Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Sportmarketing újragondolva meetup

2011.11.10.


Mu Színház, Budapest, XI. Kőrösy J. utca 17.
 

November 10-én második alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sportszervezetek és a sportban érdekelt márkák pr tevékenysége és márkaépítési stratégiája. Minden vállalat törekszik a márkateremtésre, mert az életerős márka a fogyasztók hűségét fejezi ki és piaci előnyöket biztosít. A vállalati szféra szereplői a brandinget hosszú ideje a marketingtevékenységük egyik meghatározó részének tekintik, csakúgy, mint a pr-t, amely a modern felfogás szerint jóval túlmutat a sajtókapcsolatokon. Az üzleti alapon mőködő sportszervezetek a sikeres gazdasági mintákat követve szintén komoly figyelmet fordítanak a brandingre és a pr-re. A meetupon kiderül, melyek a PR tevékenység és a márkaépítés elemei és ezeket hogyan integrálják a sportszervezetek, illetve a sportban érdekelt márkák a marketingstratégiájukba. Választ kapunk arra, hogy miért speciális a sport területe a branding szempontjából, és milyen kreatív lehetőségek léteznek a pozitív asszociáció kiváltására az egyéni sportolók, a csapatsportok, valamint kereskedelmi márkák számára. Ezen kívül az interaktív rendezvényen bepillantást nyerünk piacvezető hazai gyakorlati megoldásokba is.

 

A sportolók, sportvezetők, sportmarketingesek, valamint a vállalati szféra marketingesei érdeklődésére számot tartó eseményen Rácz Felix (Felix Promotion Menedzseriroda), Várkonyi Ádám (Videoton FC), Büttl Krisztián (Red Bull), Hováth Vanda (Ringier Sport Network), Náray Vilmos (Live PR / Live Sport), Lóránt András (FIBA-licenszes sportmenedzser) és Jagodits Rómeó(Magyar Futballmarketing Műhely) fejtik ki véleményüket a témában. A sport branding különbözőterületeiről érkezőszakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk a piac kulcskérdéseiről.

A féléves rendszerességgel jelentkezőSportmarketing Újragondolva Meetup formabontó kezdeményezés, amelynek célja, hogy friss ötletek generálásával és a szakmai kommunikáció elindításával megteremtse a sportmarketing rendszeres fórumát Magyarországon.

További részletek, regisztráció: http://sportsmarketing.hu/meetup1102/