A Carnation csatlakozott a Possible Worldwide / WPP Digital hálózatához
2012.04.04.
A Possible Worldwide, a WPP csoport digitális ügynökségi hálózata a mai napon bejelentette, hogy a budapesti központú CarnationGroup, a Közép-európai régió egyik legdinamikusabban fejlődő digitális ügynöksége csatlakozott hálózatához. |
A Possible Worldwide globális hálózata így közel 100 szakemberrel
A CarnationGroup egymással szinergiában működő kreatív, média és fejlesztő divíziói interaktív megoldásokat szállítanak olyan nemzetközi márkák számára, mint az Air France / KLM, a Coca-Cola, az Intel, a Procter&Gamble, a Telenor és a Tesco, valamint olyan helyi partnerekkel dolgozik, mint a Chello Media, a Delaco és a MOL. 1997-es megalapítása óta a digitális kreatív ügynökség több, mint 100 hazai és nemzetközi díjat szerzett. Nemrég elhozta a WEBIT CEE Creative Agency of the Year és a Deloitte CE Technology Fast 50 kitüntetéseket, bezsebelt egy FWA-t, illetve nevezték a Guardian Awards for Digital Innovation díjra.
és új irodákkal bővül Budapesten, Bukarestben és Bécsben. A CarnationGroup vezérigazgatója és vezető kreatívigazgatója Tóth Krisztián tisztségét megtartva vezeti tovább a társaságot, megőrízve a CarnationGroup nevet.
A CarnationGrouppal a PossibleWorldwide globális jelenléte így 26 irodára, létszáma pedig
közel 1300 főre nő Észak-, és Dél-Amerikától, Európán és Afrikán át Ázsiáig 13 országban.