Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

Sikeresen zárult a Soproni kampánya

2012.04.06.

 

A Soproni saját fogyasztóit vonta be, és kérdezte meg, hogy nemzeti értékeink közül mire a legbüszkébbek. A kampány sikerét jelzi, hogy több mint 36 ezer fővel nőtt a Soproni rajongótábora a Facebookon.

Növekvő igény a mobilfejlesztésekre: négy megbízást nyert el a neo

2012.04.05.

 
Az okostelefonok terjedésével és a változóban lévő médiafogyasztási szokásokkal egyre nő azon alkalmazások, szolgáltatások száma, amelyek mobilra költöznek. A Neo Interactive digitális ügynökség az elmúlt időszakban négy ügyfelének is dolgozott a szép jövő előtt álló újmédiás területen.

Új vezérigazgató a Ringier AG-nál

2012.04.05.

Marc Walder-t nevezték ki a Ringier AG új vezérigazgatójának, aki a távozó Christian Unger-t követi posztján.

Magyar múzeumok a Google adatbázisában

2012.04.04.

 
Összesen 40 ország 151 intézményének 30 ezer műtárgyával indult a Google globális virtuális múzeuma, a budapesti Szépművészeti Múzeum és Magyar Nemzeti Galéria több mint 200 műkincse is elérhető.

A Carnation csatlakozott a Possible Worldwide / WPP Digital hálózatához

2012.04.04.

 
A Possible Worldwide, a WPP csoport digitális ügynökségi hálózata a mai napon bejelentette, hogy a budapesti központú CarnationGroup, a Közép-európai régió egyik legdinamikusabban fejlődő digitális ügynöksége csatlakozott hálózatához.

 

Imázskampány a Szerencsejáték Zrt-től

2012.04.04.

 
A Szerencsejáték Zrt. megbízásából elkészült a 2009-2010-ben megismert Hiszünk a Szerencsében című imázsfilm folytatása a Carbon Group Communication gondozásában. Kemény Dénes, Rubik Ernő és Koltai Lajos után ezúttal Gyurta Dániel olimpikon és Harcsa Veronika énekesnő jeleníti meg markánsan a cég üzenetét.

Elindult az ingyenes mobilos programkalauz

2012.04.04.

 
Ingyenes budapesti és országos programkalauzt tesz elérhetővé okostelefonokon az EST Média és a Vodafone Magyarország.

Megvannak a Limited Edition Design verseny győztesei

2012.04.03.

 
9000 mérföldön átívelő együttműködés eredményeként született meg a győztes pályamunka, amely egymillió Heineken palackon lesz majd látható 2012 decemberétől, szerte a világban.

Pályázat kisközösségi rádióknak

2012.04.02.

 
A Médiatanács idén nyáron új pályázatot ír ki kisközösségi rádiók részére, a testület a folyamat első lépéseként - rádiós szakmai szervezetekkel is konzultálva - új alapokra helyezte a pályáztatás elveit.

Zenei magazint indított az Artisjus

2012.03.30.

 
"Az ország zeneipari lapja" kíván lenni a Dal + Szerző, amit a szerzői jogok védelmét célzó Artisjus Egyesület indított útjára csütörtökön.