A MOSTANI LINEUP:
» Kaizer Gábor (HMC // ReVISION):
» Villámköszöntő és bemelegítő
» Helmeczi Krisztián (Alapító @ iPhone Hungary // PR & marketing manager @ Hi!temptation):
» Elemek, melyek egy okostelefon app-ot sikeressé tesznek
Az okostelefon az egyik legfontosabb elektrotechnikai eszköz manapság. Egy felmérés szerint az emberek háromnegyede még a WC-re is magával viszi a telefonját. Adja magát a kérdés: egy ilyen médiakörnyezetben egy alkalmazás készítésénél mire kell figyelnünk ahhoz, hogy a későbbiekben a potenciális felhasználók/vásárlók letöltsék és szeressék a programunkat?
» Szántó Gábor (Founder @ iMect // Red Bull BPM):
» DJ forradalom?
Robbanásban a DJ-kultúra. Az új eszközöknek köszönhetően szinte bárki számára elérhetővé vált ez a szakma, ráadásul egy magyar fejlesztésű app a fősodor kellős közepéről alakítja a trendet. Egy előadás arról,hogy miként szivárognak be a lemezlovasok cuccai mindenki mobiljába. Milyen eszközöket használ majd a többség? Egy biztos, hogy gyerekkori nevén DJ PLAYER-t, mai nevén Red Bull BPM-et sokan fogják.
» Máslányi Zsolt (Co-founder & CTO @ Spreadsong, Inc):
» Hogyan építettünk fel egy millió dolláros mobil bizniszt egy panamai magánszigetről
Alligátorok, motorcsónakos karibi party-k, reggel búvárkodás az óceánban, este pedig túra a dzsungelben... így teltek a napjaink miközben létrehoztuk az Apple App Store legnépszerűbb fizetős könyv alkalmazását. Azóta eltelt két év és mi végig a top10-ben maradtunk, közben pedig lefejlesztettünk 3 kategória vezető alkalmazást és a 23. legnépszerűbb iPad-es app-ot. Elmesélem, hogy csináltuk.
» Szabó Balázs (CEO, Creative Director @ Sealman Studio):
» Aranybánya vagy lerágott csont?
Mobil játékfejlesztés egy design stúdió szemszögéből. Miért vagy miért nem érdemes belekezdeni. Lehetőségek, trendek és tapasztalatok. Többek között a Colabs Startup School nyertes AnimoCity alkalmazásunk kapcsán.
» Zsigó Dávid (Co-founder @ Noispot):
» Az mp3 halála, és ahogy ebből pénzt csinálunk.
A permanens technológiai forradalom egyre sűrűbben alakítja át, hogy milyen zenét, mikor és hogyan hallgatunk. Nemrég az mp3 végzett a CD-vel, a stúdiótechnika és az internet olcsóbbá és tömegessé válása bandák és kiadók százezreit hívta életre, most a mobiltechnologia fejlődése az mp3-t teszi feleslegessé. A zenekereskedelem nem a bitek másolásaról, hanem a felhasználásra való jogosultság bérléséről fog szólni. A cel: azonnal, bárhol, bármit, jogtisztán. Bárki DJ lehet 2 hét alatt, és szakértő 2 hónap alatt, a zenei ízlésunket pedig algoritmusok és ajánlók alakítják ki és át.
A HMC-ről bővebben az überbéta page-n: www.hmc.hu
Csatlakozz! http://www.facebook.com/groups/hotmarketingclub
Kérdések: gaben@revision.co.hu
|