Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Mfor konferencia: Kuponok, vásárlói kártyák, lojalitásprogramok

2011.11.08.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

A Menedzsment Fórum Kuponok, vásárlói kártyák, lojalitásprogramok címmel szervez konferenciát 2011. november 8-án, a Danubius Hotel Gellértben, Budapesten. A válságot követően a korábbi fogyasztói attitűdök felerősödése tapasztalható, a magyar vásárlók egyre tudatosabban keresik az olcsóbb termékeket, az akciókat, illetve azokat a vásárlási formákat, melyeknek köszönhetően az áhított termékeket vagy szolgáltatásokat a korábban hirdetett összegnél kevesebbért megvehetik. A fentiek folyományaként az elmúlt időszakban így markáns trend lett a vállalatok részéről a lojalitásprogramok építése, illetve a meglévők erősítése, míg a kisebb vállalkozások körében alkalmi akciókkal kívánják szélesíteni a fogyasztói kört, akik később ismét vásárolnak. Az esemény piaci szereplők segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy a kupon- és kedvezményrendszereknek melyek a legnagyobb tanulságai, buktatói, kinek érdemes belevágni, és milyen előnyöket remélhet ezektől a kezdeményezésektől.

PROGRAM 

12.50 – 13.20

Regisztráció, kávé

13.20 – 13.30

Moderátori köszöntő, bevezető

13.30 – 14.10

Hol a pénz a kuponozásban? Melyik modell jelent kockázatot? Mik a tipikus hibák? Hány kuponoldalt bír el a magyar piac?

Az elmúlt egy évben gombamód szaporodtak a kuponos oldalak, melyek közül rövid időn belül több meg is szűnt. A piac összességében azonban töretlenül bővül. Hogyan működnek ezek az oldalak, mi a sikerük titka? A magyar piac a jelenlegi üzleti modelleket tekintve mennyi szolgáltató számára nyújt helyet, milyen új módszerekkel lehet további expanziót elérni?

Madar Norbert tanácsadó; a bónusz/kupon kutatások vezetője, GKIeNet Kft.

14.10 – 14.40

Kuponos vásárlás a gyakorlatban

Magyarországon a megszokott kuponos oldalaktól eltérően, létezik egy másik irányvonal is, amely ötvözi az online és az offline világ előnyeit, és nem közösséget generálva, minimum vásárlószámot meghatározva értékesíti a szervezetek kedvezményes felajánlásait, hanem maximalizálja a kedvezményes ajánlatokat, melyeket bárki megvásárolhat. Vajon ez lesz az új irány, amely meghatározza a magyar kuponoldalak jövőjét? Több hasznot generál ez a módszer a szervezeteknek, mint a hagyományosnak nevezett kuponoldalak? A felhasználóknak mennyivel kedvezőbb, hogy nem kell másoktól függeniük?

Gyakorlati blokk egy ügyféllel közös előadás keretein belül.

Generál Média Kft. képviselője

14.40 – 15.00

Hogy csinálják a nagyok? Sok nagy sokra megy?

A kedvezményes vásárlás előfutáraként Magyarországon is évtizedes múltra tekint vissza a kedvezménykártyák rendszere. Az egyes pontgyűjtő kártyák alapötlete is hasonló a kuponokéhoz, vagyis hogy a kártya igénylésével egy olyan csoport tagjává válik a vásárló, melynek köszönhetően kedvezménnyel juthat hozzá termékekhez, szolgáltatásokhoz. Hogyanműködnek ezek a rendszerek, milyen előnyt nyújtanak a tagoknak és a fogyasztóknak?

/Egyeztetés alatt/

15.00 – 15.20

Egyedül magányos óriások - lojalitás kártyák a kiskereskedelemben

A nagyobb láncok számára is fontos eszköz a perszonalizáció, melyhez a vásárlók ajándékokért, kedvezményekért szívesen asszisztálnak. Mitől lesznek az ilyen típusú klubkártyák vonzóak a vásárlók számára? Milyen előnyökkel jár a kereskedők számára?

/Egyeztetés alatt/

15.20 – 15.50

Kávészünet

15.50 – 16.10

Nők a pult mögött

A magára valamit adó női magazin ma már legalább félévente vaskos kuponfüzettel kedveskedik olvasóinak, amelyben az öltözködéstől a divatcikkekig, a szépségápoláson át az üdülésig ma már számtalan termékre és szolgáltatásra kaphatunk ilyen módon kedvezményeket. Mi az üzleti modellje ezeknek az akcióknak? Mi lehet a következő nagy dobása a magazinoknak?

/Egyeztetés alatt/

16.10 – 16.30

Autózz olcsóbban

Nem csak szolgáltatáshoz vagy vállalathoz kötött kuponok vannak jelen a magyar piacon, hanem léteznek tematikus vásárlói közösségek is. A nőknek szóló magazinok mellett feltűntek az elsősorban férfiakat megcélzó programok, melyek közül a legsikeresebb az autósoknak szóló Forensis rendszer. Hogyan működik a rendszer a gyakorlatban?

Markót Imre ügyvezető igazgató,

Forensis Autóklub

16.30 – 17.00

Mi a jövő eszköze - kártya, kupon, mobil kód?

Minden rendszernek megvannak az előnyei és buktatói, a piac bővülése ugyanakkor az eszközökre is hatni fog. Lesznek olyanok, amelyek visszaszorulnak, eltűnnek, és lesznek olyanok, melyek fejlődésüknek köszönhetően átveszik mások szerepét. A technológiai fejlődés folytán sok szakember az okostelefonok térnyerése okán a mobil kódot tartja befutónak, mások úgy vélik, hogy a kártyákat sem szabad leírni. Vajon mi lesz a jövő eszköze?

/Egyeztetés alatt/

17.00 – 17.45

Kerekasztal beszélgetés

Klub vagy kupon?

Különböző szektorokban tevékenykedő piaci szereplők tapasztalatai a kuponos és "klubkártyás" rendszerekről, azok előnyeiről és korlátairól.

Résztvevők:

General Media Kft. képviselője

Rádli Krisztina értékesítési vezető,

Hunguest Hotel Panoráma*** /Felkérés alatt/

Pécsi Direkt Kft. - Alexandra Könyváruházakképviselője /Felkérés alatt/

Markót Imre ügyvezető igazgató,

Forensis Autóklub

17.45 –

Konferenciazárás


Az MRSZ tagjai 15% egyedi kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen!
 

Jelentkezés, bővebb információ: http://konferenciak.mfor.hu/65.html