Archívum
Keresőmarketing Nap 2009
2009.11.18.
Magyar Telekom Székáz, Tölösi Péter Konferencia Központ
Immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyetlen, egész napos, csak keresőmarketinggel foglalkozó konferenciája, a Keresőmarketing Nap. Helyszíne a Magyar Telekomnak köszönhetően idén is a Tölösi Péter Konferencia Központ. Hagyományainknak megfelelően a konferencia látogatói, átfogó képet kaphatnak a hazai aktualitásokról, trendekről, újdonságokról. |
19. Országos Marketing Konferencia
2009.11.18.
"Marketing nélkül nem megy!" címmel a Magyar Marketing Szövetség november 18-19-én rendezi Országos Marketing Konferenciáját. |
Mai Piac Beszerzési és Értékeítési Konferencia
2009.11.12.
Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia
A Mai Piac idén első alkalommal konferenciát szervez a beszerzés és értékesítés témakörében. A konferencia résztvevői délelőtt neves szakemberek előadásait hallgathatják meg, délután pedig párhuzamosan futó, különböző témák köré épülő szekciókon vehetnek részt. |
A Magyar Reklámszövetség Közgyűlése
2009.11.05.
Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum, Bp. V. ker. Szent István tér 15.
Az idei év legnagyobb eseményei a Reklámszövetség szervezetének szempontjából a két közgyűlés, melyből az elsőt november 5-én tartjuk. |
HPS Szabadegyetem: Reklámra éhes a szakma…
2009.10.29.
HPS Cafe, 1054, Budapest, Hold u. 27
A Golden Drum után, mindenkiben pezseg az alkotói kedv. Vadásszuk a jó reklámokat. Hogy ne kelljen 25 hasonló spotot megnézni többször egy este, hátha véletlenül elcsípünk közte valami jót, a Hps Szabadegyetemen ezúttal megtekinthetőek a tavalyi Golden Drum összegyűjtött díjnyertes reklámjai. |
Brief Nap
2009.10.27.
1068 Budapest, Városligeti fasor,
A Kreatív Csoport két hét múlva, október 27-én rendezi meg a BTL szakma konferenciáját, a Brief Napot. Az előadásokon kívül a szakma képviselői kerekasztal beszélgetések során próbálnak választ adni arra, hogy mérhető-e a BTL hatékonysága illetve megvitatják tapasztalataikat az E-tenderekről. A konferencián osztják ki a lolliPOP verseny díjait. A rendezvényen az MRSZ tagjai 20%-os kedvezménnyel vehetnek részt. |
Superman a HPS Szabadegyetemen
2009.10.15.
Hps Cafe (1054, Budapest, Hold u. 27)
A következő előadást Erdélyi Zsolttól, művésznevén Superman-től hallhatják a résztvevők, a Hps Szabadegyetemen. Integrált marketing, űrutazás, trend, design, márkakommunikáció, világutazás, márkaépítés, marketingkommunikáció most, és a jövőben, világlátás, tapasztalás, és annak kicserélése. |
Másfeledik Magyar Reklámblogger Találkozó
2009.10.15.
Debrecen, Modem
A Magyar Reklámszövetség és a Látványos Grafikai Művek a „DE-AD reklámes(e)tek” sorozat részeként megrendezi a Másfeledik Magyar Reklámblogger Találkozót. Két évvel ezelőtt, 2007. október 15-én volt az Első Magyar Reklámblogger Találkozó, ami korát megelőzve akkor „félre” sikerült, hiszen Magyarországon még viszonylag kevesen foglalkoztak a hirdetések világával, a világ hirdetéseivel. Azóta számos új blog született, közöttük több olyan, amelyik méltán lett ismert és elismert a szakmában és az érdeklődők egyre szélesebb táborában. |
10 éves az Internet Hungary!
2009.10.13.
Club Tihany
Az Internet Hungary idei mottója: "A mozdulatlanság végzetes!" Új fajta világuralom jöhet létre? A Google, a Facebook, a YouTube és a többi gyorsan fejlődő globális internet-vállalkozások egy-egy területen már eddig is meghatározó szereplők voltak, de szolgáltatásaik folyamatos bővítésével újabb és újabb piaci szegmensekben válnak jelentős tényezővé, gyakran elhódítva a helyi szereplőktől a lokális piacokat. Megkezdődött az internetes világ újrafelosztása? Az internet globális jellege nyilván kedvez a globális vállalkozások kialakulásának - de ki hogyan vásárolja be magát a világhálóba, és milyen hatalomra tesz szert vele? Mi marad nekünk?! |
Légy férfi! - konferencia
2009.09.29.
Magyar Telekom Székház, Krisztina Krt. 55.
Légy FÉRFI! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) szeptember 29-én a Magyar Telekom székházban. A szebbik nem fogyasztási szokásainak feltérképezését követően az MFP korunk Ádámjairól, fogyasztási szokásaikról, személyiségükről, meggyőzhetőségükről kezdeményez beszélgetést. Nő, kocsi, foci és sör… valóban csak ez érdekli a férfiakat? Másképp feltéve a kérdést, minden férfi csak azt akarja: a nőt, a kocsit és hogy nyerjen a csapata. Sablonok és sztereotípiák. Ahogy a nők esetében, úgy a férfiaknál is szeretünk a kereteken belül maradni, ha marketing üzenetet fogalmazunk meg? |