Élménybeszámolók az első MRSZ ReklámTábor résztvevőitől
Az MRSZ fennállásának 50. évfordulója alkalmából rendhagyó képzést szervezett ReklámTábor néven. A képzésen résztvevők az Erste Banknál, a Mitonál és a Kreatív szaklap szerkesztőségében töltöttek el 1-1 napot betekintést nyerve a kommunikációs iparág folyamatláncán belül egy megbízó cég, egy reklámügynökség, illetve egy médiavállalat / marketingkommunikációs szaklap működésébe, kulisszatitkaiba. A résztvevők a vendéglátó cégek szakemberei támogatásával néhány konkrét szakmai feladaton keresztül gyakorolhattak.
Legvégül szabadon választható szakmai feladat volt a Kreatív Online-ra készítendő beszámoló, amelyre 5 pályázat érkezett. A megjelent cikk a WPP Media két munkatársa, Szilágyi-Bicsérdy Bella és Szombati Luca senior programmatic traderek koprodukciójában született.
Mivel a mezőny igen szoros volt, és remek írások születtek, így úgy döntöttünk, hogy az MRSZ weboldalán valamennyi írást közzétesszük:
Balogh Gabriella: Reklámtábor 2025 – alternatív nyaralás, azaz kikapcsolódás okosan
Dr. Paczáry Viktória: Tábor felnőtteknek 2025-ben? Naná!
Kaszt-Sas Alíz: A Magyar Reklámszövetség legújabb dobása: ReklámTábor élménybeszámoló
Sallai Anna: MRSZ ReklámTábor, avagy a kirakós minden darabja 3 napban