Imázskampány a Szerencsejáték Zrt-től
2012.04.04.
A Szerencsejáték Zrt. megbízásából elkészült a 2009-2010-ben megismert Hiszünk a Szerencsében című imázsfilm folytatása a Carbon Group Communication gondozásában. Kemény Dénes, Rubik Ernő és Koltai Lajos után ezúttal Gyurta Dániel olimpikon és Harcsa Veronika énekesnő jeleníti meg markánsan a cég üzenetét. |
A korábbiakhoz hasonlóan, a szereplők itt is karakteres hírességek, az üzenet szerint pedig a szerencse hozzásegíti őket sikereikhez. A kampány filmes elemei 2012 márciusában elindultak, az év során a Szerencsejáték Zrt. főleg minőségi online, outdoor és print felületeken szerepelteti a kreatívokat. A cél a vállalat imázsának növelése, melyet a letisztult képi világ és a szavakban is megtestesülő erő hitelesen közvetít.
"A sikerhez vezető út receptje valójában megegyezik a kampány mögött húzódó stratégiai üzenettel, vagyis ha teljes odaadással csinálod azt, amit szeretsz, a szerencse is melléd szegődik. A szereplők kiválasztásánál arra törekedtünk, hogy társaságunk támogatási céljaival harmonizáló tevékenységeket állítsunk a figyelem középpontjába. Így a sport és a kultúra reprezentánsai kerültek fókuszba, szerethető és a közgondolkodásban kedvezően pozícionált személyiségekre esett a választásunk. A kampányt különlegesen igényes kivitelezése, erős és pontosan körülírt üzenete miatt az első pillanattól kezdve a magunkénak érezzük és szeretjük, bízom benne, hogy a közönség is jól fogadja majd" – mondta Jánoska Andrea, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs osztályvezetője.
A kampány filmes munkálataiban a Stábfilm működött közre, a filmeket Rohonyi Gábor rendezte, a fotókat Nánási Pál készítette.
Reklámfilmek: