Reklám-média konferencia a Napi Gazdaság szervezésében
2010.03.30.
A 2010-es év több szempontból is tartogat meglepetéseket a média területén. Várhatóan kiderül, hogy a két új országos kereskedelmi rádió milyen szerepet képes betölteni az elődeik megszűnésével keletkezett űrben, valamint az is, hogy a választásokat követően végre megszületik-e az új médiatörvény, illetve hogy a közmédiumok számíthatnak-e és ha igen, akkor milyen átalakításokra. Emellett az sem mellékes, hogy a választási kampányok milyen hatással lesznek a hirdetési piacra és elsősorban kinek kedveznek majd. A konferencia további célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, amelyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd, ezért a részvételt minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2010-ben hogyan alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát. |
A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát.
Előzetes program és felkérni kívánt előadóink
08.15 – 08.50 Regisztráció, kávé
08.50 – 09.00 Megnyitó
09.00 – 09.30 Médiapiaci tendenciák Dr. Sarkady Ildikó médiajogász, a Media Content Consulting ügyvezetője
09.30 – 10.10 Lesz-e médiabirodalom a közmédiumokból? Kerekasztal-beszélgetés l Such György, a Magyar Rádió elnöke l Cselényi László, a Duna Televízió elnöke l Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke
10.10 – 10.50 A 2009-es becsült reklámköltési adatok ismertetése Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja és Novák Péter, az IAB Hungary elnöke
10.50 – 11.00 Kávészünet
11.00 – 11.40 Tovább osztódik-e a médiapiac? Kerekasztal-beszélgetés l Tóth Szilárd, az M csoport ügyvezetője l Rónai Balázs, a Napi Gazdaság ügyvezető igazgatója l Ziegler Gábor, a Cemp Sales House értékesítési igazgatója l Fekete Márton, az eMission ügyfélkapcsolati igazgatója
11.40 – 12.00 Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága? Máth András, az MLE Kutatási Bizottságának a vezetője
12.00 – 12.20 Szabad vagy sem? Az oknyomozó újságírás jelene és jövője
12.20 – 12.40 Hogyan változott a direkt marketing szabályozása az elmúlt két évben?
12.40 – 13.20 Milyen print-online értékesítési stratégiát választanak a lapkiadók 2010-ben? Kerekasztal-beszélgetés l Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója l Róna Márta, a Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatója l Palincsár László, a Magna Global Hungary ügyvezető igazgatója
13.20 – 14.20 Ebéd
14.20 – 15.00 Átalakul-e a rádiós piac? Lesznek-e olyan erős márkák az új csatornák, mint elődeik? l Turi Árpád, aClass FM kereskedelmi igazgatója l Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
15.00 – 15.40 A választási kampányok hogyan hatnak a hirdetési piacra, és kinek kedveznek leginkább? Kerekasztal-beszélgetés l Böszörményi Nagy Gergely, a Nézőpont Intézet vezető elemzője l Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja l Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke l Hidvéghy Melinda, a Magyar Közterületi Reklámszövetség ügyvezető elnöke
15.40 – 16.20 Növekedés vagy csökkenés várható a televíziók piacán? Kerekasztal-beszélgetés l Schatz Péter, a Magyar Televízió üzleti és termékfejlesztési igazgatója l Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója l Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója A Magyar Reklámszövetség tagjai 10% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián! További információ és jelentkezés: |