Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

AmCham – GVH Versenykultúra Központ Harmadik reklámjogi konferencia: Reklámjogi compliance – kockázatkezelés - önszabályozás

2011.06.01.


Hilton Budapest, 1014 Budapest, Hess A. tér 1-3.
 

Az AmCham immáron hagyományosnak mondható Harmadik Reklámjogi Konferenciájának fő célja, hogy hasznos segítséget nyújtson a fogyasztók széles köréhez szóló, országos médiumokat igénybe vevő reklámozók számára ahhoz, hogy reklámozási tevékenységük során felelősen tudják kialakítani a jogszabályi környezetet követni tudó és a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot kerülő megfelelési gyakorlatukat.

Az általános és aktuális reklámjogi áttekintést követően a Harmadik Reklámjogi Konferenciája fő témájaként elsőként részletesen foglalkozik azzal, hogy milyen körülményeket kell a reklámozónak figyelembe vennie, ha ugyanazon reklámkampányt kívánja több országban alkalmazni. A másik vizsgálandó kérdéskör az önszabályozás jogi kockázatkezelő szerepe és hatékonysága, melynek keretében arra keressük a választ, hogy az önszabályozás mennyiben alkalmazható előzetes kontrollként a reklámozó vállalkozás jogi megfelelésének biztosítására. A hatékony önszabályozásra példaként az angol versenyhatósággal (Office of Fair Trading) rendszeres kapcsolatot tartó önszabályozó testület, az Advertising Standards Authority (ASA) gyakorlatát mutatja be a meghívott angol előadó.

 

A reklámjogi konferencia hagyományaihoz híven a hatóság és a piaci szereplők párbeszédét tűzte ki célul a fenti témák megvitatására, a tapasztalatok összegzésére és ezen tapasztalatok alapján a jövőbeli reklámozási tevékenység tekintetében a megfelelő következtetések levonására. 
 

Program
 

08:30-09:00

Regisztráció és kávé

09:00-09:15

Megnyitó:

Dávid Péter, az Amerikai Kereskedelmi Kamara ügyvezető igazgatója 

- Dr. Szecskay András, a Szecskay Ügyvédi iroda vezetője

09:15-09:40

A GVH stratégiája a reklámfelügyeleti tevékenysége során:

- Dr. Tóth András, a Versenytanács elnöke

09:40-10:05

Reklámozással kapcsolatos általános problémák (különösen a nemzetközi reklámkampányok esetén) és az UCP irányelvhez kapcsolódó bizottsági tapasztalatok:
- Dr. Grimm Krisztina, Gazdasági Versenyhivatal, a Fogyasztóvédelmi Iroda vizsgálója

10:05-10:15

Kérdések az előadókhoz

10:15-10:30

Kávészünet

10:30-10:50

Az önszabályozás tapasztalatai Magyarországon:
Dr.Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkára

10:50-11:20

Önszabályozás az Egyesült Királyságban:
Nicola Philippi, Compliance Manager, Committee of Advertising Practice, Advertising Standards Authority (ASA)

11:20-12:30

Kerekasztal-beszélgetés:

Téma: Tapasztalatok és piaci értékelés

- több országban alkalmazott reklámkampányok tapasztalatai

- önszabályozás, mint előzetes kontroll

Résztvevők: Önszabályozó testületek képviselői: Fazekas Ildikó, ÖRT; Dr. Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség főtitkára; Nicola Philippi, ASA;Dr. Zavodnyik József, a Versenytanács tagja; az üzleti világ szereplői

Moderátor: Szecskay Ügyvédi Iroda

12:30-13:30

Ebéd

 

A rendezvény magyar nyelvű (kivéve Nicola Philippi előadását), angol nyelvre tolmácsolást biztosítunk.
 

Részvételi díj: AmCham, ÖRT, MRSZ tagok és a Szecskay Ügyvédi Iroda partnerei részére: 16 000 Ft + ÁFA/fő; nem kamarai tagok részére: 33 000 Ft + ÁFA / fő


Regisztráció, bővebb információ: www.amcham.hu és anita.arvai@amcham.hu