Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Superbrands Konferencia - Brand a lelke mindennek

2012.05.23.


Kinnarps House, 1133 Budapest Váci út 92.
 

Soha nem tűnt el annyi rangos márka a nemzetközi gazdasági élet naposabb oldaláról, mint az elmúlt években. Ezzel párhuzamosan soha nem futott be annyi márka villámgyors karriert, mint ugyanebben az időszakban. E speciális libikóka napjainkban is látványos gyorsasággal működik. A sikerek titkait és a sikertelenségek okait mutatják be a május 23-án megrendezendő Superbrands konferencián.

Egy kis előzetes a konferencia előadói köréről, tartalmáról:

A Manchester United főszponzoraként nekünk kötelező a győzelem 
Gerendai Károly, az AON Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója

Márkaépítés és márkarombolás a filmvásznon és a képernyőn

Farkas Sándor, a Fórum Hungary Filmforgalmazó Kft. ügyvezető igazgatója

 

A siker záloga az erős márka

Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója

 

Médiamárkák: a médiapiac motorja - avagy: a hatékonyságba vetett bizalom és a médiapiac összefüggéseiről
Incze Kinga, a Mrs. White Media Consulting Kft. ügyvezető igazgatója

A közösségi média mérhető 
Nagygyörgy Miklós, a Brandmonitor Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója

 

A konferencia moderátora: Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting ügyvezető igazgatója

 

További információ:

A Superbrands Magyarország honlapján: www.superbrands.hu

vagy telefonon: Becker Anna +36-30/2678399

 

Részvételi díj:

23 990Ft+áfa

Early bird kedvezménnyel, mely érvényes 2012. május 4-ig. 19 990Ft+áfa

Az MRSZ tagjai 10% kedvezménnyel vehetnek részt a rendezvényen!  

 

Jelentkezési határidő: 2012. május 18.

e-mailben a konferencia@superbrands.hu címen