Fókuszban a mobil marketingkommunikáció: Iphone vs. Android
2010.04.08.
Hagyományteremtőnek szánt eseményünk célja, hogy összehozza az okostelefonok, platformok és alkalmazások, illetve általában a mobilitás és mobilkultúra iránt érdeklődőket: üzletembereket, dizájnereket, fejlesztőket, kommunikációval, illetve mindenkit, akit érdekelnek a terület lehetőségei. A konferencián, mint téma, fontos szerepet kap a mobil technológiák marketingkommunikációs alkalmazásai is. A konferencia programjában a hazai mobiltelefon-szolgáltatók (T-Mobile, Pannon, Vodafone), illetve a nagy telefongyártók (Motorola, HTC) szaktekintélyek tapasztalatai mellett helyet kapnak a nemzetközi sikerre is szert tett hazai fejlesztések és fejlesztők is, mint például az online videostream szolgáltató Ustream, vagy a navigációs szoftvereket fejlesztő Nav N Go. A konferencia témái között szerepelnek továbbá az olyan, a mobiltechnológia által egyre inkább bekebelezett területek, mint a játékok fejlesztése, a tartalomszolgáltatás, illetve a mobil marketingkommunikáció. A konferencia műhely szekcióiban résztvevők számára lehetőség lesz, hogy a különböző mobilplatformokon (iPhone, Android) szerzett tapasztalataikat egymás közt megosszák. |
A konferencia programja a csatolt dokumentumban olvasható. |