Növekvő igény a mobilfejlesztésekre: négy megbízást nyert el a neo
2012.04.05.
Az okostelefonok terjedésével és a változóban lévő médiafogyasztási szokásokkal egyre nő azon alkalmazások, szolgáltatások száma, amelyek mobilra költöznek. A Neo Interactive digitális ügynökség az elmúlt időszakban négy ügyfelének is dolgozott a szép jövő előtt álló újmédiás területen. |
Az Auchan számára fejlesztett mobilra optimalizált weboldallal az áruházlánc iparágában elsőként lépett be a mobilmédiába, és a dinamikusan növekvő látogatottság máris igazolta a döntést. Az online weboldalhoz képest olyan funkciókkal bővült a mobilos szolgáltatás, amelyek a lokalitásra építenek. Ilyenek például az áruházkeresőben a távolságalapon történő kilistázás vagy az útvonaltervezés.
A tájékozódás, információszerzés elősegítése mellett a mobilmédia értékesítési platformként is meg tud jelenni. A MyGPTicket.com megrendelésére készített teljes értékű mobil weboldal esetében a legnagyobb feladat a teljes értékesítési-vásárlási folyamat megvalósítása volt: a 11 nyelven elérhető felületen a felhasználók Forma 1, MotoGP, Superbike és DTM versenyekre vehetnek belépőjegyet okostelefonjukkal.
Számos példa akad arra, hogy a szolgáltatói szektor a mobil technológiákat kihasználva terjeszti ki ügyfélkapcsolati tevékenységét. Hasonló megfontolások vezették az E.ON Magyarországot is, amikor a Neo Interactive-ot kérte meg új applikációja teljes körű megtervezésére.
A Raiffeisen esetében a felületek ergonomikus megtervezése, illetve a mobil arculat kialakítása volt az ügynökség feladata a banki szolgáltatásokkal kapcsolatos mobilalkalmazás esetében, melynek során komoly kihívás volt a különféle felbontások kezelése, illetve a gazdag funkcionalitásból adódó „zsúfoltság” elkerülése.