Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Mfor konferencia: Offline marketing trendek 2011

2011.06.06.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

A marketing az elmúlt években szinte teljesen átalakult, köszönhetően az online felületek térnyerésének. Létrejöttek, és megerősödtek az internetes közösségek (Facebook, Iwiw), a vásárlói szokások megváltoztak, a fogyasztók mind nagyobb része szerzi be az információkat az internetről. Nem szabad szem elől tévesztenünk, hogy nem tartott lépést az információszerzés változásával a vásárlás, hiszen annak döntő része, még mindig a hagyományos boltokban történik. A marketingesek fegyvertárában a klasszikus eladást segítő marketing eszközöket újak váltják fel, miközben az elmúlt időszakban azok is hatalmas fejlődésen mentek át. Érdemes megvizsgálni, milyen az offline marketing jövőképe? Hogyan változtak és alkalmazhatók a viszonylag új eszközök, mint a CSR, vagy a trade marketing?

PROGRAMTERVEZET 

13.00 - 13.30              Regisztráció, kávé

13.30 - 14.00             Piackutatási trendek

A gyors és pontos információ hatalmas sikert eredményezhet egy terméknek, és ezáltal a gyártó vállalatnak egyaránt. Vannak olyan kutatási eszközök, amelyek pontosabb információval szolgálnak elődeiknél? Merre tart a piackutatás 2011-ben? Mobilkutatás, socialmédia kutatás, neuromarketing és társaik.

Bessenyei Krisztina kvalitatív kutatási vezető, Trend International Kft.

 

14.00 - 14.30              Trade marketing trendek

Nagy és látványos fejlődésen ment át a trade marketing az elmúlt években. Mi várható a jövőben? POP – POS eszközök, Kategória menedzsment

Czirják István VAIO üzletág vezető, Sony Central és Southeast Europe Kft.

 

14.30 - 15.00              CSR másképp – az új irányvonal

A korábbi gyakorlattal ellentétben ma már egyre kevésbé jellemző, hogy egy vállalat adományozásra és szponzorációra szűkíti társadalom felelősségvállalási tevékenységét. Ma már a CSR a termék innovációnál kezdődik és a bolti eladásnál fejeződik be. Merre tart a CSR?

                                   Új irányvonalak esettanulmány formájában.

                                   Radácsi László PhD tanácsadó, SmartLab Tanácsadó Kft. /Felkérés alatt/

 

15.00 - 15.30             Kávészünet

 

15.30 - 16.00              Product placement trendek

Az új médiatörvény megengedi a termékelhelyezést. Milyen új lehetőségeket ad ez a televíziók és a vállalatok kezébe? Milyen jellegű reklámformák nyernek teret 2011-ben?

Dr. Papp-Váry Árpád PhD dékán,

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

 

16.00 - 17.10             Panelbeszélgetés

                                   „Termékelhelyezés a gyakorlatban”

 

                                    Felvezető előadás:

                                    „A termékmegjelenítés jogi héttere”

                                    Médiatanács képviselője /Felkérés alatt/

                                                          

                                   Résztvevők:

Dr. Papp-Váry Árpád PhD dékán,

Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

Németh Ottó Marketing Manager - Cosmetics Division,

Media Manager - Henkel Corporate, Henkel Magyarország Kft.

Magyar Reklámszövetség Jogi Bizottságának képviselője

Médiatanács képviselője /Felkérés alatt/                           

 

17.10 - 17.40              Direkt marketing trendek

Egy terület, amely nagyon sokat változott az elmúlt pár évben. Talán hatékonyságban az egyik legerősebb offline marketing eszköz. Milyen változások várhatóak a kuponok, lojalitásprogramok és vásárlásösztönző promóciók területén az elkövetkezendő időben?

Csomor Tamás ügyvezető igazgató, DRAFTFCB Kft.;

ügyvezető igazgató, Lowe GGK Budapest /Felkérés alatt/

 

17.40 -                        Konferenciazárás

 

A Magyar Reklámszövetség tagjai május 18-ig történő jelentkezés esetén 25%-os kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen, utána pedig 15% kedvezménnyel.

Bővebb információ: http://konferenciak.mfor.hu/56.html