Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

A Szövetségről

Bemutatkozik a Magyar Reklámszövetség.

Hivatal Péter

Hivatal Péter 1991 óta dolgozik a kommunikációs iparágban. Ő indította el és hét évig vezette a magyar Reader’s Digestet, majd három évig a nyolc kommunikációs céget tartalmazó M csoport ügyvezetője volt. Később a HVG marketingigazgatójaként, utána a Chello közép-európai ügyvezetőjeként dolgozott. 2004-től tizenkét éven át a METRO majd METROPOL napilapot irányította.

Hivatal Péter mindemellett számos szakmai szövetségben vállalt tisztségviselői és pro bono munkájával jelentősen előre mozdította a média- és reklámipar, tágabb értelemben a teljes kommunikációs iparág fejlődését:

Többek közt alapítója és elnöke volt a Magyar Áruküldők Egyesületének 1991-98 között és a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnökségi tagjaként tevékenykedett 2009-2018 között. A Direkt és Interaktív, Szövetségben elnöki majd alelnöki pozíciókban tevékenykedik (1995-től napjainkig), illetve a Repropress (Magyar Lapkiadók Reprográfiai és Szomszédos Jogi Egyesülete) elnöke 2011 óta napjainkig.

Hivatal Péter 2005-től aktív tagja Magyarország ernyő kommunikációs szervezetének, a Magyar Reklámszövetségnek: korábban cégek szakmai képviselőjeként, majd 2017-től egyéni tagként. Közel 15 éve folyamatosan vezető tisztségviselői feladatokat is ellát az elnökség megszavazott tagjaként, de ügyvezetőségi tagként 12 éve rendszeres operatív munkát végzett az MRSZ-ben. Kiemelkedő szerepe volt, mint munkacsoportvezető a korábbi reklámtorta, a mai média- és kommunikációs "torta" piaci számok és indexek előállításában és megreformálásában hosszú éveken keresztül. Emellett aktívan hozzájárult a társszervezetekkel való közös együttműködések, egyeztetések gördülékeny megvalósításában nemcsak a DIMSZ-szel és MLE-vel, hanem szinte az összes társszövetséggel.

Jelenleg tanácsadóként dolgozik és integrált marketingkommunikációt tanít a Metropolitan Egyetemen.