Mai Piac Jövőkép konferencia
2010.10.28.
A résztvevők október 28-án, nemzetközi és hazai szaktekintélyek előadásain, vitáin keresztül ismerhetik meg az FMCG-piac és -kereskedelem holnaputánját. Az európai kereskedelem fejlődési irányai; Diszkontok térnyerése: lemondunk a széles választékról?; A kereskedelem visszafoglalja a belvárosokat?; Hogyan harmonizálhatóak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók érdekei?; Az alapanyagtól a fogyasztó asztaláig: fenntartható fejlődés az ellátási lánc öt pontján; Felejtsük el, amit eddig tudtunk a fogyasztókról?; Hogyan küzdött meg az Edeka-csoport versenytársaival a termékkínálat rugalmas alakításával? |
8:30-9:00 Regisztráció
9:00-9:10 Köszöntők moderátor: Bánfai Zoltán – Develor Partner, képzési igazgató 9:10-9:50 Globális kihívások, regionális válaszok, Az európai kereskedelem fejlődési irányai Prof. Prof. E. h. (Rus) Dr. Bernd Hallier (EHI Retail Institute GmbH) 9:50-10:30 A választás szabadsága Diszkontok térnyerése: lemondunk a széles választékról? Matthew Stych -Planet Retail Research Director 10:30-11:00 Kávészünet 11:00-11:20 11:20-12:00 Lépj vissza két mezőt! A kereskedelem visszafoglalja a belvárosokat? Kerekasztal-beszélgetés Előadás: Demeter Anna – Studio Metropolitana Boros Péter – Coop Hungary Zrt.- kereskedelmi igazgató; Molnár Kristóf – Tesco- Global Áruházak Zrt.- hálózatfejlesztési- és ingatlangazdálkodásigazgató; Ruga Róbert – Profi Magyarország Zrt.- marketingigazgató, Demeter Anna – Studio Metropolitana 12:00-12:40 Csak hazait a polcokra? Hogyan harmonizálhatóak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók érdekei? Hermann Sievers - SMK Consulting (az Edeka korábbi marketingvezetője) 12:40-13:40 Ebédszünet „A” szekció – A sztereotípiák vége 13:40-14:30 Felejtsük el, amit eddig tudtunk a fogyasztókról? Sas István - Kommunikációs Akadémia 14.30-15:10 Minden, amit eddig nem kérdeztünk meg a fogyasztókról… Kárai Anita - GfK Hungária „B” szekció – Újmédia 13:40-14:10 Esettanulmány Parragh Krisztina – Gábos Anna (Carnation, BDF) 14:10-14:40 Közösségi média Sáfrány Zsuzsanna – Neo Interactive 14:40-15:10 Esettanulmány Spielmann Katalin – Coca-Cola, médiamenedzser 15:10-15:30 Kávészünet „C” szekció – Fenntartható fejlődés 15:30-16:10 5x5 Az alapanyagtól a fogyasztó asztaláig: fenntartható fejlődés az ellátási lánc öt pontján Bonafarm csoport szakemberei Iglódi-Csató Judit - Tesco Csontos Csaba – Nestlé Hungária Kft.- vállalati kapcsolatok igazgató 16:10-17:00 Kerekasztal-beszélgetés „D” szekció – A választék mint ütőkártya 15:30- Hogyan küzdött meg az Edeka-csoport versenytársaival a termékkínálat rugalmas alakításával Hermann Sievers - SMK Consulting (az Edeka korábbi marketingvezetője) Kerekasztal-beszélgetés Vajdahunyadi Csaba – Sága, kereskedelmi igazgató, Németh Viktor - Biopont Kft.- ügyvezető igazgató, Bognár Péter – Hexolut, retail tanácsadó (az Obi volt beszerzési igazgatója), Batternay Anita – Prémium Hungaricum Kft. és PrestonPartner Tanácsadó kft ügyvezetője Az előadók listája folyamatosan frissül, hírlevelélben illetve a honlapon közlik a szervezők a változásokat. |