Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Mfor konferencia: Online marketing trendek 2011

2011.04.21.


Danubius Hotel Gellért, Budapest
 

A vállalati marketingbüdzsék ugyan az elmúlt időszakban visszaestek a válság miatt, ám egyre több jel mutat a kilábalás irányába. Eközben az elmúlt két év sem Csipkerózsika-álomban telt, hiszen számtalan új eszköz, platform használata vált mindennapossá, miközben az ügyfelek elérésének újabb és újabb módszereivel kell megismerkedni. A Menedzsment Fórum 2011. április 21-én (csütörtök), Budapesten megrendezésre kerülő, „Online marketing trendek 2011” címet viselő, VII. Marketing Konferenciáján az érdeklődők megismerhetik az elmúlt év online költési tendenciáit az IAB, online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégeket összefogó szervezet adatai alapján. Az elmúlt időszak változásai mellett a rendezvény általános piaci áttekintést is nyújt az idei év várható trendjeit illetően.

PROGRAM

 

12.50 - 13.20

Regisztráció, kávé

13.20 - 13.30

Moderátori köszöntő, bevezető

13.30 - 13.50

Online Reklámköltési riport 2010

Ziegler Gábor elnökségi tag, IAB Hungary

13.50 - 14.20

Online marketing 2011

Abban a pillanatban, hogy ilyen természetes, megszokott lett az internet, át is alakult, és azok akik hozzászoktak a weblapok, fórumok, e-mail címek kényelmes világához, néha csak kapkodják a fejüket. Hiszen itt a Facebook, több, mint 600 millió taggal, itt a mobil internet az okostelefonokkal, itt van nagyon sok olyan szolgáltatás, ami egy olyan új irányba viszi el az internetet. Milyen lesz az online marketing 2011-ben? Hogyan fogják tudni kihasználni az új eszközökben, új megoldásokban rejlő üzleti lehetőségeket a cégek?

Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

14.20 - 14.50

SEO trendek 2011

Milyen trendek erősödhetnek fel 2011-ben a keresőoptimalizálás területén? Social Media Optimization, Google Mobile Search, Youtube keresőoptimalizálás, személyre szabott keresés, off page – on page optimalizálás együttes alkalmazása. Mire érdemes egy vállalatnak pénzt fordítani, mire nem?

14.50 - 15.20

Mobilmarketing trendek 2011 - alkalmazások, újdonságok

Ismerjük meg a legújabb mobilmarketing trendeket! Mennyire mérhető a mobilmarketing aktivitás? Tablet gépeké a jövő? Fotómegosztás mellett megjelennek az első mobil videó megosztók is? Milyen alkalmazások várhatóak 2011-ben? Hogyan tudnak hatékonyan megjelenni ezeken az eszközökön a vállalatok?

15.20 - 15.50

Kávészünet

15.50 - 16.20

Social marketing trendek 2011

Merre tart a Social marketing 2011-ben? Facebook egyre magasabbra tör, elindulhat felfelé a Twitter vagy végleg, eltűnik a süllyesztőben? Várható a közösségi mobilfotózás előretörése? A videók szerepe tovább növekszik? Milyen újdonságok várhatóak a social mediaban?

16.20 - 16.50

Ambient marketing trendek 2011
Előadás esettanulmányokkal bővítve.
Kolesár Krisztián tulajdonos, kreatív vezető

Raygun Reklámügynökség Kft.

16.50 - 17.40

Panelbeszélgetés

„Online marketing trendek a gyakorlatban”
Résztvevők:
Bökönyi Norbert ügyvezető igazgató,
Pallas Communication
Dankovics Attila marketing-, értékesítési és kommunikációs vezető, Wizz Air /felkérés alatt/
Lovas Edina marketing igazgató,
Vista Utazási Irodák Kft. /felkérés alatt/
Máté Balázs ügyvezető igazgató, Abfox Kft.
Oros Attila marketingvezető,
BMW Magyarország Kft. /felkérés alatt/
Rendes Zoltán kreatív osztályvezető, TV2

17.40 - 17.45

Konferenciazárás
 

A Menedzsment Fórum a Magyar Reklámszövetség tagjai részére 15% kedvezményt biztosít a részvételi díjból. Az egyedi kedvezmények az alábbi dokumentummal érvényesíthetők:

További információ: http://konferenciak.mfor.hu/53.html