Mfor konferencia: Hirdetők, médiumok, trendek - Merre tart az online reklámpiac?
2010.12.07.
A reklámpiaci statisztikák szerint a tavalyi válságévben, és az idei első félévben az online szeg-mens volt, mely esetében összességében a költések nem zuhantak. A módszerek és az eszközök azonban óriási változáson estek át. Eközben változott a médiafogyasztás, a fogyasztók igényei, és a hirdetők prioritásai is. Mindez új kihívások elé állítja a médiatulajdonosokat, ahogy a reklámo-zókat is. Konferenciánkon áttekintjük a reklámpiac változásának legfontosabb tanúságait. Esettanulmányokkal alátámasztva az új trendek mellett bemutatjuk a már bevált eszközök haté-kony használatát. Az esemény olyan kérdésre is választ keres, időszerű-e a hirdetőknek elszakad-ni a klikkelés mindenhatóságába vetett hittől, és fókuszálni a márkaértékre, és a brandépítésre. Választ keresünk arra is, miként reagálnak a piac legnagyobb költői a változásokra, milyen stra-tégia mentén képzelik el vállalatuk online marketingtevékenységét a jövőben. |
A konferencia témafelvetése, tervezett programja az alább csatolt dokumentumban található.
Az MRSZ tagjai 15 % kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen! |