Archívum
Reklámbajnokság a 19. K&H olimpiai maraton és félmaraton váltón
2012.06.10.
Budapest, Kossuth tér
A futótársadalom rendkívül sokszínű: alkalmanként, vagy rendszeresen sok tízezer férfi és nő fut életkortól, lakóhelytől és foglalkozástól függetlenül Magyarországon. Ennek is köszönhető, hogy 2011-ben, a 18. K&H olimpiai maraton és félmaraton váltón - Közép-Kelet-Európa legnagyobb váltófutó versenyén - 1150 csapat indult. A klubokból, egyesületekből, baráti társaságokból, munkahelyi közösségekből verbuválódott csapatok leginkább azért jöttek el, hogy együtt hódolhassanak közös hobbijuknak ezen a rendkívül jó hangulatú eseményen. A „barátság versenyén” kis és nagy csatákat, várakozásteli pillanatokat, az egymásért küzdés megannyi felemelő mozzanatát élhették át a csapatok és a szép számú közönség egyaránt. 2012-ben, a 19. K&H olimpiai maraton és félmaraton váltó újdonságaként a szervező Budapest Sportiroda (BSI) a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szakmai partnerségével lehetőséget teremt a reklám és PR szakma képviselőinek arra, hogy a hétköznapokon megszokott fórumok mellett most egy különleges „terepen” is találkozzanak egymással, összemérve erejüket, kitartásukat, gyorsaságukat. Ezért külön versenyre hívják a reklám és PR szakma képviselőiből álló 3 fős csapatokat, meghirdetve számukra a Reklám bajnokságot. |
Élelmiszer szakma napja
2012.06.06.
Anna Grand Hotel, Balatonfüred
Az Élelmiszer szaklap idén – sok más piaci szereplővel együtt – kerek évfordulót ünnepel: 20 évesek lettünk, amely nemcsak az ünneplésre nyújt remek alkalmat, hanem arra is, hogy visszatekintsünk az elmúlt két évtized piaci történéseire, így a jó példákból és a hibákból okulva felkészülhetünk a változó világ fogyasztójának igényeire. |
Brand & Music Konferencia
2012.05.30.
ÖbölHáz (Kopaszi gát)
Konferencia a márkák, a reklámok és a zene kapcsolatáról. |
Superbrands Konferencia - Brand a lelke mindennek
2012.05.23.
Kinnarps House, 1133 Budapest Váci út 92.
Soha nem tűnt el annyi rangos márka a nemzetközi gazdasági élet naposabb oldaláról, mint az elmúlt években. Ezzel párhuzamosan soha nem futott be annyi márka villámgyors karriert, mint ugyanebben az időszakban. E speciális libikóka napjainkban is látványos gyorsasággal működik. A sikerek titkait és a sikertelenségek okait mutatják be a május 23-án megrendezendő Superbrands konferencián. |
Sajtófesztivál 2012
2012.05.19.
Vörösmarty tér
2012. május 19-én, szombaton hatodik alkalommal rendezi meg a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a lapkiadók ünnepét, a Sajtófesztivált a budapesti Vörösmarty téren. |
|
A referencia a marketingkommunikáció egyik leghatékonyabb eszköze
2012.05.09.
Hotel Ében, Bp.,1145 Nagy Lajos kir. útja 15-17.
A Magyar Marketing Szövetség szervezésében megvalósuló workshop azoknak a cégvezetőknek, értékesítési kollégáknak ajánlott, akik kis beruházással szeretnének nagyobb forgalmat generálni, a marketingkommunikáció egyik leghatékonyabb eszköze, a referencia segítségével! Illetve bárkinek, aki kapcsolatba kerülhet új potenciális ügyféllel! |
A jövő irányai 2.0 - Online marketing workshop
2012.04.26.
Hotel Ében Bp.,1145 Nagy Lajos kir. útja 15-17.
„Az Év Honlapja” team és a Magyar Marketing Szövetség szervezésében újra egy online marketing témájú workshop kerül megrendezésre, melynek célja, hogy ismertesse a jövő online trendjeit. Felkészültél a változásra? Nyitott vagy az újra, melyet idén először mutatunk be? Áprilisban hazai sikerportálok fejlesztői és üzemeltetői, online szakemberek mutatják be, hogy mitől lehet egy honlap „Az Év Honlapja”! |
X. Mfor konferencia: Online marketing a Facebookon innen és túl
2012.04.05.
Danubius Hotel Gellért, Budapest
A nehézségek ellenére is úgy tűnik, hogy a reklámpiacon az elmúlt években kezdődött változások egyik nyertese az online piac, melyre komoly figyelem irányult. Az utóbbi években a display alapú hirdetések népszerűsége hanyatlott, és új árazási rendszerek, kommunikációs formák hódítanak, az eszközök széles tárháza folytán azonban az internet kikerülhetetlen lett. Az utóbbi idő közösségi médiás forradalma után sok tévhit kapcsán a dolgok lassan a helyükre kerülnek, az ügyfelek kezdenék megtanulni, mire és hogyan lehet a közösségi felületeket használni, de a Facebook ismét újításokkal rukkol elő. Az Mfor X. Marketing Konferenciája többek között ezen folyamatnak a legfontosabb tanulságait, illetve az azokból következő fejlesztési lehetőségeket tekinti át. Emellett terítékre kerülnek olyan eszközök, amelyek évek óta ismertek - így az online játékok marketinges használata, e-DM, keresőmarketing, konverzió alapú hirdetés - ám időről-időre új lehetőségeket kínálnak. |
Kommunikációs mesterkurzus
2012.03.31.
Budapest, V. kerület P. Bureau Oktatási Központ
A DFT Hungária által szervezett Kommunikációs mesterkurzuson a résztvevők 50%-ban elméleti és 50%-ban gyakorlati foglalkozásokon vesznek részt, ahol szóbeli kommunikációs készségeik fejlesztésére nyílik lehetőség, mert mindenki kommunikál. Legyen szó magán vagy munkaéletről, a siker mindig attól függ, hogy miként tudjuk kifejezni gondolatainkat, ötleteinket, érzéseinket. |
Smartmobil '12 - Az okostelefon konferencia
2012.03.29.
RaM Colosseum, Budapest
2012. március 29-én harmadik alkalommal rendezik meg Magyarország legnagyobb mobilos rendezvényét, a Smartmobil ’12 konferenciát. A T-Mobile főtámogatásával rendezett Smartmobil ’12 az okostelefonok és táblagépek kiállítással egybekötött szakmai konferenciája, amely egyaránt célozza meg a mobil piac, a szakma szűkebb közönségét, a pénzügyi és marketingszakembereket, valamint a mobil ágazat iránt érdeklődőket. A Smartmobil ’12 konferenciának ezúttal a budapesti RaM Colosseum ad otthont. A szervezők modern élményszínházi körülmények között a hazai mobilpiac sajátosságainak tárgyalásán túl a nemzetközi tapasztalatok megosztására is jelentős hangsúlyt fektetnek. |
|