Sikeresen zárult a Soproni kampánya
2012.04.06.
|
A Soproni saját fogyasztóit vonta be, és kérdezte meg, hogy nemzeti értékeink közül mire a legbüszkébbek. A kampány sikerét jelzi, hogy több mint 36 ezer fővel nőtt a Soproni rajongótábora a Facebookon. |
A sörmárka az applikációban arra kérte fogyasztóit, mondják el ők, mely nemzeti értékünkre a legbüszkébbek. A kampánynak több újszerű eleme is volt: menet közben a főváros egyik forgalmas csomópontján, a Széll Kálmán téren több mint 20 ezer büszkeségkártyát vetítettek ki, ezzel még inkább buzdítva a fogyasztókat a részvételre; emellett a játék hagyományos tárgy- vagy pénznyeremény helyett ismertséget ígért a nyerteseknek.
A metódus egyszerű volt: a Soproni Facebook oldalán található „büszkeségkártyákon” bárki elmondhatta, kire vagy mire a legbüszkébb. A büszkeség-kártya megjelent mind a sörmárka, mind a rajongó üzenőfalán, ezzel értesítve annak saját ismerőseit is. Volt, aki a magyar nagymamákra emelte poharát, mert ők készítik a legfinomabb lekvárt a világon, és akadt olyan is, aki a horgászást emelte ki, mert jókat lehet sörözni közben. Nem meglepő módon voltak, akik konkrét személyekre – mint például Széchenyi István, Albert Flórián vagy éppen Szekeres Pál – mások pedig gyermekeikre, szűkebb családjukra hívták fel a közösség figyelmét. A kártyákra szavazni lehetett és a tíz legtöbb szavazatot elnyert beküldő közül egy szakmai zsűri, előre meghatározott kritériumrendszer alapján választotta ki azt a három főt, akik most befejeződött tévékampányban mondhatták el, kire vagy mire emelik poharukat:
- A magyar karaoke Guiness-rekordra, mert 1011 órát énekeltek, a világ legjobbjai lettek.
- A gulyáslevesre, mert csak mi tudjuk a titkát, hogy miért ilyen finom.
- Szekeres Pálra, mert ő az egyetlen, aki olimpiai- és paralimpiai játékon is érmes lett.
„A nemzeti büszkeségeink és az összetartozás olyan értékek, amelyek mindannyiunkban pozitív érzéseket keltenek. A Soproni hosszú távú márka-stratégiájában ezekre fókuszálunk, és ezt szeretnénk minden felületen testreszabott üzenetként átadni. A kampány amellett, hogy nagyon jó mutatókat produkált, aktivizálta fogyasztóinkat, akiknek a segítségével eljuttattuk az emberekhez: mindig van mire emelni a poharunkat.” – fűzte hozzá Tóth Gergely, a Soproni márka vezetője.