Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

A kóstoltatáson túl - Érzékszervi marketing és az eladásösztönzés egyedi útjai

2012.02.29.


A38 hajó, Budapest
 

Az eladásösztönzés ma már nem csak kóstoltatást, fősorra kihelyezett göngyölegeket és hatalmas akciós táblákat jelent. Az üzletekben, márkaboltokban érzékelt színek, illatok és hangok szerepe legalább ilyen fontos lehet. A kóstoltatáson túl - érzékszervi marketing és az eladásösztönzés egyedi útjai témában a Kreatív tematikus workshopot szervez az A38-on.

 

Az illat veszélyes fegyver
Zólyomi Zsolt – parfümőr, Le Parfum Croisette, tulajdonos

Eladáshelyi érzékelés

Sánta Zoltán, Gfk Hungária Client Group leader


A látás csak észlelés. Minden a fejben dől el.
Szabó Károly - Kaméleon Reklám, ügyvezető

 

Retailtainment

Pálóczi Tamás – Brandmate, ügyvezető igazgató

Regisztráció, további információ: http://www.kreativ.hu/esemeny/kostoltatason_tul/index.php