Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

A Szövetségről

Bemutatkozik a Magyar Reklámszövetség.

A szövetségi tagságról

A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág legnagyobb szakmai szövetségeként egyaránt tömöríti a hirdetői, média, illetve szolgáltatói oldalt. Ez a heterogenitás biztosítja az egyes szereplők közötti folyamatos párbeszédet és kapcsolattartást.

Tagjaink az MRSZ-be való belépéssel egy olyan szakmai platform tagjaivá válhatnak, amelynek célja a piaci értékteremtés, a magas minőségű szakmai munka biztosítása és az iparági érdekképviselet.

Tagjaink folyamatosan információt kapnak a magyar kommunikációs ipar trendjeiről, jogi környezetéről, eseményeiről, kedvezményesen vehetnek részt reklám-, média- és különböző ágazatspecifikus rendezvényeken, workshopokon, konferenciákon.

Ellátjuk a reklámszakma érdekképviseletét, folyamatos információt biztosítva e folyamatról tagjainknak. A tagjaink által is felhasználható tanulmányokon, kutatásokon keresztül alátámasztjuk a kommunikációs-és reklámszakma gazdasági és társadalmi értékét.

A tagozati munkán keresztül támogatjuk tagjaink szakmai törekvéseit, akár új technológai megoldások, akár az iparág fejlesztése, akár többi tagunk számára hasznos innováció területén.

Tagjaink a Reklámetikai kódex elfogadásával az önszabályozás, mint érték mellett teszik le voksukat.

Az MRSZ Főtitkársága folyamatos támogatást nyújt tagjainknak a napi munkára vonatkozó legkülönbözőbb kérdésekben.

A tagság feltételei

Az MRSZ-tagság feltétele a belépési nyilatkozat kitöltése, a tagdíj rendszeres megfizetése és a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseinek való alávetés.