BrandFestival 2011: Köteleződj el!
2011.10.28.
Budapest
A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az „Engagement”, (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. A kétnapos rendezvény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. |
Az előadók között lesz Rohit Deshpande, a Harvard University marketing professzora, Grant Ackerman, a Columbia University menedzsment professzora, Elisabeth Allaman,a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (IOC) marketing igazgatója, Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelős kreatív igazgatója. Rajtuk kívül számos vállalati, médiatulajdonosi és ügynökségi oldalról érkező nemzetközi és hazai szakember osztja majd meg gondolatait, tapasztalatait a hallgatókkal. A BrandFestival idén tartalmi- és koncepcionális vonatkozásban is új szintre lép. A regionális szintű előrelépést szolgálja a nemzetközi szinten mértékadó reklámfesztiválokkal történő együttműködés. Ezek: a Golden Drum, az Epica, a D&AD, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE), a Prague International Advertising Festival (PIAF), és a The Festival of Media. További információ: http://brandfestival.hu/ |