Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Mai Piac Jövőkép konferencia

2010.10.28.

A résztvevők október 28-án, nemzetközi és hazai szaktekintélyek előadásain, vitáin keresztül ismerhetik meg az FMCG-piac és -kereskedelem holnaputánját. Az európai kereskedelem fejlődési irányai; Diszkontok térnyerése: lemondunk a széles választékról?; A kereskedelem visszafoglalja a belvárosokat?; Hogyan harmonizálhatóak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók érdekei?; Az alapanyagtól a fogyasztó asztaláig: fenntartható fejlődés az ellátási lánc öt pontján; Felejtsük el, amit eddig tudtunk a fogyasztókról?; Hogyan küzdött meg az Edeka-csoport versenytársaival a termékkínálat rugalmas alakításával?

8:30-9:00 Regisztráció

9:00-9:10 Köszöntők moderátor: Bánfai Zoltán – Develor Partner, képzési igazgató

9:10-9:50 Globális kihívások, regionális válaszok, Az európai kereskedelem fejlődési irányai

Prof. Prof. E. h. (Rus) Dr. Bernd Hallier (EHI Retail Institute GmbH)

9:50-10:30 A választás szabadsága

Diszkontok térnyerése: lemondunk a széles választékról?

Matthew Stych -Planet Retail Research Director

10:30-11:00 Kávészünet

11:00-11:20

11:20-12:00 Lépj vissza két mezőt!

A kereskedelem visszafoglalja a belvárosokat?

Kerekasztal-beszélgetés

Előadás: Demeter Anna – Studio Metropolitana

Boros Péter – Coop Hungary Zrt.- kereskedelmi igazgató; Molnár Kristóf – Tesco- Global Áruházak Zrt.- hálózatfejlesztési- és ingatlangazdálkodásigazgató; Ruga Róbert – Profi Magyarország Zrt.- marketingigazgató, Demeter Anna – Studio Metropolitana

12:00-12:40 Csak hazait a polcokra? Hogyan harmonizálhatóak a gyártók, a kereskedők és a fogyasztók érdekei?

Hermann Sievers - SMK Consulting (az Edeka korábbi marketingvezetője)
 

12:40-13:40 Ebédszünet
 

„A” szekció – A sztereotípiák vége

13:40-14:30 Felejtsük el, amit eddig tudtunk a fogyasztókról? Sas István - Kommunikációs Akadémia

14.30-15:10 Minden, amit eddig nem kérdeztünk meg a fogyasztókról…

Kárai Anita - GfK Hungária
 

„B” szekció – Újmédia

13:40-14:10 Esettanulmány Parragh Krisztina – Gábos Anna (Carnation, BDF)

14:10-14:40 Közösségi média Sáfrány Zsuzsanna – Neo Interactive

14:40-15:10 Esettanulmány Spielmann Katalin – Coca-Cola, médiamenedzser

15:10-15:30 Kávészünet
 

„C” szekció – Fenntartható fejlődés

15:30-16:10 5x5

Az alapanyagtól a fogyasztó asztaláig: fenntartható fejlődés az ellátási lánc öt pontján

Bonafarm csoport szakemberei

Iglódi-Csató Judit - Tesco

Csontos Csaba – Nestlé Hungária Kft.- vállalati kapcsolatok igazgató

16:10-17:00 Kerekasztal-beszélgetés
 

„D” szekció – A választék mint ütőkártya

15:30- Hogyan küzdött meg az Edeka-csoport versenytársaival a termékkínálat rugalmas

alakításával Hermann Sievers - SMK Consulting (az Edeka korábbi marketingvezetője)

Kerekasztal-beszélgetés Vajdahunyadi Csaba – Sága, kereskedelmi igazgató,

Németh Viktor - Biopont Kft.- ügyvezető igazgató, Bognár Péter – Hexolut, retail tanácsadó (az Obi volt beszerzési igazgatója), Batternay Anita – Prémium Hungaricum Kft. és PrestonPartner Tanácsadó kft ügyvezetője
 

Az előadók listája folyamatosan frissül, hírlevelélben illetve a honlapon közlik a szervezők a változásokat.

A Magyar Reklámszövetség tagjai 20%-os kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián!