Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Reklámkonferencia 2011: Nyiss a valóságra!

2011.10.23.


Egerszalók, Saliris Resort Hotel
 

Hol érdemes meghúzni az objektív valóság határait? Milyen fókuszokkal és szűrőkkel, illetve milyen fantáziával és neurózisokkal hozzuk létre szubjektív valóságainkat? Hogyan válik a szubjektív valóságokból relatív igazság, sőt mítosz, és hogyan tükröződnek ezek a különféle kiterjesztett valóságokban? A marketingkommunikációs szakma legrangosabb eseménye, a Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban. Az esemény főszervezője a Magyar Reklámszövetség, a szektor összes szereplőjét képviselő szakmai szervezet. A konferencia szakmai igazgatója idén Szabó Ákos, az IAB Hungary elnökségi tagja, az Adaptive Media üzletfejlesztési vezetője. A XIX. Országos Reklámkonferencia programjának kialakításában az MRSZ-szel aktívan együttműködik a legtöbb neves szakmai társszervezet, köztük a DMSZ, az IAB, a MAKSZ, a MEME, az MKMSZ és az MMSZ.

A kommunikációs térben értelmezzük a feltett a kérdéseket, illetve a helyzetünket leginkább meghatározó szociális, gazdasági, kulturális mítoszokat. Hisszük, hogy a válaszok köztünk vannak és felfedhetők.

 

A plenáris szakaszban a tavalyi kezdeményezést folytatva ismét három kiemelkedő személyiséget szeretnénk megszólaltatni, akiknek eredeti látásmódja sok szempontból különösen újszerű és inspiratív lehet a szakma számára. Kerényi Miklós Gábor, az Operettszínház színidirektora ésMaharaja Śivarā‎ma Swami, a Krisna Tudat Nemzetközi Szervezetének korábbi angliai, jelenleg magyarországi, romániai és törökországi misszióvezetője már elfogadták meghívásunkat.

 

A marketingkommunikáció jelenlegi helyzetét az egyes területek közötti elmosódott határok jellemzik. Már nem beszélhetünk külön digitális és analóg kommunikációról, megszűnt a határ a virtuális és a valós kommunikációs tér között, és az integrációé a főszerep. A konferencia szekciói a gondolkodás, az üzleti működés, a média, a kreativitás és a szabályozás valóságait vizsgálják, ahol terítékre kerülnek a helyzetünket leginkább meghatározó szociális, gazdasági és kulturális mítoszok.

 

Görbe tükröt tartunk a szakmának változatos helyekről merített, sikeres, de olykor meghökkentően elgondolkodtató és esetenként ellentmondásos hazai modellek bemutatásával.

 

Foglalkozunk a tartalompublikáció és az ezzel kapcsolatos üzleti modellek újfajta perspektíváival, az egyes médiatípusok válságjelenségeivel és kitörési pontjaival. Szót ejtünk az ügynökségek, az ügyfelek és természetesen a média kapcsolatának, együttműködésének jelenéről és lehetséges jövőjéről.

 

Felvetjük, hogy a közösségi média hogyan befolyásolja a marketingkommunikációt és a tartalompublikálást, ki kommunikál kinek, készíthet-e magának a fogyasztó reklámot és fejleszthet-e terméket, hogyan folyik bele a marketing jelenébe egyre inkább a CRM.

 

Megismerjük a szabályozási környezetünk aktuális sajátosságait és kihívásait, azokat a kormányzati és jogszabályi tényezőket, amik a szakmai valóságunkat alakítják, befolyásolják.

Program, regisztráció, további információ: www.reklamkonferencia.hu