Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Archívum

Keresőmarketing Nap 2009

2009.11.18.

Magyar Telekom Székáz, Tölösi Péter Konferencia Központ
 

Immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyetlen, egész napos, csak keresőmarketinggel foglalkozó konferenciája, a Keresőmarketing Nap. Helyszíne a Magyar Telekomnak köszönhetően idén is a Tölösi Péter Konferencia Központ. Hagyományainknak megfelelően a konferencia látogatói, átfogó képet kaphatnak a hazai aktualitásokról, trendekről, újdonságokról.

19. Országos Marketing Konferencia

2009.11.18.

"Marketing nélkül nem megy!" címmel a Magyar Marketing Szövetség november 18-19-én rendezi Országos Marketing Konferenciáját.

Mai Piac Beszerzési és Értékeítési Konferencia

2009.11.12.

Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia
 

A Mai Piac idén első alkalommal konferenciát szervez a beszerzés és értékesítés témakörében. A konferencia résztvevői délelőtt neves szakemberek előadásait hallgathatják meg, délután pedig párhuzamosan futó, különböző témák köré épülő szekciókon vehetnek részt.

A Magyar Reklámszövetség Közgyűlése

2009.11.05.

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum, Bp. V. ker. Szent István tér 15.
 

Az idei év legnagyobb eseményei a Reklámszövetség szervezetének szempontjából a két közgyűlés, melyből az elsőt november 5-én tartjuk.

HPS Szabadegyetem: Reklámra éhes a szakma…

2009.10.29.

HPS Cafe, 1054, Budapest, Hold u. 27
 

A Golden Drum után, mindenkiben pezseg az alkotói kedv. Vadásszuk a jó reklámokat. Hogy ne kelljen 25 hasonló spotot megnézni többször egy este, hátha véletlenül elcsípünk közte valami jót, a Hps Szabadegyetemen ezúttal megtekinthetőek a tavalyi Golden Drum összegyűjtött díjnyertes reklámjai.

Brief Nap

2009.10.27.

1068 Budapest, Városligeti fasor, 
 

A Kreatív Csoport két hét múlva, október 27-én rendezi meg a BTL szakma konferenciáját, a Brief Napot. Az előadásokon kívül a szakma képviselői kerekasztal beszélgetések során próbálnak választ adni arra, hogy mérhető-e a BTL hatékonysága illetve megvitatják tapasztalataikat az E-tenderekről. A konferencián osztják ki a lolliPOP verseny díjait. A rendezvényen az MRSZ tagjai 20%-os kedvezménnyel vehetnek részt.

Superman a HPS Szabadegyetemen

2009.10.15.

Hps Cafe (1054, Budapest, Hold u. 27)
 

A következő előadást Erdélyi Zsolttól, művésznevén Superman-től hallhatják a résztvevők, a Hps Szabadegyetemen. Integrált marketing, űrutazás, trend, design, márkakommunikáció, világutazás, márkaépítés, marketingkommunikáció most, és a jövőben, világlátás, tapasztalás, és annak kicserélése.

Másfeledik Magyar Reklámblogger Találkozó

2009.10.15.

Debrecen, Modem
 

A Magyar Reklámszövetség és a Látványos Grafikai Művek a „DE-AD reklámes(e)tek” sorozat részeként megrendezi a Másfeledik Magyar Reklámblogger Találkozót. Két évvel ezelőtt, 2007. október 15-én volt az Első Magyar Reklámblogger Találkozó, ami korát megelőzve akkor „félre” sikerült, hiszen Magyarországon még viszonylag kevesen foglalkoztak a hirdetések világával, a világ hirdetéseivel. Azóta számos új blog született, közöttük több olyan, amelyik méltán lett ismert és elismert a szakmában és az érdeklődők egyre szélesebb táborában.

10 éves az Internet Hungary!

2009.10.13.

Club Tihany
 

Az Internet Hungary idei mottója: "A mozdulatlanság végzetes!" Új fajta világuralom jöhet létre? A Google, a Facebook, a YouTube és a többi gyorsan fejlődő globális internet-vállalkozások egy-egy területen már eddig is meghatározó szereplők voltak, de szolgáltatásaik folyamatos bővítésével újabb és újabb piaci szegmensekben válnak jelentős tényezővé, gyakran elhódítva a helyi szereplőktől a lokális piacokat. Megkezdődött az internetes világ újrafelosztása? Az internet globális jellege nyilván kedvez a globális vállalkozások kialakulásának - de ki hogyan vásárolja be magát a világhálóba, és milyen hatalomra tesz szert vele? Mi marad nekünk?!

Légy férfi! - konferencia

2009.09.29.

Magyar Telekom Székház, Krisztina Krt. 55.
 

Légy FÉRFI! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) szeptember 29-én a Magyar Telekom székházban. A szebbik nem fogyasztási szokásainak feltérképezését követően az MFP korunk Ádámjairól, fogyasztási szokásaikról, személyiségükről, meggyőzhetőségükről kezdeményez beszélgetést. Nő, kocsi, foci és sör… valóban csak ez érdekli a férfiakat? Másképp feltéve a kérdést, minden férfi csak azt akarja: a nőt, a kocsit és hogy nyerjen a csapata. Sablonok és sztereotípiák. Ahogy a nők esetében, úgy a férfiaknál is szeretünk a kereteken belül maradni, ha marketing üzenetet fogalmazunk meg?