papp-Váry Árpád PhD dékán, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
16.00 - 17.10 Panelbeszélgetés „Termékelhelyezés a gyakorlatban”
Felvezető előadás: „A termékmegjelenítés jogi héttere” Médiatanács képviselője /Felkérés alatt/
Résztvevők: Dr. Papp-Váry Árpád PhD dékán, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Németh Ottó Marketing Manager - Cosmetics Division, Media Manager - Henkel Corporate, Henkel Magyarország Kft. Magyar Reklámszövetség Jogi Bizottságának képviselője Médiatanács képviselője /Felkérés alatt/
17.10 - 17.40 Direkt marketing trendek Egy terület, amely nagyon sokat változott az elmúlt pár évben. Talán hatékonyságban az egyik legerősebb offline marketing eszköz. Milyen változások várhatóak a kuponok, lojalitásprogramok és vásárlásösztönző promóciók területén az elkövetkezendő időben? Csomor Tamás ügyvezető igazgató, DRAFTFCB Kft.; ügyvezető igazgató, Lowe GGK Budapest /Felkérés alatt/
17.40 - Konferenciazárás
A Magyar Reklámszövetség tagjai május 18-ig történő jelentkezés esetén 25%-os kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen, utána pedig 15% kedvezménnyel. Bővebb információ: http://konferenciak.mfor.hu/56.html |