AmCham – GVH Versenykultúra Központ Harmadik reklámjogi konferencia: Reklámjogi compliance – kockázatkezelés - önszabályozás
2011.06.01.
Hilton Budapest, 1014 Budapest, Hess A. tér 1-3.
Az AmCham immáron hagyományosnak mondható Harmadik Reklámjogi Konferenciájának fő célja, hogy hasznos segítséget nyújtson a fogyasztók széles köréhez szóló, országos médiumokat igénybe vevő reklámozók számára ahhoz, hogy reklámozási tevékenységük során felelősen tudják kialakítani a jogszabályi környezetet követni tudó és a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot kerülő megfelelési gyakorlatukat. |
Az általános és aktuális reklámjogi áttekintést követően a Harmadik Reklámjogi Konferenciája fő témájaként elsőként részletesen foglalkozik azzal, hogy milyen körülményeket kell a reklámozónak figyelembe vennie, ha ugyanazon reklámkampányt kívánja több országban alkalmazni. A másik vizsgálandó kérdéskör az önszabályozás jogi kockázatkezelő szerepe és hatékonysága, melynek keretében arra keressük a választ, hogy az önszabályozás mennyiben alkalmazható előzetes kontrollként a reklámozó vállalkozás jogi megfelelésének biztosítására. A hatékony önszabályozásra példaként az angol versenyhatósággal (Office of Fair Trading) rendszeres kapcsolatot tartó önszabályozó testület, az Advertising Standards Authority (ASA) gyakorlatát mutatja be a meghívott angol előadó.
A reklámjogi konferencia hagyományaihoz híven a hatóság és a piaci szereplők párbeszédét tűzte ki célul a fenti témák megvitatására, a tapasztalatok összegzésére és ezen tapasztalatok alapján a jövőbeli reklámozási tevékenység tekintetében a megfelelő következtetések levonására. Program
A rendezvény magyar nyelvű (kivéve Nicola Philippi előadását), angol nyelvre tolmácsolást biztosítunk. Részvételi díj: AmCham, ÖRT, MRSZ tagok és a Szecskay Ügyvédi Iroda partnerei részére: 16 000 Ft + ÁFA/fő; nem kamarai tagok részére: 33 000 Ft + ÁFA / fő
|