Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Gerillamarketing mesterkurzus

2010.11.13.


Budapest
 

A Gerillamarketing mesterkurzus igyekszik teljes palettáját bemutatni a gerillamarketingnek. Segítséget nyújt a legújabb marketing eszközök alkalmazásához, legyen szó akár kis, közepes vagy nagyvállalatról, akár reklámügynökségről. Segítséget nyújt a legmegfelelőbb eszközök megtalálásához, és ihletet az újabb ötletekhez. Teszi mindezt előadások sorozatával, gyakorlati példákkal, kulisszatitkokkal és mintaelemzésekkel színesítve.

TEMATIKA ÉS MESTEREK:

A gerilla harcmodor – Bevezetés, a fogalmak tisztázása, legjobb nemzetközi gyakorlat 
Sas István (pszichológus, reklámfilmrendező, média szakértő) és Papp-Váry Árpád (a BKF Marketing Intézetének Intézetvezetője)

Gerillamarketing stratégia és taktika tervezése Magyarországon 
Szabó Ákos (Adaptive Media, üzletfejlesztési vezető) és Bonyhádi Gábor (ReVISION Gerilla Marketing, ügyfélkapcsolati igazgató)

Az ötlet és a hálózat ereje. A vírus, az astroturfing és az ambient reklám növekvő szerepe és alkalmazásai 
Barth Zsuzsanna (Stop and Go Original, ügyvezető igazgató) és Kaizer Gábor (ReVISION Gerilla Marketing, stratégiai igazgató)

A közösségi marketing, a web 2.0. szerepe az üzenet terjedésében 
Sáfrány Zsuzsanna (NEO Interactive, Head of neo Content) és Soós Gergely (Neo Interactive, ügyvezető igazgató)

Rendezvények és gerillamarketing 
Kovács Gergely (HPS Group, üzletágigazgató) és Büttl Krisztián (Red Bull, márkamenedzser)

Gerilla és public relations. Hogyan kerülünk be a sajtóba a kampányunkkal? 
Gosztonyi Csaba (Carbon Group Communications, ügyvezető igazgató) és R. Nagy András(Próbakő Communications, ügyvezető igazgató)
 

 

Bővebb információ: www.mesterkurzusok.hu