Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Vágjátok? Konferencia a tizenéveseknek szóló kommunikációról

2011.03.24.


Grund, VIII. ker, Nagytemplom u. 30.
 

Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? A Kreatív Csoport Marketing- és médiakonferenciát szervez a tizenévesekhez szóló kommunikációról 2011. március 24-én.

PROGRAM

9:00: Regisztráció

9:30: Megnyitó – Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető igazgató

 

Mit és hogyan fogyasztanak a tizenévesek – Steigervald Krisztián, GFK, szektormenedzser

 

Fanta trendriport – Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli

 

Hogyan gondolkoznak és hogyan hoznak döntéseket a tinédzserek? – Futó Judit pszichológus

 

Kávészünet

 

Digitális bennszülöttek – Kaszás Krisztián, Mindmap tréner, érettségi előtt álló diák 

 

Chatfertőzéssel terjedő hirdetések – Hogyan használjuk az MSN-t és társait?  – Szabó Ákos, Adaptive Media

 

Minden játszik. A játékmechanizmusok szerepe a kampány- és termékfejlesztésben– Pőcze Balázs, Mito

 

Ebédszünet

 

Hogyan nyerjünk releváns adatokat a fiataloknak szóló kommunikációhoz? – Karányi Dani, Friendly Digital

 

Mi vagyunk a célcsoport – hogyan érjük el a korai márkahűség kialakulását a 14-26 éves korosztályban? – Bodnár Bence és Marosi Gergő, a Vodafone Kreatív Diákreklámverseny egyik győztes csapatának tagjai

 

Hogyan építsünk fel egy tinédzsermédiumot? – Illés Csaba, Ringier

 

Kávészünet

 

Zara, Gödör, Converse, térerő? – Márkaépítés máshogy, fiatalok valódi bevonásával – Bíró Balázs, Djuice

 

Egy underground márka: Rewind – Palotai Zsolt

 

Hegy', Tisza, zene - célcsoport helyett hegyaljások– Bukovinszky Béla, Hegyalja Fesztivál

 

További információ: http://www.kreativ.hu/esemeny/kommunikacio_tinedzsereknek/index.php