Archívum
Ügyféllojalitás konferencia
2011.05.26.
Telekom Székház, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Marketingkonferencia a hűségről, arról, hogy milyen új kommunikációs és technológiai eszközökkel lehet márkarajongóvá egy átlagos fogyasztót. |
Sportmarketing újragondolva
2011.05.26.
Fogasház
Sportmarketing Újragondolva címmel május 26-án a magyar sportmárkák online kommunikációs jelenlétérıl szóló meetupot szervez a SPORTSMARKETING weboldal csapata. A rendezvényen hazai sportvezetık és vállalati szakemberek vitatják meg a rendelkezésre álló online felületek használatát, illetve a bennük rejlı interaktív lehetıségek alkalmazását. A Sportmarketing Újragondolva Meetup azért jött létre, mert eddig hiányzott Magyarországról a sportmarketing szakmai fóruma. Az újszerő kezdeményezés célja a friss ötletek generálása és a szakmai kommunikáció elindítása. |
Go digital
2011.05.25.
Kinnarps Budapest, 1133 Budapest, Váci út 92.
A magazinok digitalizálása hazánkban még gyerekcipőben jár, a piaci szereplők csak most teszik le a jövő építőkockáit –legyen szó a szolgáltatókról vagy a kiadókról. Látványos áttörés nincs még, az útkeresés jellemzi a szegmenset. Kidolgozott üzleti modellek, várható sikersztorik, látványos és üzletileg is alátámasztott, figyelemreméltó megvalósítások, illetve a szolgáltatók különböző megközelítéséből fakadó technikai kérdések, pozitív illetve negatív tapasztalatok, meglévő illetve újonnan belépő piaci szereplők igénylik azt, hogy a kiadók és a szolgáltatók szakemberei egy térben egy időben piacépítő céllal beszélgessenek egymással. A konferencia kiadók terjesztési, illetve marketing szakemberei számára illetve kiadók üzletfejlesztési vezetői, kiadók ügyvezetői, contentproviderek számára ajánlott. |
Brand&Music konferencia és afterparty
2011.05.24.
Merlin színház
A Kreatív Csoport Brand&Music címmel rendez konferenciát 2011. május 19-én. A rendezvény helyszíne a Merlin színház. |
MobilKonferencia - Screen Evolúció
2011.05.10.
Szépművészeti Múzeum, Budapest
Hogyan lehet egy elektronikus áruház, vagy tőzsdeszolgáltatás mindig kéznél? Vajon a mobilon való hirdetés igazán új kommunikációs csatornát nyithat a televízió és az internet mellett? – ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresik a választ az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő Mobilkonferencia előadói május 6-án a budapesti Szépművészeti Múzeumban. |
MFOR konferencia: Új szelek fújnak az online marketingben
2011.05.05.
MFOR konferencia: Új szelek fújnak az online marketingben
Danubius Hotel Gellért, Budapest
Napjainkban az információk gyors áramlása, folyamatos változásokat generál az üzleti életben. A tudomány területeinek fejlődése rákényszeríti a vállalatokat a továbblépésre. A marketing is folyamatosan változik és ennek részeként az online terület is. Jó néhány évvel ezelőtt, szinte még alig volt vállalati weboldal, mára már ez is kevés a versenyben maradáshoz. Új technikák jelennek meg, melyek segítségével, sokkal közelebb tudunk kerülni a fogyasztókhoz és személyre szabottabbá tehetjük üzeneteinket. A múltban még azt gondoltuk, hogy az online marketing csak egy kiegészítő része lesz a marketingnek, de napjainkra egy dinamikusan fejlődő ágazattá nőtte ki magát. Vajon mit hoz a jövő? Konferenciánkon választ kaphat a kérdésre. Az eseményen olyan technikákat mutatnak be - gyakorlati példákon keresztül -, amely segíti napjaink menedzserét, hogy hatékonyabb és ezáltal sikeresebb legyen a piacon. A jó online stratégia kialakítás, nem csak több fogyasztót, hanem piacvezetői pozíciót is jelenthet. |
Reklámhét 2011
2011.05.02.
Budapest, Corvin Bevásárlóközpont, Grund
Hatodszorra rendez Reklámhetet Magyarországon 2011. május 2-8. között a Magyar Reklámszövetség. Hét városban lesznek a nagyközönségnek szóló programok az előadásoktól a versenyeken és vetítéseken át a koncertekig. A Magyar Reklámszövetség 2005-ben látott hozzá először, hogy a New York-i AdWeek mintájára itthon is közelebb próbálja hozni a nagyközönséghez kicsit a reklám műfaját és mindazokat, akik ebben a szakmában dolgoznak – reflektálva ezzel az reklámkerülésre, az elutasító és ítélkező, sokszor demagóg közéleti megnyilvánulásokra a reklámmal kapcsolatban. A hét felépítése immár hagyományosnak mondható: Budapest mellett Baján, Debrecenben, Győrben, Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden lesznek programok. |
Nagy Kreatív Nap
2011.04.28.
Kult13 Rendezvénytermek, 1131 Budapest, József Attila tér 4.
Az örök kérdés: Melyik a fontosabb és elképzelhető-e a kettő egymás nélkül? Ezen a napon talán végre meglesz a végső válasz. |
Hírnévmenedzsment a gyakorlatban
2011.04.22.
Magyar Telekom székház 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
A Magyar Public Relations Szövetség április 22-én rendezi meg soron következő Hírnévmenedzsment konferenciáját a Magyar Telekom székházában. A rendezvény Szakmai konferencia cégvezetők, kommunikációs vezetők és PR-szakemberek részére ajánlott. |
Mfor konferencia: Online marketing trendek 2011
2011.04.21.
Danubius Hotel Gellért, Budapest
A vállalati marketingbüdzsék ugyan az elmúlt időszakban visszaestek a válság miatt, ám egyre több jel mutat a kilábalás irányába. Eközben az elmúlt két év sem Csipkerózsika-álomban telt, hiszen számtalan új eszköz, platform használata vált mindennapossá, miközben az ügyfelek elérésének újabb és újabb módszereivel kell megismerkedni. A Menedzsment Fórum 2011. április 21-én (csütörtök), Budapesten megrendezésre kerülő, „Online marketing trendek 2011” címet viselő, VII. Marketing Konferenciáján az érdeklődők megismerhetik az elmúlt év online költési tendenciáit az IAB, online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégeket összefogó szervezet adatai alapján. Az elmúlt időszak változásai mellett a rendezvény általános piaci áttekintést is nyújt az idei év várható trendjeit illetően. |