Kommunikációs trendek a turizmusban
2011.06.02.
Budapest, Danubius Health Spa Resort Margitsziget
A Direkt Marketing Szövetség június másodikai Turizmus és direkt kommunikáció című konferenciáján a turizmus piaci helyzetét, a szektorban alkalmazható direkt marketing trendeket és sikeres hazai kampányokat ismerhet meg. A kapcsolatépítés mellett az eseményen képet kaphat arról, hogy melyek a legkedveltebb utazási desztinációk, utazás tervezésekor honnan tájékozódnak a magyar fogyasztók, milyen smartmobil alkalmazások újítják meg a városnézést, milyen lehetőségek vannak a CRM rendszerek és call centerek alkalmazásában, mi a titka Etyek sikertörténetének, az Utazás kiállítás kommunikációja milyen eredménnyel zajlott, milyen interaktív felületeket érdemes használni a médiatervezés során és hogyan kommunikál a legújabb magyar Michelin-csillagos étterem? |
A konferencia előadói többek között; a Magyar Turizmus Zrt., a KutatóCentrum, az Onyx étterem, a Google Magyarország, Rókusfalvy Pincészet és Fogadó, Dobó Mátyás (Doransky), Dr. Kiss Róbert Richard, Budapest-PocketGuide Hungary Kft., Hungexpo Zrt., Spiritcom Médiaügynökség, Kontaktia Kft. és Paradise Solution.
A délutáni kerekasztal-beszélgetésen hazai turisztikai szakmai szervezetek és szakemberek vitatják meg, hogy hatékonyan kommunikálnak-e a hazai szállodák, éttermek, fürdők és városok, miben változhatunk. Beszélgetőpartnerek: Magyar Fürdőszövetség, Magyar Szállodaszövetség, Magyar Egészségturizmus Marketing Egyesület, Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége, Tütünkov-Hrisztov Jordán (főiskolai adjunktus, turisztikai szakértő), Kelecsényi Ágnes (Turizmus Kft. marketing igazgató).
|