Archívum
A Magyar Reklámszövetség kutatása szerint a reklám jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság GDP-jéhez
2013.10.21.
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) megbízásából a PwC Magyarország által készített „A reklám gazdasági hatásai” c. kutatás legfontosabb megállapítása, hogy minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét. 2012-ben hazánkban 174 milliárd reklámra fordított forint 820 milliárd forinttal járult hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez.
A reklámadóval kapcsolatos tájékoztatás
2013.06.27.
Nem kerül a Parlament elé a reklámadó tervezete az ülésszak végéig. |
|
Megtalálta utódját Markovich Réka
2013.06.18.
Dr. Balogh Virág, reklámjogász, a GVH Fogyasztóvédelmi Irodájának volt vezetője a Magyar Reklámszövetség új főtitkára. |
Súlyosnak tartják a jelen sajtóközleményt jegyző kommunikációs szakmai szervezetek a sajtóban „reklámadóként” megjelent médiaadót és szakmai egyeztetést javasolnak
2013.05.27.
A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs iparágat. |
Smartmobil konferencia - 2013. április 4.
2013.03.19.
Az idén immár negyedik alkalommal rendezett szakmai konferencia rövid idő alatt Magyarország legnagyobb mobiltechnológiai rendezvényévé nőtte ki magát. A Smartmobil szervezői 2013-ban azonban még magasabbra helyezik a lécet azzal, hogy Közép-Kelet-Európában elsőként rendeznek a mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemlét. |
II. Országos Nagykereskedelmi és Gyártói Konferencia
2013.02.27.
Milyen trendeket kell követnie azoknak a nagykereskedéseknek, gyártóknak, akik idén páratlan növekedést szeretnének realizálni? |
Briefeket vár a DIMSZ
2013.02.22.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az email marketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal. A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefet pedig bármelyik résztvevő küldheti. |
Összeállt a Magyar Reklámszövetség ügyvezetősége
2013.02.12.
A decemberi elnök- és januári főtitkárváltást követően összeállt az MRSZ új ügyvezetőségének névsora. |
Új pr-ügynökséggel dolgozik a McDonald’s
2013.02.08.
A Noguchi Porter Novelli többfordulós tenderen nyerte el a megbízást, amely a gyorsétterem-lánc PR és vállalati kommunikációs tevékenységeinek teljes körű támogatására, valamint Public Affairs tanácsadásra vonatkozik. |
Új elnök, új elnökség, új MRSZ
2012.12.27.
Elnököt és elnökséget választott a Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése december 13-án este a Magyar Tudományos Akadémián. Urbán Zsolt, a HD Group ügyvezetője lett a szakmai szervezet első embere. |