MFOR konferencia: Új szelek fújnak az online marketingben
2011.05.05.
MFOR konferencia: Új szelek fújnak az online marketingben
Danubius Hotel Gellért, Budapest
Napjainkban az információk gyors áramlása, folyamatos változásokat generál az üzleti életben. A tudomány területeinek fejlődése rákényszeríti a vállalatokat a továbblépésre. A marketing is folyamatosan változik és ennek részeként az online terület is. Jó néhány évvel ezelőtt, szinte még alig volt vállalati weboldal, mára már ez is kevés a versenyben maradáshoz. Új technikák jelennek meg, melyek segítségével, sokkal közelebb tudunk kerülni a fogyasztókhoz és személyre szabottabbá tehetjük üzeneteinket. A múltban még azt gondoltuk, hogy az online marketing csak egy kiegészítő része lesz a marketingnek, de napjainkra egy dinamikusan fejlődő ágazattá nőtte ki magát. Vajon mit hoz a jövő? Konferenciánkon választ kaphat a kérdésre. Az eseményen olyan technikákat mutatnak be - gyakorlati példákon keresztül -, amely segíti napjaink menedzserét, hogy hatékonyabb és ezáltal sikeresebb legyen a piacon. A jó online stratégia kialakítás, nem csak több fogyasztót, hanem piacvezetői pozíciót is jelenthet. |
PROGRAMTERVEZET
13.00 - 13.30 Regisztráció, kávé
13.30 - 13.40 Moderátori köszöntő, bevezető
13.40 - 14.10 A hosszú farok üzletpolitika Mit nevezünk hosszú farok üzletpolitikának? Milyen előnyt tud nyújtani az offline területekhez képest? Melyik üzleti területeken használható sikeresen? Mekkora befektetés szükséges a megvalósításához? Esettanulmányon keresztül mutatjuk be ezt az érdekes online üzletpolitikát.
14.10 - 14.40 A niche marketing Hogyan lehet sikerre vinni akár egy egészségügyi vállalkozást is, az online marketing segítségével? Az előadónktól részletes beszámolót kapunk, egy gyakorlati példán keresztül.
14.40 - 15.10 Hogyan aknázzuk ki a blogok és a közösségi site-ok adta lehetőségeket? Alpine&Adriatics Business Unit, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. Hogyan fejlődik az internetes társadalom? Közelebb kerülhetünk a fogyasztóhoz, ha felületet biztosítunk véleményeik meghallgatásához? Milyen területeken nyújthat segítséget egy vállalati blog megindítása? Piackutatásra vagy PR célokra használjuk a közösségi site-okat? Esetleg mindkettőre? Hogyan tegyük mindezt?
15.10 - 15.40 A félreértett forradalmár Radovics Péter creative director, Mediator Group Gerilla, vírus vagy csak feltettük a netre? Trendteremtő tartalmak, és az általuk kínált új lehetőségek. Mi terjed el 3 nap alatt az egész világon, és miért? Branding a nehezített pályán. Közkedvelt félreértések a kreatív online gerilla marketing alkalmazásaival kapcsolatban, és megjegyzendő ellenpéldák. Új formák vs. sokadik application. Trendteremtő tartalmak. Mitől terjed a vírus : aktuális trendek, új területek, ideális megoldások.
15.40 - 16.10 Kávészünet
16.10 - 16.40 SEO, múlt, jelen, jövő! Mi a SEO Quake? Érdemes még napjainkban egy cégnek keresőoptimalizálásra pénzt áldozni? Az erős branddel rendelkező vállalatoknak is szüksége van erre az eszközre? Mennyire mérhető a SEO-nak az eredményessége? Hogyan váltható pénzre a SEO által nyújtott lehetőség? SEO vagy SMO? Mikor melyiket érdemes használni? Előadás esettanulmánnyal bővítve
16.40 - 17.30 Panelbeszélgetés Mire alkalmas és mire nem egy CT alapú kampány? Hol vannak az igazi online márkaépítő megoldások, mint a szponzorációk, egyedi együttműködések? Miként mérhető egy online kampány márkaerősítő hatása? Résztvevők: Ács Tamás cégvezető, Gemius Research Hungary Kft. Erős Attila Head of Digital, EURO RSCG Katona Balázs inter@ctive divízióvezető, hat Márka Művek Weisz Attila regionális digitális marketing vezető, Alpine&Adriatics Business Unit, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Bank Zrt. Kostyál Péter marketing igazgató, Toyota Motor Hungary Kft.
17.30 - 17.45 Konferenciazárás |