Vágjátok? Konferencia a tizenéveseknek szóló kommunikációról
2011.03.24.
Grund, VIII. ker, Nagytemplom u. 30.
Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? A Kreatív Csoport Marketing- és médiakonferenciát szervez a tizenévesekhez szóló kommunikációról 2011. március 24-én. |
PROGRAM
9:00: Regisztráció
9:30: Megnyitó – Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető igazgató
Mit és hogyan fogyasztanak a tizenévesek – Steigervald Krisztián, GFK, szektormenedzser
Fanta trendriport – Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli
Hogyan gondolkoznak és hogyan hoznak döntéseket a tinédzserek? – Futó Judit pszichológus
Kávészünet
Digitális bennszülöttek – Kaszás Krisztián, Mindmap tréner, érettségi előtt álló diák
Chatfertőzéssel terjedő hirdetések – Hogyan használjuk az MSN-t és társait? – Szabó Ákos, Adaptive Media
Minden játszik. A játékmechanizmusok szerepe a kampány- és termékfejlesztésben– Pőcze Balázs, Mito
Ebédszünet
Hogyan nyerjünk releváns adatokat a fiataloknak szóló kommunikációhoz? – Karányi Dani, Friendly Digital
Mi vagyunk a célcsoport – hogyan érjük el a korai márkahűség kialakulását a 14-26 éves korosztályban? – Bodnár Bence és Marosi Gergő, a Vodafone Kreatív Diákreklámverseny egyik győztes csapatának tagjai
Hogyan építsünk fel egy tinédzsermédiumot? – Illés Csaba, Ringier
Kávészünet
Zara, Gödör, Converse, térerő? – Márkaépítés máshogy, fiatalok valódi bevonásával – Bíró Balázs, Djuice
Egy underground márka: Rewind – Palotai Zsolt
Hegy', Tisza, zene - célcsoport helyett hegyaljások– Bukovinszky Béla, Hegyalja Fesztivál
További információ: http://www.kreativ.hu/esemeny/kommunikacio_tinedzsereknek/index.php |