Arculat és Márka képzés 2011
2010.10.02.
Budapest
Az Activium és a Kreatív Csoport szervezésében ismét elindul az Arculat és Márka képzése. A jövőbe mutató megoldásokat arculat- és márkaspecialisták mutatják be, akik a szakma olyan, még fel nem ismert lehetőségeit mutatják be, melyekkel hatékony kommunikációs termékek, márkák és szolgáltatások hozhatók létre, és egyúttal építő jelleggel hatnak a marketinges és tervező kapcsolatára. A kezdeményezés 2010-ben vette kezdetét, azzal a céllal, hogy javítsa az együttműködést a tervezői és márkateremtési folyamat különböző szereplői között, egyúttal a márkaépítés csapatmunkájában közös nyelv kialakítására tegyen kísérletet. A nagy sikerre való tekintettel, és a rengeteg pozitív visszajelzés eredményeként indul el 2011-ben is a képzés. |
|
A 2011. október 1-én kezdődő, nyolc hetes kurzus előadói lesznek többek között: Simon Attila, a Café Design, kreatívigazgató, Büttl Krisztián, a Red Bull marketingigazgatója, Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) főtitkára, Román Balázs, a Kreatív Online főszerkesztője, Sas István, a KOAK társigazgatója, Csordás Zoltán, tervezőgrafikus művész, továbbá számos arculati és márkakommunikációs szakértő.
Az Arculat és Márka képzésének idei témáiban a jövőbemutató megoldásokra helyeződik a hangsúly. Így szó lesz például a jövő ügynökségi modelljeiről, a márkaépítés buktatóiról és megoldásairól, médiabirodalmakról, a dinamikus arculatokról, infografikáról.
A képzés ajánlott mindazoknak, akik, az arculat és márka témakör elkötelezettjei, hisznek e két terület együttműködésének fontosságában. Végső soron pedig a kommunikációs szakma összes résztvevőjének: marketing szakembereknek, pr-, online-, kommunikációs területen dolgozóknak, ügyvezetőknek, kreatívigazgatóknak, art directoroknak, tervezőgrafikusoknak, webdesign-ereknek, felsőoktatási intézmények hallgatóinak.
A képzésre 2011. július 15-ig kedvezményesen lehet jelentkezni!
További információ: www.arculatesmarka.hu