Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Archívum

Nem éri meg a Facebookon reklámozni?

2012.07.17.

Biztonsági szakértők szerint komoly probléma a "kamu" profilok szaporodása a közösségi oldalon.

Új csatornát indít a TV2 Csoport

2012.07.13.

Ősszel indul a SuperTV2.

Tévézz okosan!

2012.07.12.

Elindult a tudatos televíziós tartalomválasztást segítő honlap.

Fontos, hogy a gyerekek és a fiatalok ne csak nézzék, de értsék is a televíziót és a média világát. Ennek érdekében a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakmai támogatásával elindítja a Tévézz Okosan! program részeként a www.tevezzokosan.hu honlapot, amely segítséget szeretne nyújtani a felnőtteknek és a gyerekeknek abban,  hogy eligazodjanak a tengernyi televíziós műsor között, és a  tévét újra felfedezve arra használják, amire való: a világról, a tudományról, a kultúráról információkat adó hírforrásként.

Egyre nő az internethasználat Magyarországon

2012.07.10.

Az adatok a mobileszközök dinamikus fejlődését tükrözik.

Még egy napig lehet pályázni az ARC-ra!

2012.07.02.

 

2012. július 3-ig, tehát holnap éjfélig lehet pályázni a 12. ARC pályázatra, melynek idei témája idén a Himnuszból kiragadott néhány szó: „…Jó kedvvel, bőséggel…”.

 

Új rádiók indulnak vidéken

2012.06.22.

Kalocsán, Szentesen, Kiskunfélegyházán, Kiskunmajsán, Derecskén, Fonyódon és Siófokon indulhatnak új kereskedelmi rádiók a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának döntése értelmében.

A feje tetejére állt a média

2012.06.22.

 
A médiatartalom hagyományos felfogása értelmét vesztette, az új szereplők, előállítási- és terjesztési módok megjelenése darabokra törte a média és a tartalom korábbi megfogalmazásait.

Újra meghosszabbították az EFFIE-pályázatok beadásának határidejét

2012.06.19.

Az új és immár végleges nevezési határidő: június 29.

 

Friss szemlélet, nagy rutin – új kreatív a Human Telex csapatában

2012.06.18.

 
Új vezető szövegírót igazolt le Molnár Andrea személyében a Human Telex Reklámügynökség.

A kreatív szakember ezt megelőzően az Activity Group kreatív vezetőjeként olyan márkákkal dolgozott, mint a Magyar Telekom, a Volksbank, a Raiffeisen, az ERSTE, a Haworth az AXA és az E.ON. Korábban a McCann Erickson szövegírói pozícióját is betöltötte.

 

Összefogás az új médiakultúráért

2012.06.18.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), az Index, az Invitel, a Magyar Telekom, a Microsoft, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap, az Origo, az RTL Klub, a Telenor, a TV2, a UPC és a Vodafone hazánk első interaktív médiaértés-oktató központjának megvalósítása érdekében kötött szövetséget.