Archívum
Reklámhét: Reklám, amit szeretünk
2010.04.18.
Korvin sétány, 1082 Budapest, Futó u. 43-45.
Mi, Ti Önök. Mi, akik csináljuk, műveljük, élünk-halunk érte még mindig, sőt egyre jobban szeretjük. Sok szempontból már nem az, mint régen: máshogy, más úton szól hozzánk, keresi az utat Hozzátok, Önökhöz, de mi még mindig nagyon szeretnivaló. Mondják, hogy új korszak jön, mondják, hogy már nincs is létjogosultsága. Hát, mi úgy látjuk, hogy az új korszakban új reklám lesz (van), de a létjogosultsága mit sem változik, legfeljebb a módja és mikéntje. És szeretitek Ti is, hiszen kinek nincs kedvenc reklámja, aminek feltűnését várja, mutatja annak, akivel tévét néz, továbbítja annak, akivel meg szeretné osztani, aminek szeret a zenéjét, a szereplői, a hangulatát, a képeit? |
Könyvmarketing konferencia
2010.04.15.
A Kreatív Csoport könyvmarketing témában konferenciát szervez, melyre 2010. április 15-én kerül sor a New York Palotában. |
50+ konferencia
2010.03.30.
2010. március 31-én rendezi meg 50+ konferenciáját a Magyar Fogyasztó Platform. Az Örökifjak nagy tapasztalattal alcímű eseményen megvizsgálják, mit vesz, mire vágyik a szeniorok társadalma, valamint mit nyer, aki számol velük és számít rájuk. |
Reklám-média konferencia a Napi Gazdaság szervezésében
2010.03.30.
A 2010-es év több szempontból is tartogat meglepetéseket a média területén. Várhatóan kiderül, hogy a két új országos kereskedelmi rádió milyen szerepet képes betölteni az elődeik megszűnésével keletkezett űrben, valamint az is, hogy a választásokat követően végre megszületik-e az új médiatörvény, illetve hogy a közmédiumok számíthatnak-e és ha igen, akkor milyen átalakításokra. Emellett az sem mellékes, hogy a választási kampányok milyen hatással lesznek a hirdetési piacra és elsősorban kinek kedveznek majd. A konferencia további célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, amelyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd, ezért a részvételt minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2010-ben hogyan alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát. |
Tartalom és forma: kreativitás a gyógyszerkommunikációban
2010.02.25.
Boscolo Hotel - New York Palota, 1073 Bp. Erzsébet krt. 9-11.
A Kreatív Csoport gógyszerkommunikációs konferenciát szervez 2010. február 25-én, a rendezvény helyszíne a New York Palota. |
MRSZ Tisztújítás 2009
2009.12.05.
Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumba (V. ker. Szent István tér 15.)
Befejeződött a jelölési időszak, december 10-én új vezetőséget választ a Magyar Reklámszövetség közgyűlése. |
„Mikor ha nem most?“ Hatékony szponzorálás válság idején
2009.12.01.
A magyarországi Szponzorációs Asztaltársaság jelentős nemzetközi érdeklődést keltve, 2009. október 1-én harmadik alkalommal rendezi meg a Nemzetközi Szponzorációs Konferenciát Budapesten, melynek célja, hogy idővel a régió vezető szakmai rendezvényévé váljon. Az érdeklődők első kézből, nemzetközileg elismert szaktekintélyektől tudhatják meg, hogy világszerte miként képes a szponzorpiac a válság ellenére is megőrizni bevételeit, szemben a hagyományos reklámbüdzsék zuhanásával. |
Ötödik hatalmi ág? Az utca művészete?
2009.11.25.
Szeged, Tik Kongresszusi terme
Valóban a reklám az utca művészete? Esetleg az évszázad utolsó évtizedeiben világszerte teret követelő graffiti kultúra, melyet prominens esztéták is az utca művészeteként aposztrofálnak. Ráadásul a kilencvenes évek végére elterjedtek a graffiti kultúrától karakteresen elkülönülő street art törekvések… Az előadás a vizuális reklámkommunikáció és az „utcai művészetek” jellegzetességeit vizsgálja a művészi kommunikáció tükrében. |
CSR Menedzsment 2009 konferencia
2009.11.24.
Magyar Telekom Székház, Budapest, Krisztina Krt. 55.
A Braun & Partners Network által négy éve indított CSR Menedzsment konferenciasorozat idén a Magyar Fogyasztó Platformmal együttműködésben kerül az érdeklődők elé, november 24-én a Magyar Telekom Székházban. A rendezvény fontos célkitűzése az üzleti és civil szervezetek közötti kapcsolatok építése. |