Archívum
Magyar tervező a Heineken dizájnversenyének döntőjében
2012.03.29.
A Heineken 140. születésnapja alkalmából kiírt Limited Edition palacktervezési versenyen egy magyar tervező is bekerült a legjobb három páros közé. |
Változások a NeoFM-nél
2012.03.27.
A NeoFM programtervezésének szakmai irányítását valamint az ügyfélreszabott promóciós kampányok kialakítását fogja egy kézbe áprilistól Bolla Zsolt. |
A magyar internetezők világelsők az elektronikus levelezésben
2012.03.27.
Az Ipsos legújabb felmérése szerint a világ internetezőinek óriási többsége, 85 százaléka tart kapcsolatot ez úton. Ez a kommunikációs forma leginkább hazánkban jellemzi a netezőket: 94 százalékuk kap és küld emaileket. |
Csinálj sportot az unalomból!
2012.03.27.
„Csinálj sportot az unalomból!” – látható és hallható január óta a Sport szelet tv-spotban – a márka új márkastratégiája és üzenete online is terjed, melyet a HPS Interactive dolgozott ki. |
Új Elnökség a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségénél
2012.03.26.
A Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetsége (Repropress) ismét elnökké választotta a március 23-ai közgyűlésén Hivatal Pétert. A közgyűlés megvitatta az elnökség éves jelentését, a 2011. évi zárszámadást, valamint a 2012. évi költségvetési előirányzatot, és elfogadta azt. A tavalyi évtől már a napilapkiadók is részesedtek a szerzői jogok után járó reprográfiai díjakból. |
Médiatorta: a 2011. évi közterületi médiapiaci felmérés eredményei
2012.03.26.
Új adatokat hozott nyilvánosságra a közterületi médiaszolgáltatók hirdetési bevételeiről a Magyar Közterületi Média Szövetség. A közterületi médiaszolgáltatók képviselőit tömörítő szervezet tavaly óta publikálja az éves közterületi hirdetési reklámbevételeket a tagok által nyújtott adatok alapján. A médiaszolgáltatók eredményeit idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette. |
Közzétették a Magyar Formatervezési Díj pályázatot és a Design Management Díj felhívását
2012.03.26.
A 33 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj pályázatot a nemzetgazdasági miniszter a Magyar Formatervezési Tanács közreműködésével hirdet meg, változatlanul termék-, vizuális kommunikáció, terv- és diákmunka kategóriában lehet benyújtani pályamunkát, melyre gyártók, tervezők, megrendelők jelentkezését várják. |
MRSZ Reklámköltés 2011
2012.03.21.
A Magyar Reklámszövetség dr. Skriba Judit vezetésével 12. alkalommal becsülte meg a magyar reklámpiac reklámköltési adatait. A felmérés fontos indikátora a hazai reklámpiac aktuális állapotának, egyben azt is mutatja, hogy magyar kommunikációs piac és a piacon dolgozó szakemberek igen komoly értéket állítanak elő és jelentős tényezői a piacgazdaság fejlődésének. |
Új elnök a MEME élén
2012.03.20.
A magyar elektronikus médiumokat tömörítő MEME 2012. március 20-án tartotta meg idei közgyűlését, melynek keretében új elnököt választott. |
A Posterscope belép a magyar közterületi reklámpiacra
2012.03.20.
Az Aegis csoport, a világ egyik vezető média fókuszú és digitális marketingkommunikációs csoportja megvásárolta a PPI Central Europe Kft-t, bruttó 1,7 millió euróért. |