Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

HMC Klubest

2012.03.08.


nU Bisztró 1062 Budapest, Teréz körút 55-57
 

Mivel mostanság mindenki az okostelefonokról beszél, mi is belecsobbanánk egy-két meetup erejéig ebbe az okosmobilos, app-os hype-ba... Az első ilyen alkalommal egyben a SUU startup konferencia afterje is leszünk, emiatt úgy döntöttünk, hogy akkor a mostani "szemináriumunk" legyen startup fókuszú, hiszen egy-egy alkalmazás sztorija tanulságos benchmark lehet többek között marketinges, kommunikációs, üzletfejlesztési, vagy épp (mobil) médiás nézőpontból is. Vagy épp az adott iparág szemszögéből. Könyv-, zene és játékipar, mobil lemezlovasok, közösségek, trendek, tapasztalatok első kézből.

 

 IDŐ: Kapunyitás 18.30-tól lesz, az előadások 19.00-tól kezdődnek majd. Regisztráció nincs, de hogy tudjuk, hogy mennyi ülőhellyel érdemes terveznünk, kérlek, RSVP-zetek a facebook eventen. 
TÉR: nU Bisztró (1062 Budapest, Teréz körút 55-57, a Nyugati pu mellett, az Eiffel téren)
BELÉPŐ: 1700,-Ft

A MOSTANI LINEUP:

» Kaizer Gábor (HMC // ReVISION): 
» Villámköszöntő és bemelegítő


» Helmeczi Krisztián (Alapító @ iPhone Hungary // PR & marketing manager @ Hi!temptation): 
» Elemek, melyek egy okostelefon app-ot sikeressé tesznek

Az okostelefon az egyik legfontosabb elektrotechnikai eszköz manapság. Egy felmérés szerint az emberek háromnegyede még a WC-re is magával viszi a telefonját. Adja magát a kérdés: egy ilyen médiakörnyezetben egy alkalmazás készítésénél mire kell figyelnünk ahhoz, hogy a későbbiekben a potenciális felhasználók/vásárlók letöltsék és szeressék a programunkat?


» Szántó Gábor (Founder @ iMect // Red Bull BPM): 
» DJ forradalom?

Robbanásban a DJ-kultúra. Az új eszközöknek köszönhetően szinte bárki számára elérhetővé vált ez a szakma, ráadásul egy magyar fejlesztésű app a fősodor kellős közepéről alakítja a trendet. Egy előadás arról,hogy miként szivárognak be a lemezlovasok cuccai mindenki mobiljába. Milyen eszközöket használ majd a többség? Egy biztos, hogy gyerekkori nevén DJ PLAYER-t, mai nevén Red Bull BPM-et sokan fogják.


» Máslányi Zsolt (Co-founder & CTO @ Spreadsong, Inc): 
» Hogyan építettünk fel egy millió dolláros mobil bizniszt egy panamai magánszigetről

Alligátorok, motorcsónakos karibi party-k, reggel búvárkodás az óceánban, este pedig túra a dzsungelben... így teltek a napjaink miközben létrehoztuk az Apple App Store legnépszerűbb fizetős könyv alkalmazását. Azóta eltelt két év és mi végig a top10-ben maradtunk, közben pedig lefejlesztettünk 3 kategória vezető alkalmazást és a 23. legnépszerűbb iPad-es app-ot. Elmesélem, hogy csináltuk.


» Szabó Balázs (CEO, Creative Director @ Sealman Studio): 
» Aranybánya vagy lerágott csont?

Mobil játékfejlesztés egy design stúdió szemszögéből. Miért vagy miért nem érdemes belekezdeni. Lehetőségek, trendek és tapasztalatok. Többek között a Colabs Startup School nyertes AnimoCity alkalmazásunk kapcsán. 


» Zsigó Dávid (Co-founder @ Noispot): 
» Az mp3 halála, és ahogy ebből pénzt csinálunk. 

A permanens technológiai forradalom egyre sűrűbben alakítja át, hogy milyen zenét, mikor és hogyan hallgatunk. Nemrég az mp3 végzett a CD-vel, a stúdiótechnika és az internet olcsóbbá és tömegessé válása bandák és kiadók százezreit hívta életre, most a mobiltechnologia fejlődése az mp3-t teszi feleslegessé. A zenekereskedelem nem a bitek másolásaról, hanem a felhasználásra való jogosultság bérléséről fog szólni. A cel: azonnal, bárhol, bármit, jogtisztán. Bárki DJ lehet 2 hét alatt, és szakértő 2 hónap alatt, a zenei ízlésunket pedig algoritmusok és ajánlók alakítják ki és át. 

A HMC-ről bővebben az überbéta page-n: www.hmc.hu
Csatlakozz! http://www.facebook.com/groups/hotmarketingclub

Kérdések: gaben@revision.co.hu