Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Légy férfi! - konferencia

2009.09.29.

Magyar Telekom Székház, Krisztina Krt. 55.
 

Légy FÉRFI! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) szeptember 29-én a Magyar Telekom székházban. A szebbik nem fogyasztási szokásainak feltérképezését követően az MFP korunk Ádámjairól, fogyasztási szokásaikról, személyiségükről, meggyőzhetőségükről kezdeményez beszélgetést. Nő, kocsi, foci és sör… valóban csak ez érdekli a férfiakat? Másképp feltéve a kérdést, minden férfi csak azt akarja: a nőt, a kocsit és hogy nyerjen a csapata. Sablonok és sztereotípiák. Ahogy a nők esetében, úgy a férfiaknál is szeretünk a kereteken belül maradni, ha marketing üzenetet fogalmazunk meg?

 

Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen megvizsgáljuk, milyen a férfi ma. Utánajárunk, mely szerepekben érzi otthon magát, továbbá hogyan lehet megcélozni. Feltérképezzük mit, miért vásárol, mennyire márkahű, mivel foglalkozik szabadidejében, és milyen tartalmakat fogyaszt. Kiderítjük, hogy fogyasztási szokásaik alapján hányféle férfitípust lehet megkülönböztetni illetve, hogy milyen értékek fontosak számukra. Szó lesz arról mennyiben más a „meleg” célcsoport, de fény derül arra is a nők fogyasztása hogyan hat a férfiak fogyasztási szokásainak változásaira.

 

A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Benei Péter (Karmamedia), Braun Róbert (Braun & Partners Network), Bus István (Playboy Magazin), Buzgó József (Nemzeti Sport), Erdélyi Zsolt (Monoconsulting), Felker Noémi (Noe's Ark), Funk Balázs (Sylva), Katona Éva (MTE), Kovács Krisztián (TV2), Litkai Gergely (Comedy Central), Pantl Péter (CKM), Radnai Péter (Playboy Magazin), Simon András (BBDO), Steigervald Krisztián (GfK Hungária), Szekfű Balázs László (Darwin’s Marketing Evolution), Dr. Törőcsik Mária (Pécsi Tudományegyetem), Varga Renáta (DDB) és Vasvári Zoltán(Young & Rubicam)fejtik ki véleményüket a férfiak fogyasztási szokásairól, és az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről.
 

Program

A nap moderátora: Radnai Péter

Érkezés, regisztráció, reggeli kávé

Férfinak lenni ennyi női marketinges mellett? Érdekes ötlet.
Erdélyi Zsolt (Monoconsulting) 

Voltak régebben a férfiak. Sőt, Férfiak! Alaptevékenységüket általában a darabolás jellemezte, fát, állatot, ellenséget vágtak. Koszosak, de erősek voltak és a marketinget rábízták gyengébb fizikumú kobzosokra és könyvmolyokra, a teljes foglalkoztatottság jegyében. Piacvezető szerepüket rendkívüli mértékben erősítette, hogy Isten is férfi, akinek a nevében daraboltak. Az előrelépést az jelentette, hogy jött Jávor Pál és Clark Gable. Ők már szépek is voltak. Nocsak, egy facelift? Szép férfi? Gyanús.
Azóta más istenek születtek, a beszerzések zömét nők végzik, és a férfiak belebutultak a kabarék által kialakított kisstílű, anyósutáló, feleségsárkányt pitin kijátszani próbáló lúzer szerepébe. Az autóik már csak zümmögnek, az arcbőrük pihepuha, háborút csak tévében néznek, ráadásul a futballisták (a jelen harcosai) sem olyan megbízhatóan bumburnyákok már. Termékfejlesztés nuku. A nők már régen túljutottak a 40C fokon és a liposzómán is (bármit is jelentsen ez), a férfiak még mindig lemaradva molyolgatnak rockzenénél és a vörösbornál.
Tiszta mázli, hogy még nem jöttek az ufók, mert azt hinnék, hogy ez egy nők által irányított bolygó.

   

Átlagférfi 
Steigervald Krisztián (GfK Hungária)

Komplex személyiség izgalmas márka − differenciáló férfi archetípusok 
Vasvári Zoltán (Young & Rubicam) 

CEO, Me Inc.
Vannak-e az üzleti életben személyes márkák és miért nem?
Braun Róbert (Braun & Partners Network)

Kávészünet

Mi a helyzet a férfiakkal? 
Varga Renáta (DDB)   

Tényleg igaz a mondás, miszerint " a gyomrukon keresztül vezet az út hozzájuk"?
Felker Noémi  (Noe's Ark)

   

Nő, kocsi, foci és sör... valóban csak ez érdekli a férfiakat? - kerekasztal-beszélgetés

Moderátor:
Katona Éva (MTE)

Résztvevők:
Benei Péter (Karmamedia)
Felker Noémi (Noe's Ark)
Funk Balázs (Sylva)
Kovács Krisztián (TV2)
Simon András (BBDO)   

Ebéd  

Jaszkari vagy faszkányos? 
Litkai Gergely (Comedy Central)
A férfi belülről

Überszexuálisok vagy nyuszik? Férfitrendek 
Dr. Törőcsik Mária (Pécsi Tudományegyetem)

 

Az emancipáció hatása a férfi fogyasztó megítélésére, avagy van e playboy Magyarországon?   
Bus István (Playboy Magazin) és Pantl Péter (CKM)

Mémek és nemek 
Szekfű Balázs László (Darwin’s Marketing Evolution)


Búcsúfalatok 

További információ a konferencia honlapján illetve az alább csatolt programban olvasható:www.magyarfogyaszto.hu/ferfi