13.30 – 13.40
|
Moderátori köszöntő, bevezető
Dr. Phd. Pázmándi Kinga tanszékvezető egyetemi docens, BME-GTK Üzleti Jog Tanszék; ügyvéd
|
13.40 – 14.10
|
Reklám- és fogyasztóvédelem – A kereskedelmi kommunikáció szabályozási rendszere az Unióban és Magyarországon
Dr. Phd. Pázmándi Kinga tanszékvezető egyetemi docens, BME-GTK Üzleti Jog Tanszék; ügyvéd
|
14.10 – 14.40
|
Nemzetközi szabályozási és gyakorlati trendek
dr. Balogh Virág irodavezető, Fogyasztóvédelmi Iroda, Gazdasági Versenyhivatal
|
14.40 - 15.10
|
A GVH Versenytanácsának gyakorlata a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok terén
dr. Zavodnyik József tag, Versenytanács, Gazdasági Versenyhivatal
|
15.10 - 16.00
|
Panelbeszélgetés
Piaci szabályozók – szabályozott piacok; a „reklám helye” az átrendeződött szabályozás után
Résztvevők:
Beke Zsuzsa PR és Kormányzati Kapcsolatok vezető, Richter Gedeon Nyrt.
Dr. Darida Ágnes PR manager,
Avon Cosmetics Hungary Kft.
Iglódi-Csató Judit kommunikációs igazgató,
Tesco Globál Áruházak Zrt.
TV2 képviselője
dr. Balogh Virág irodavezető, Fogyasztóvédelmi Iroda,
Gazdasági Versenyhivatal
dr. Zavodnyik József tag, Versenytanács, Gazdasági Versenyhivatal
|
16.00 - 16.30
|
Kávészünet
|
16.30 - 17.00
|
A reklámtörvény 6. §-a
dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő
A jelenleg hatályos reklámtörvény 6. §-a általános követelménnyé tette a direkt marketingben a címzett előzetes hozzájárulásának meglétét. A piaci szereplők – a korábbi szabályok alapján épített adatállományaik birtokában, és iránymutató jogalkalmazói gyakorlat hiányában – még most is bizonytalanok abban a tekintetben, hogy mit lehet, és mit nem az új törvény szabályai alapján. Az előadás célja annak bemutatása, hogy a hatályos szabályozás milyen követelményeket támaszt a direkt marketingre használt adatbázisokkal szemben, milyen lehetőségei és korlátai vannak azoknak, akik reklámozási tevékenységet a direkt marketing eszközeivel kívánnak folytatni.
|
17.00 - 17.50
|
Panelbeszélgetés
A reklámtörvény 6. §-a – a jogi szabályok gyakorlati alkalmazása
Résztvevők:
Lovas Edina marketing igazgató,
Vista Utazási Irodák Kft.
Bognár Bertalan Üzleti Ügyfelek Üzletág marketingvezető, Magyar Posta Zrt.
Wimmer Katalin marketing igazgató,
Reader's Digest Kiadó Kft.
Tigáz Zrt. képviselője
UPC Magyarország Kft. képviselője
Erste Bank Hungary Nyrt. képviselője
dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő
Hivatal Péter elnök,
Direkt Marketing Szövetség
|
17.50 – 18.00
|
Konferenciazárás
|
A Magyar Reklámszövetség tagjai 25 % kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen!
Bővebb információ: http://konferenciak.mfor.hu/51.html
|