Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

BrandTrend konferencia a CSR kommunikációjáról

2010.11.25.


Tahitian Noni Arena, (MOM Park)
 

Akarsz róla beszélni? Igen vagy nem? Miért? Ha akarok, kinek? Akiknek akarok róla beszélni, ők milyen állapotban vannak, őket érdekli? Ha akarok róla beszélni, milyen eszközökkel?

Fertetics Mandy, Alternate  
A "CSR kommunikációs szemmel" kutatás eredményeiről

Radácsi László, SmartLab, CSR szakértő/tanácsadó
Miért nem megkérdőjelezhető a kommunikációs kényszer?

Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, kormányzati kapcsolatok és PR igazgató
CSR - vállalati brand építés vagy valós társadalmi szerepvállalás?

Györke Orsolya, Magyar Telekom, márkamenedzsment osztályvezető

Buru Éva, Coca-Cola HBC Magyarország, PR vezető 
Farkas Emese, Önkéntes Központok Alapítvány, kommunikációs manager

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság képviselője
A felelősségvállalás megjelenése a médiában.

Lakatos Zsófia, Hill and Knowlton ügyvezető igazgató
CSR és média: avagy amikor visszanyal a fagyi 

Sas István, kreatív és kommunikációs igazgató, Kommunikációs Akadémia
A felelősség reklámja

Szilvási-Stojnic Beatrix, NMHH Médiatanács Általános Jogi Osztály/Hatósági eljárási osztály vezetője 

Kerekasztal beszélgetés:
A CSR kommunikációban vannak-e "zöld" vagy "társadalmilag felelős" ATL, BTL aktivitások, médiamegoldások, esetleg médiakreativitás, és ha igen költenek-e rá?
Létezik-e ebben a kommunikációban B2C - B2B koherencia? 

Résztvevők: 
Szolgáltató és Gyártó: 
EON - Károlyi Zsuzsanna
ICO - Kiss Tünde  
PR és marketingkommunikáció:
Perlaky Papp József, BKF
Barth Zsuzsa, Stop and Go Original cégvezető

Részvételi díj: 
29.900 Ft Áfa

A Magyar Reklámszövetség tagjai 20% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián!

Jelentkezés: http://www.brandtrend.hu/hir/4594/akarsz_rola_beszelni.html