A szövetségi tagságról
A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág legnagyobb szakmai szövetségeként egyaránt tömöríti a hirdetői, média, illetve szolgáltatói oldalt. Ez a heterogenitás biztosítja az egyes szereplők közötti folyamatos párbeszédet és kapcsolattartást.
Tagjaink az MRSZ-be való belépéssel egy olyan szakmai platform tagjaivá válhatnak, amelynek célja a piaci értékteremtés, a magas minőségű szakmai munka biztosítása és az iparági érdekképviselet.
Tagjaink folyamatosan információt kapnak a magyar kommunikációs ipar trendjeiről, jogi környezetéről, eseményeiről, kedvezményesen vehetnek részt reklám-, média- és különböző ágazatspecifikus rendezvényeken, workshopokon, konferenciákon.
Ellátjuk a reklámszakma érdekképviseletét, folyamatos információt biztosítva e folyamatról tagjainknak. A tagjaink által is felhasználható tanulmányokon, kutatásokon keresztül alátámasztjuk a
A tagozati munkán keresztül támogatjuk tagjaink szakmai törekvéseit, akár új technológai megoldások, akár az iparág fejlesztése, akár többi tagunk számára hasznos innováció területén.
Tagjaink a Reklámetikai kódex elfogadásával az önszabályozás, mint érték mellett teszik le voksukat.
Az MRSZ Főtitkársága folyamatos támogatást nyújt tagjainknak a napi munkára vonatkozó legkülönbözőbb kérdésekben.
A tagság feltételei
Az MRSZ-tagság feltétele a belépési nyilatkozat kitöltése, a tagdíj rendszeres megfizetése és a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseinek való alávetés.