12.50 – 13.20
|
Regisztráció, kávé
|
13.20 – 13.30
|
Moderátori köszöntő, bevezető
|
13.30 – 14.10
|
Hol a pénz a kuponozásban? Melyik modell jelent kockázatot? Mik a tipikus hibák? Hány kuponoldalt bír el a magyar piac?
Az elmúlt egy évben gombamód szaporodtak a kuponos oldalak, melyek közül rövid időn belül több meg is szűnt. A piac összességében azonban töretlenül bővül. Hogyan működnek ezek az oldalak, mi a sikerük titka? A magyar piac a jelenlegi üzleti modelleket tekintve mennyi szolgáltató számára nyújt helyet, milyen új módszerekkel lehet további expanziót elérni?
Madar Norbert tanácsadó; a bónusz/kupon kutatások vezetője, GKIeNet Kft.
|
14.10 – 14.40
|
Kuponos vásárlás a gyakorlatban
Magyarországon a megszokott kuponos oldalaktól eltérően, létezik egy másik irányvonal is, amely ötvözi az online és az offline világ előnyeit, és nem közösséget generálva, minimum vásárlószámot meghatározva értékesíti a szervezetek kedvezményes felajánlásait, hanem maximalizálja a kedvezményes ajánlatokat, melyeket bárki megvásárolhat. Vajon ez lesz az új irány, amely meghatározza a magyar kuponoldalak jövőjét? Több hasznot generál ez a módszer a szervezeteknek, mint a hagyományosnak nevezett kuponoldalak? A felhasználóknak mennyivel kedvezőbb, hogy nem kell másoktól függeniük?
Gyakorlati blokk egy ügyféllel közös előadás keretein belül.
Generál Média Kft. képviselője
|
14.40 – 15.00
|
Hogy csinálják a nagyok? Sok nagy sokra megy?
A kedvezményes vásárlás előfutáraként Magyarországon is évtizedes múltra tekint vissza a kedvezménykártyák rendszere. Az egyes pontgyűjtő kártyák alapötlete is hasonló a kuponokéhoz, vagyis hogy a kártya igénylésével egy olyan csoport tagjává válik a vásárló, melynek köszönhetően kedvezménnyel juthat hozzá termékekhez, szolgáltatásokhoz. Hogyanműködnek ezek a rendszerek, milyen előnyt nyújtanak a tagoknak és a fogyasztóknak?
/Egyeztetés alatt/
|
15.00 – 15.20
|
Egyedül magányos óriások - lojalitás kártyák a kiskereskedelemben
A nagyobb láncok számára is fontos eszköz a perszonalizáció, melyhez a vásárlók ajándékokért, kedvezményekért szívesen asszisztálnak. Mitől lesznek az ilyen típusú klubkártyák vonzóak a vásárlók számára? Milyen előnyökkel jár a kereskedők számára?
/Egyeztetés alatt/
|
15.20 – 15.50
|
Kávészünet
|
15.50 – 16.10
|
Nők a pult mögött
A magára valamit adó női magazin ma már legalább félévente vaskos kuponfüzettel kedveskedik olvasóinak, amelyben az öltözködéstől a divatcikkekig, a szépségápoláson át az üdülésig ma már számtalan termékre és szolgáltatásra kaphatunk ilyen módon kedvezményeket. Mi az üzleti modellje ezeknek az akcióknak? Mi lehet a következő nagy dobása a magazinoknak?
/Egyeztetés alatt/
|
16.10 – 16.30
|
Autózz olcsóbban
Nem csak szolgáltatáshoz vagy vállalathoz kötött kuponok vannak jelen a magyar piacon, hanem léteznek tematikus vásárlói közösségek is. A nőknek szóló magazinok mellett feltűntek az elsősorban férfiakat megcélzó programok, melyek közül a legsikeresebb az autósoknak szóló Forensis rendszer. Hogyan működik a rendszer a gyakorlatban?
Markót Imre ügyvezető igazgató,
Forensis Autóklub
|
16.30 – 17.00
|
Mi a jövő eszköze - kártya, kupon, mobil kód?
Minden rendszernek megvannak az előnyei és buktatói, a piac bővülése ugyanakkor az eszközökre is hatni fog. Lesznek olyanok, amelyek visszaszorulnak, eltűnnek, és lesznek olyanok, melyek fejlődésüknek köszönhetően átveszik mások szerepét. A technológiai fejlődés folytán sok szakember az okostelefonok térnyerése okán a mobil kódot tartja befutónak, mások úgy vélik, hogy a kártyákat sem szabad leírni. Vajon mi lesz a jövő eszköze?
/Egyeztetés alatt/
|
17.00 – 17.45
|
Kerekasztal beszélgetés
Klub vagy kupon?
Különböző szektorokban tevékenykedő piaci szereplők tapasztalatai a kuponos és "klubkártyás" rendszerekről, azok előnyeiről és korlátairól.
Résztvevők:
General Media Kft. képviselője
Rádli Krisztina értékesítési vezető,
Hunguest Hotel Panoráma*** /Felkérés alatt/
Pécsi Direkt Kft. - Alexandra Könyváruházakképviselője /Felkérés alatt/
Markót Imre ügyvezető igazgató,
Forensis Autóklub
|
17.45 –
|
Konferenciazárás
|
Az MRSZ tagjai 15% egyedi kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen!
Jelentkezés, bővebb információ: http://konferenciak.mfor.hu/65.html
|