Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Reklám-média konferencia a Napi Gazdaság szervezésében

2010.03.30.

A 2010-es év több szempontból is tartogat meglepetéseket a média területén. Várhatóan kiderül, hogy a két új országos kereskedelmi rádió milyen szerepet képes betölteni az elődeik megszűnésével keletkezett űrben, valamint az is, hogy a választásokat követően végre megszületik-e az új médiatörvény, illetve hogy a közmédiumok számíthatnak-e és ha igen, akkor milyen átalakításokra. Emellett az sem mellékes, hogy a választási kampányok milyen hatással lesznek a hirdetési piacra és elsősorban kinek kedveznek majd. A konferencia további célja, hogy a média minden területén bemutassa azokat a lehetőségeket, amelyek idén nagy valószínűséggel teret hódítanak majd, ezért a részvételt minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2010-ben hogyan alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát.

 

A Magyar Reklámszövetség a konferencián ismerteti 2009-es becsült reklámköltési adatsorát.

 

Előzetes program és felkérni kívánt előadóink

 

08.15 – 08.50 Regisztráció, kávé

 

08.50 – 09.00 Megnyitó

 

09.00 – 09.30 Médiapiaci tendenciák

            Dr. Sarkady Ildikó médiajogász, a Media Content Consulting ügyvezetője

 

09.30 – 10.10 Lesz-e médiabirodalom a közmédiumokból?

                                   Kerekasztal-beszélgetés

l     Such György, a Magyar Rádió elnöke

l     Cselényi László, a Duna Televízió elnöke

l     Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke

 

10.10 –  10.50 A 2009-es becsült reklámköltési adatok ismertetése

Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja és

Novák Péter, az IAB Hungary elnöke

 

10.50 – 11.00 Kávészünet 

 

11.00 – 11.40 Tovább osztódik-e a médiapiac?

Kerekasztal-beszélgetés

l     Tóth Szilárd, az M csoport ügyvezetője

l     Rónai Balázs, a Napi Gazdaság ügyvezető igazgatója

l     Ziegler Gábor, a Cemp Sales House értékesítési igazgatója

l     Fekete Márton, az eMission ügyfélkapcsolati igazgatója

 

11.40 – 12.00 Újságba rejtett üzenet

            Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?

Máth András, az MLE Kutatási Bizottságának a vezetője

 

12.00 – 12.20 Szabad vagy sem?

                                   Az oknyomozó újságírás jelene és jövője

 

12.20 – 12.40 Hogyan változott a direkt marketing szabályozása az elmúlt két évben?
                        
Melyek a cégekkel szembeni elvárások, és hogyan lehet az új szabályozással együtt élni? 
                        Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség elnöke

 

12.40 – 13.20 Milyen print-online értékesítési stratégiát választanak a lapkiadók 2010-ben?

Kerekasztal-beszélgetés

l     Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója

l     Róna Márta, a Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatója

l     Palincsár László, a Magna Global Hungary ügyvezető igazgatója

 

13.20 – 14.20 Ebéd 

 

14.20 – 15.00 Átalakul-e a rádiós piac? Lesznek-e olyan erős márkák az új csatornák, mint elődeik?

                                   Kerekasztal-beszélgetés

l     Turi Árpád, aClass FM kereskedelmi igazgatója

l     Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke

 

15.00 – 15.40 A választási kampányok hogyan hatnak a hirdetési piacra, és kinek kedveznek 

leginkább?

Kerekasztal-beszélgetés

l     Böszörményi Nagy Gergely, a Nézőpont Intézet vezető elemzője

l     Dr. Skriba Judita Magyar Reklámszövetség ügyvezetésének tagja

l     Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke

l     Hidvéghy Melinda, a Magyar Közterületi Reklámszövetség ügyvezető elnöke

 

15.40 – 16.20 Növekedés vagy csökkenés várható a televíziók piacán?

                                   Kerekasztal-beszélgetés

l     Schatz Péter, a Magyar Televízió üzleti és termékfejlesztési igazgatója

l     Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója

l     Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója

 

A Magyar Reklámszövetség tagjai 10% kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián!

További információ és jelentkezés:
 http://www.napi.hu:80/default.asp?cCenter=konferenciak&cBlock=detailed&nConfRef=81