Gerillamarketing mesterkurzus
2010.11.13.
Budapest
A Gerillamarketing mesterkurzus igyekszik teljes palettáját bemutatni a gerillamarketingnek. Segítséget nyújt a legújabb marketing eszközök alkalmazásához, legyen szó akár kis, közepes vagy nagyvállalatról, akár reklámügynökségről. Segítséget nyújt a legmegfelelőbb eszközök megtalálásához, és ihletet az újabb ötletekhez. Teszi mindezt előadások sorozatával, gyakorlati példákkal, kulisszatitkokkal és mintaelemzésekkel színesítve. |
TEMATIKA ÉS MESTEREK:
A gerilla harcmodor – Bevezetés, a fogalmak tisztázása, legjobb nemzetközi gyakorlat
Sas István (pszichológus, reklámfilmrendező, média szakértő) és Papp-Váry Árpád (a BKF Marketing Intézetének Intézetvezetője)
Gerillamarketing stratégia és taktika tervezése Magyarországon Az ötlet és a hálózat ereje. A vírus, az astroturfing és az ambient reklám növekvő szerepe és alkalmazásai A közösségi marketing, a web 2.0. szerepe az üzenet terjedésében Rendezvények és gerillamarketing Gerilla és public relations. Hogyan kerülünk be a sajtóba a kampányunkkal?
Bővebb információ: www.mesterkurzusok.hu |