Mfor Marketing Konferencia: Virtuális közösségek
2011.10.06.
Danubius Hotel Gellért, Budapest
Az utóbbi évek egyik slágere, a közösségi marketing. A hazai közösségi oldalak – elsősorban a Facebook – felhasználóinak számának látványos bővülése, a hirdetők számára is érdekes és értékes csatornává tette a közösségi oldalakat. Azonban ez a piac is rendkívül gyorsan változik, hiszen a lehetőségek tovább bővülhetnek, elsősorban a Google+, illetve a Tulalip megjelenésével, de a Facebook-os hirdetési módszereknek is szofisztikáltabbakká kell válniuk, mivel a felhasználók egy része egyre inkább „rezisztenssé” válik az eleinte sikeres módszerekkel szemben. Az MFOR IX. Marketing Konferenciáján a legújabb felületek mellett nemcsak a hatékony módszerekkel, hanem a tipikus hibákkal is megismerkedhetnek a résztvevők. |
Program
12.50 - 13.20 Regisztráció, kávé
13.20 - 13.30 Moderátori köszöntő, bevezető
13.30 - 14.00 Tippek, trükkök az értékesebb közösségi oldalért Módszerek, amikkel egy közösségi oldal hatékony lehet. Ötletek, amikkel több követőt, rajongót szerezhetünk, és megoldások, amikkel meg is tarthatjuk őket. Gyakorlati előadás olyan témákkal, amit mindenkinek érdemes megismerni, akinek már jelen van a vállalata a közösségi médiában, és annak is, aki még csak tervezi ezt. Facebook-os esettanulmány. Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.
14.00 - 14.20 A felhasználók közösségi felületei és trendjei Online játékok (BF, WOW, Second Life), Expo TV, közösségi vásárlás kuponokkal Kondor Albert közgazdász, marketing szakértő
14.20 – 15.30 Display megoldások a közösségi marketing segítségével Hogyan támogatható egy közösségi marketing megoldás online display megoldásokkal? Milyen sikeres megoldások vannak erre? Mikor nem váltható ki a display hirdetés közösségi megoldással?
Felvezető előadás (esettanulmány): Marosvölgyi Péter szakmai igazgató, AEGONdirekt.hu Zrt.
Panelbeszélgetés: Marosvölgyi Péter szakmai igazgató, AEGONdirekt.hu Zrt. Markót Imre ügyvezető, Forensis Autóklub Kaprinay Zoltán ügyvezető igazgató,Bónusz Brigád
15.30 - 16.00 Kávészünet
16.00 - 16.30 Mire és hogyan használjam a Google szolgáltatásait? Google Insight, Google Tools, Google Analytics, Google AdWords, Consumer Commerce Barometer Mire használhatók ezek az eszközök? Hogyan aknázhatók ki a Google nyújtotta lehetőségek a leghatékonyabban? Miként tudják segíteni a marketing kampányokat? Az előadás során gyakorlati útmutatást kapunk ezeknek az eszközöknek a teljes körű használatáról.
16.30 - 17.00 Új dimenziók a weboldalfejlesztésben Napjainkban az internetezők egyre jobban igénylik az igényes, valódi értéket teremtő oldalakat, de sokan a weboldalfejlesztésre már nem helyeznek nagy hangsúlyt, ami jelentős hátrányba sodorhatja őket előrelátóbb versenytársaikkal szemben. Egyes szolgáltatási szektorok (szálloda, wellness, fitnesz, éttermek stb.) azonban már olyan fotós szakemberek segítségét kérik, akik eddig nem igazán vettek részt a weboldalfejlesztésekben. Hogyan tud egy fotós segíteni a weboldalunk hatékonyságának növelésében? Esettanulmányok bemutatásával képet kaphatunk minderről egy szakember segítségével. Kenyeres László web developer, WEBBOSS Kft.
17.00 - 17.30 Augmented reality (kiterjesztett valóság) Az mára már bebizonyosodott, hogy a mobiltelefonok és a számítógépek a jövőben egyre fontosabb szerepet fognak betölteni a mindennapjainkban. Sokak szerint ennek köszönhetően a kiterjesztett valóság jelentősége is felértékelődik, és hamarosan ennek segítségével fogunk tájékozódni, szórakozóhelyeket-, boltokat keresni, vagy akár otthonról vásárolni. De hogyan használhatják ki a vállalatok az ebben rejlő lehetőségeket? Hogyan állíthatják a marketing szolgálatába? Mekkora forgalomnövekedést hozhat ez a megoldás például a szolgáltató szektor számára? Budaházy Szabolcs ügyvezető, AR works
17.30 - Konferenciazárás Bővebb információ, regisztráció: http://konferenciak.mfor.hu/60.html |