Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Üzlet-e a média 2011-ben?

2011.04.13.


Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
 

Mostanra mindenki számára egyértelművé vált, hogy nem érdemes várni a 2008-as hitelválság előtti reklámbevételek visszatérését. A csökkenés nem csak tovább tart, mint a piaci szereplők zöme várta, de alapjaiban változtatta meg mind a hirdetők, mind a médiapiac egyes szereplőinek gondolkodását. A hirdetők szempontjából alapvető elvárásként fogalmazódott meg a hirdetések hatékonyságának mérhetősége, számszerűsíthetősége, míg a médiapiac szereplőinek olyan innovatív megoldásokat kellett kitalálniuk, melyekkel szinten tudják tartani az egyre csökkenő bevételeiket és eleget tudnak tenni a magasabb elvárásoknak. A konferencia célja, hogy egy olyan tükröt tartson a médiapiac szereplői elé, mely a valós, sokak számára egyáltalán nem kedvező képet mutatja be, és olyan alternatív megoldásokat kínáljon, melyek hosszabb távon a bevételek növekedésével járhatnak. Ebben segít a Magyar Reklámszövetség is, amely a konferencián ismerteti 2010-es becsült reklámköltési adatsorát.

 

A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2011-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki.
 

Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa

 

08.15 – 08.50    Regisztráció, kávé

 

08.50 – 09.00    Megnyitó

                             Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője

 

09.00 – 09.25    A közszolgálati média-rendszer átalakításának alapelvei 
                             Böröcz István, aMédiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap vezérigazgatója (felkérés alatt)

 

09.25 – 09.50    MTI, mint tartalomszolgáltató
                             Belénessy Csaba, a Magyar Távirati Iroda vezérigazgatója

 

09.50 – 10.00    Reflektál:

                             Braun Róbert, a Független Hírügynökség résztulajdonosa

 

10.00 – 10.20    A reklámpiac helyzete, trendek és a jövő
                             Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke

 

10.20 – 11.00    A 2010-es becsült reklámköltési adatok ismertetése 
                             Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője

                             Novák Péter, az IAB Hungary elnöke

 

11.00 – 11.30    Kávészünet

 

11.30 – 11.50    Megállítható-e, és ha igen, akkor milyen eszközökkel a nyomtatott sajtó piacvesztése?

                             Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke

 

11.50 – 12.10    Blogban az igazság?

                             Uj Péter, az Index főszerkesztője

 

12.10 – 12.30    Az Újraindítás Generációja 
                             Milyen lesz a jövő fogyasztója? – Hogyan, milyen eszközökkel érhető majd el?

 

12.30 – 12.50    A média felelősségének tudatosítása 
                             A Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központjának az előadása

 

12.50 – 13.30    Ebéd

 

13.30 – 14.10    Közterületi reklám korlátokkal – kerekasztal-beszélgetés
                             Résztvevői: 
                             Dr. Darabos Csaba, az ESMA vezető jogtanácsosa (felkérés alatt)
                             Samu Tímea, az Epamedia vezérigazgatója
                             Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Média Szövetség elnöke

 

14.10 – 14.50    Szűkülő rádiós piac? – kerekasztal-beszélgetés
                             Jönnek az új frekvenciapályázatok vagy sem?
                             
Mivel lehetne vonzóbbá tenni a hirdetők számára a rádiókat?
                             
Tervez-e tartalmi és strukturális változást a Magyar Rádió? 
                             
Résztvevői:
                             Turi Árpád, a Class FM vezérigazgatója
                             Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
                             Módos Márton, az Inforádió ügyvezető igazgatója

 

14.50 – 15.30    Közszolgálati feladatok vs. üzlet– kerekasztal-beszélgetés

                             Résztvevői: 
                             Ókovács Szilveszter, a Duna Televízió vezérigazgatója
                             Schatz Péter, az MTVA Sales House igazgatója 
                             Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója (felkérés alatt)
 

A Napi Gazdaság-előfizetői és a Magyar Reklámszövetség tagjai 10% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián. 

Aktuális program és jelentkezés:

http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=konferenciak&cBlock=detailed&nConfRef=99