Üzlet-e a média 2011-ben?
2011.04.13.
Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
Mostanra mindenki számára egyértelművé vált, hogy nem érdemes várni a 2008-as hitelválság előtti reklámbevételek visszatérését. A csökkenés nem csak tovább tart, mint a piaci szereplők zöme várta, de alapjaiban változtatta meg mind a hirdetők, mind a médiapiac egyes szereplőinek gondolkodását. A hirdetők szempontjából alapvető elvárásként fogalmazódott meg a hirdetések hatékonyságának mérhetősége, számszerűsíthetősége, míg a médiapiac szereplőinek olyan innovatív megoldásokat kellett kitalálniuk, melyekkel szinten tudják tartani az egyre csökkenő bevételeiket és eleget tudnak tenni a magasabb elvárásoknak. A konferencia célja, hogy egy olyan tükröt tartson a médiapiac szereplői elé, mely a valós, sokak számára egyáltalán nem kedvező képet mutatja be, és olyan alternatív megoldásokat kínáljon, melyek hosszabb távon a bevételek növekedésével járhatnak. Ebben segít a Magyar Reklámszövetség is, amely a konferencián ismerteti 2010-es becsült reklámköltési adatsorát. |
A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2011-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa
08.15 – 08.50 Regisztráció, kávé
08.50 – 09.00 Megnyitó Korányi G. Tamás, a Napi Gazdaság főszerkesztője
09.00 – 09.25 A közszolgálati média-rendszer átalakításának alapelvei
09.25 – 09.50 MTI, mint tartalomszolgáltató
09.50 – 10.00 Reflektál: Braun Róbert, a Független Hírügynökség résztulajdonosa
10.00 – 10.20 A reklámpiac helyzete, trendek és a jövő
10.20 – 11.00 A 2010-es becsült reklámköltési adatok ismertetése Novák Péter, az IAB Hungary elnöke
11.00 – 11.30 Kávészünet
11.30 – 11.50 Megállítható-e, és ha igen, akkor milyen eszközökkel a nyomtatott sajtó piacvesztése? Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke
11.50 – 12.10 Blogban az igazság? Uj Péter, az Index főszerkesztője
12.10 – 12.30 Az Újraindítás Generációja
12.30 – 12.50 A média felelősségének tudatosítása
12.50 – 13.30 Ebéd
13.30 – 14.10 Közterületi reklám korlátokkal – kerekasztal-beszélgetés
14.10 – 14.50 Szűkülő rádiós piac? – kerekasztal-beszélgetés
14.50 – 15.30 Közszolgálati feladatok vs. üzlet– kerekasztal-beszélgetés Résztvevői: A Napi Gazdaság-előfizetői és a Magyar Reklámszövetség tagjai 10% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián. |