Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

MFOR konferencia: Új szelek fújnak az online marketingben

2011.05.05.

MFOR konferencia: Új szelek fújnak az online marketingben

Danubius Hotel Gellért, Budapest

Napjainkban az információk gyors áramlása, folyamatos változásokat generál az üzleti életben. A tudomány területeinek fejlődése rákényszeríti a vállalatokat a továbblépésre. A marketing is folyamatosan változik és ennek részeként az online terület is. Jó néhány évvel ezelőtt, szinte még alig volt vállalati weboldal, mára már ez is kevés a versenyben maradáshoz. Új technikák jelennek meg, melyek segítségével, sokkal közelebb tudunk kerülni a fogyasztókhoz és személyre szabottabbá tehetjük üzeneteinket. A múltban még azt gondoltuk, hogy az online marketing csak egy kiegészítő része lesz a marketingnek, de napjainkra egy dinamikusan fejlődő ágazattá nőtte ki magát. Vajon mit hoz a jövő? Konferenciánkon választ kaphat a kérdésre. Az eseményen olyan technikákat mutatnak be - gyakorlati példákon keresztül -, amely segíti napjaink menedzserét, hogy hatékonyabb és ezáltal sikeresebb legyen a piacon. A jó online stratégia kialakítás, nem csak több fogyasztót, hanem piacvezetői pozíciót is jelenthet.

 

PROGRAMTERVEZET

 

13.00 - 13.30  Regisztráció, kávé

 

13.30 - 13.40   Moderátori köszöntő, bevezető

                              

13.40 - 14.10  A hosszú farok üzletpolitika
 

Mit nevezünk hosszú farok üzletpolitikának? Milyen előnyt tud nyújtani az offline területekhez képest? Melyik üzleti területeken használható sikeresen? Mekkora befektetés szükséges a megvalósításához? Esettanulmányon keresztül mutatjuk be ezt az érdekes online üzletpolitikát.

 

14.10 - 14.40  A niche marketing
                          
Sikertörténet: Dentalnumberone.com
                           
Száraz Krisztiánbrand manager, Dental Number One
 

Hogyan lehet sikerre vinni akár egy egészségügyi vállalkozást is, az online marketing segítségével? Az előadónktól részletes beszámolót kapunk, egy gyakorlati példán keresztül.

 

14.40 - 15.10   Hogyan aknázzuk ki a blogok és a közösségi site-ok adta lehetőségeket?
Weisz Attila regionális digitális marketing vezető,

Alpine&Adriatics Business Unit, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

 

 Hogyan fejlődik az internetes társadalom? Közelebb kerülhetünk a fogyasztóhoz, ha felületet biztosítunk véleményeik meghallgatásához? Milyen területeken nyújthat segítséget egy vállalati blog megindítása? Piackutatásra vagy PR célokra használjuk a közösségi site-okat? Esetleg mindkettőre? Hogyan tegyük mindezt?

 

15.10 - 15.40  A félreértett forradalmár

                           Radovics Péter creative director, Mediator Group
 

Gerilla, vírus vagy csak feltettük a netre? Trendteremtő tartalmak, és az általuk kínált új lehetőségek. Mi terjed el 3 nap alatt az egész világon, és miért? Branding a nehezített pályán. 

Közkedvelt félreértések a kreatív online gerilla marketing alkalmazásaival kapcsolatban, és megjegyzendő ellenpéldák. Új formák vs. sokadik application. Trendteremtő tartalmak. Mitől terjed a vírus : aktuális trendek, új területek, ideális megoldások.

 

15.40 - 16.10  Kávészünet

 

16.10 - 16.40  SEO, múlt, jelen, jövő!
                           
Bánhegyi Csanád senior tanácsadó, SEM expert, Carnation Zrt.
 

Mi a SEO Quake? Érdemes még napjainkban egy cégnek keresőoptimalizálásra pénzt áldozni? Az erős branddel rendelkező vállalatoknak is szüksége van erre az eszközre? Mennyire mérhető a SEO-nak az eredményessége? Hogyan váltható pénzre a SEO által nyújtott lehetőség?

SEO vagy SMO? Mikor melyiket érdemes használni?

Előadás esettanulmánnyal bővítve

 

16.40 - 17.30   Panelbeszélgetés
 

Mire alkalmas és mire nem egy CT alapú kampány? Hol vannak az igazi online márkaépítő megoldások, mint a szponzorációk, egyedi együttműködések? Miként mérhető egy online kampány márkaerősítő hatása?
 

Résztvevők:

Ács Tamás cégvezető, Gemius Research Hungary Kft.

Erős Attila Head of Digital, EURO RSCG

Katona Balázs inter@ctive divízióvezető, hat Márka Művek

Weisz Attila regionális digitális marketing vezető, Alpine&Adriatics Business Unit,

Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Bank Zrt.

Kostyál Péter marketing igazgató, Toyota Motor Hungary Kft.

 

17.30 - 17.45  Konferenciazárás

A Magyar Reklámszövetség tagjai 15% kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen!