Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

Magyar tervező a Heineken dizájnversenyének döntőjében

2012.03.29.

 
A Heineken 140. születésnapja alkalmából kiírt Limited Edition palacktervezési versenyen egy magyar tervező is bekerült a legjobb három páros közé.

Változások a NeoFM-nél

2012.03.27.

A NeoFM programtervezésének szakmai irányítását valamint az ügyfélreszabott promóciós kampányok kialakítását fogja egy kézbe áprilistól Bolla Zsolt.

A magyar internetezők világelsők az elektronikus levelezésben

2012.03.27.

Az Ipsos legújabb felmérése szerint a világ internetezőinek óriási többsége, 85 százaléka tart kapcsolatot ez úton. Ez a kommunikációs forma leginkább hazánkban jellemzi a netezőket: 94 százalékuk kap és küld emaileket.

Csinálj sportot az unalomból!

2012.03.27.

„Csinálj sportot az unalomból!” – látható és hallható január óta a Sport szelet tv-spotban – a márka új márkastratégiája és üzenete online is terjed, melyet a HPS Interactive dolgozott ki.

Új Elnökség a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségénél

2012.03.26.

 
A Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetsége (Repropress) ismét elnökké választotta a március 23-ai közgyűlésén Hivatal Pétert. A közgyűlés megvitatta az elnökség éves jelentését, a 2011. évi zárszámadást, valamint a 2012. évi költségvetési előirányzatot, és elfogadta azt. A tavalyi évtől már a napilapkiadók is részesedtek a szerzői jogok után járó reprográfiai díjakból.

Médiatorta: a 2011. évi közterületi médiapiaci felmérés eredményei

2012.03.26.

 
Új adatokat hozott nyilvánosságra a közterületi médiaszolgáltatók hirdetési bevételeiről a Magyar Közterületi Média Szövetség. A közterületi médiaszolgáltatók képviselőit tömörítő szervezet tavaly óta publikálja az éves közterületi hirdetési reklámbevételeket a tagok által nyújtott adatok alapján. A médiaszolgáltatók eredményeit idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.

Közzétették a Magyar Formatervezési Díj pályázatot és a Design Management Díj felhívását

2012.03.26.

 
A 33 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj pályázatot a nemzetgazdasági miniszter a Magyar Formatervezési Tanács közreműködésével hirdet meg, változatlanul termék-, vizuális kommunikáció, terv- és diákmunka kategóriában lehet benyújtani pályamunkát, melyre gyártók, tervezők, megrendelők jelentkezését várják.

MRSZ Reklámköltés 2011

2012.03.21.

 
A Magyar Reklámszövetség dr. Skriba Judit vezetésével 12. alkalommal becsülte meg a magyar reklámpiac reklámköltési adatait. A felmérés fontos indikátora a hazai reklámpiac aktuális állapotának, egyben azt is mutatja, hogy magyar kommunikációs piac és a piacon dolgozó szakemberek igen komoly értéket állítanak elő és jelentős tényezői a piacgazdaság fejlődésének.

Új elnök a MEME élén

2012.03.20.

 
A magyar elektronikus médiumokat tömörítő MEME 2012. március 20-án tartotta meg idei közgyűlését, melynek keretében új elnököt választott.

A Posterscope belép a magyar közterületi reklámpiacra

2012.03.20.

 
Az Aegis csoport, a világ egyik vezető média fókuszú és digitális marketingkommunikációs csoportja megvásárolta a PPI Central Europe Kft-t, bruttó 1,7 millió euróért.