Ügyféllojalitás konferencia
2011.05.26.
Telekom Székház, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Marketingkonferencia a hűségről, arról, hogy milyen új kommunikációs és technológiai eszközökkel lehet márkarajongóvá egy átlagos fogyasztót. |
Hűséget hoz-e a hűségkártya?
Kiskereskedelmi lojalitásprogramok az FMCG szektorban Kovács Krisztina – Gfk Hungária
Gyarmati János - Budapest Bank
Hogyan vegyünk rá valakit, hogy 10 év után is minket válasszon? Oros Attila – BMW
Ki az értékes telko-ügyfél és mit érdemes megtenni érte? Lőkös Sándor - Magyar Telekom
Elmúlt-e a crm-láz? Mi táplálta a hype-ot, mi okozott csalódást és merre vezet a járható út? Farkas Tibor – üzletfejlesztési tanácsadó
Mikor működik jól a CRM és mikor nem? Lehetőségek és buktatók Csitári Gyula - Carussel Group
Csomor Tamás - DraftFCB
Működhet-e ügyfélszolgálatként a Facebook? Hogyan integrálható a közösségi média a hagyományos ügyfélkezelés rendszerébe? Sándor Szabolcs – Karmamedia
További témáink:
Vándormadár vagy hűséges kutya? Márkahűség és klasszikus kommunikáció
Panaszvonal vagy több annál? Képes lojalitást és márkát építeni egy telefonos ügyfélszolgálat?
Miért könnyebb megtartani, mint újra megszerezni? Egy hűségprogram tanulságai Regisztráció, bővebb információ: http://www.kreativ.hu/esemeny/ugyfellojalitas_2011/index.php |