Archívum
Üzlet-e a média 2011-ben?
2011.04.13.
Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
Mostanra mindenki számára egyértelművé vált, hogy nem érdemes várni a 2008-as hitelválság előtti reklámbevételek visszatérését. A csökkenés nem csak tovább tart, mint a piaci szereplők zöme várta, de alapjaiban változtatta meg mind a hirdetők, mind a médiapiac egyes szereplőinek gondolkodását. A hirdetők szempontjából alapvető elvárásként fogalmazódott meg a hirdetések hatékonyságának mérhetősége, számszerűsíthetősége, míg a médiapiac szereplőinek olyan innovatív megoldásokat kellett kitalálniuk, melyekkel szinten tudják tartani az egyre csökkenő bevételeiket és eleget tudnak tenni a magasabb elvárásoknak. A konferencia célja, hogy egy olyan tükröt tartson a médiapiac szereplői elé, mely a valós, sokak számára egyáltalán nem kedvező képet mutatja be, és olyan alternatív megoldásokat kínáljon, melyek hosszabb távon a bevételek növekedésével járhatnak. Ebben segít a Magyar Reklámszövetség is, amely a konferencián ismerteti 2010-es becsült reklámköltési adatsorát. |
Design és Innováció Konferencia 2011
2011.03.31.
Kecskemét, Tudomány és Technika Háza
2011. március 31-én ismét megrendezésre kerül Kecskeméten a Design és Innováció Konferencia. Az Európai Unió Central Europe Programján belül futó FREE Project rendezvénye az innováció és a design szerepét vizsgálja az üzleti sikerben. A konferencián előad az elismert brit jövőkutató, Hardin Tibbs, és a hazai design élet meghatározó gondolkodói mellett megszólalnak a helyi vállalkozásfejlesztés szakértői is. |
Médiajogról - tárgyilagosan
2011.03.28.
Inter Continental, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 12-14.
Az esemény célja az új médiaszabályozás szakszerű, gyakorlatias bemutatása. A hatékony eszmecsere érdekében kerekasztal beszélgetés keretében médiapiaci üzletemberek, gyakorló és elméleti jogászok, újságírók valamint a médiahatóság képviselői elemzik az új médiaszabályozás vitatott rendelkezéseit, és fejtik ki véleményüket. A beszélgetés során elsősorban arra keresünk választ, hogy az új médiaszabályozás biztosítja-e az írott és az elektronikus média piacának hatékony működését, elősegíti-e a piaci versenyt és növekedést, figyelemmel azonban arra is, hogy egyensúlyt teremt-e a gazdasági, kereskedelmi érdekek, a különböző társadalmi értékek védelme, illetve a sajtószabadság teljes körű érvényesüléséhez fűződő érdekek között. |
Vágjátok? Konferencia a tizenéveseknek szóló kommunikációról
2011.03.24.
Grund, VIII. ker, Nagytemplom u. 30.
Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? A Kreatív Csoport Marketing- és médiakonferenciát szervez a tizenévesekhez szóló kommunikációról 2011. március 24-én. |
A márka én vagyok!
2011.03.24.
Tahitian Noni Arena, MOM Park
Egy BrandTrend konferencia a személyes márkaépítésről, melyre március 24-én kerül sor a Mom Parkban. |
Márkák feketén-fehéren
2011.03.10.
Experidance Rendezvényközpont
Felmerült már Önben is a kérdés, hogy az olcsóbb termékváltozatok vajon nem csorbítják-e a márkák értékét? 2011. márc. 10-én Márkák feketén-fehéren címen konferenciát szervez az Élelmiszer Csoport, a Professional Publishing Hungary Kiadó FMCG szaklapja. |
Ajándéksorsolások, Nyereményjátékok, Promóciók Adózása - konferencia
2011.02.28.
Tulip Inn Millennium, 1089 Budapest, Üllői út 94-98
2010. február 28-án Ajándéksorsolások, Nyereményjátékok, Promóciók Adózása címmel konferneciát szervez a System Media. Termékei, szolgáltatásai népszerűsítésére vagy reklámja céljából bármely vállalkozás szervezhet nyereményjátékot, ajándéksorsolást, promóciót, pontakciót. Adhat bónuszt, árengedményt partnereinek, dolgozóinak. Gyakran találkozunk olyan akciókkal, amikor a hirdetés szerint „egyet fizet, kettőt kap”, vagy ha vásárol több terméket, akkor ajándékot kap. Ezeknek az akcióknak a jogszabályoknak megfelelő szervezési, bejelentési és adózási kérdéseire kaphatnak választ a résztvevők. |
Kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban
2011.02.24.
Experidance Rendezvényház
A Kreatív Csoport 2011. február 24-én Gyógyszerkommunikációs konferenciát rendez, melynek témája a kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban. Újszerű, nem szokványos ötletek és módszerek, melyek segíthetik a gyógyszerpromóciót, mind az orvosi, mind a laikus célcsoport felé. |
Médianapok
2011.02.22.
Noir et L'or 1075 Budapest, Király u. 17.
2011. február 22-én 9 órakor kerül sor a Marketing&Media üzleti reggelijére. Az eseményre a regisztráció ingyenes, kizárólag tagjaink, illetve a magazin előfizetői számára látogatható. A lap idei első számában összefoglaló készült a hazai online piacról. A Digital-melléklethez kapcsolódóan most egy találkozót szervezünk, ahol informális környezetben oszthatja meg a gondolatait az ágazat aktuális kérdéseiről. A rendezvény a Magyar Reklámszövetség Médianapok elnevezésű kezdeményezésének első állomásaként, és az IAB Magyarországgal együttműködésben kerül megrendezésre. |
Az új médiatörvény a Gyakorlatban
2011.02.22.
Független Médiaközpont, Budapest, VIII. ker, Vas utca 6. 1. em. 5.
A Helyi Rádiók Országos Egyesülete és a Független Médiaközpont közös rendezvényt szervez, amely „Az új médiatörvény a Gyakorlatban” címet viseli. |