Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Ügyféllojalitás konferencia

2011.05.26.

Telekom Székház, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.

Marketingkonferencia a hűségről, arról, hogy milyen új kommunikációs és technológiai eszközökkel lehet márkarajongóvá egy átlagos fogyasztót.

Hűséget hoz-e a hűségkártya?

Kiskereskedelmi lojalitásprogramok az FMCG szektorban

Kovács Krisztina – Gfk Hungária


Milyen eszközökkel jutalmazhatja hűséges ügyfeleit egy bank? 
Kik a legfontosabb ügyfelek? Csak a pénz számít?

Gyarmati János - Budapest Bank

 

Hogyan vegyünk rá valakit, hogy 10 év után is minket válasszon?
A lojalitásépítés lehetőségei az autós szektorban.

Oros Attila – BMW

 

Ki az értékes telko-ügyfél és mit érdemes megtenni érte?
A telekommunikációs szektor hűségprogramjának tapasztalatai

Lőkös Sándor - Magyar Telekom

 

Elmúlt-e a crm-láz?

Mi táplálta a hype-ot, mi okozott csalódást és merre vezet a járható út?

Farkas Tibor – üzletfejlesztési tanácsadó

 

Mikor működik jól a CRM és mikor nem?

Lehetőségek és buktatók

Csitári Gyula - Carussel Group


Mennyire lojális, aki lájkol?
Mit jelent a social-crm? A közösségi média ügyfélmegtartó szerepe és veszélyei.

Csomor Tamás - DraftFCB

 

Működhet-e ügyfélszolgálatként a Facebook?

Hogyan integrálható a közösségi média a hagyományos ügyfélkezelés rendszerébe?

Sándor Szabolcs – Karmamedia

 

 

További témáink:

 

Vándormadár vagy hűséges kutya?
Mely márkához, szolgáltatóhoz alakul ki a hosszú távú kötődés és miért?
 

Márkahűség és klasszikus kommunikáció
Hogyan bővíti a lojális fogyasztók körét az általános ATL kommunikáció?

 

Panaszvonal vagy több annál?

Képes lojalitást és márkát építeni egy telefonos ügyfélszolgálat?

 

Miért könnyebb megtartani, mint újra megszerezni?

Egy hűségprogram tanulságai

Regisztráció, bővebb információ: http://www.kreativ.hu/esemeny/ugyfellojalitas_2011/index.php