BrandTrend konferencia a CSR kommunikációjáról
2010.11.25.
Tahitian Noni Arena, (MOM Park)
Akarsz róla beszélni? Igen vagy nem? Miért? Ha akarok, kinek? Akiknek akarok róla beszélni, ők milyen állapotban vannak, őket érdekli? Ha akarok róla beszélni, milyen eszközökkel? |
Fertetics Mandy, Alternate
A "CSR kommunikációs szemmel" kutatás eredményeiről
Radácsi László, SmartLab, CSR szakértő/tanácsadó
Miért nem megkérdőjelezhető a kommunikációs kényszer?
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, kormányzati kapcsolatok és PR igazgató
CSR - vállalati brand építés vagy valós társadalmi szerepvállalás?
Györke Orsolya, Magyar Telekom, márkamenedzsment osztályvezető Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság képviselője Lakatos Zsófia, Hill and Knowlton ügyvezető igazgató Részvételi díj: A Magyar Reklámszövetség tagjai 20% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián! |