Légy férfi! - konferencia
2009.09.29.
Magyar Telekom Székház, Krisztina Krt. 55.
Légy FÉRFI! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) szeptember 29-én a Magyar Telekom székházban. A szebbik nem fogyasztási szokásainak feltérképezését követően az MFP korunk Ádámjairól, fogyasztási szokásaikról, személyiségükről, meggyőzhetőségükről kezdeményez beszélgetést. Nő, kocsi, foci és sör… valóban csak ez érdekli a férfiakat? Másképp feltéve a kérdést, minden férfi csak azt akarja: a nőt, a kocsit és hogy nyerjen a csapata. Sablonok és sztereotípiák. Ahogy a nők esetében, úgy a férfiaknál is szeretünk a kereteken belül maradni, ha marketing üzenetet fogalmazunk meg? |
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen megvizsgáljuk, milyen a férfi ma. Utánajárunk, mely szerepekben érzi otthon magát, továbbá hogyan lehet megcélozni. Feltérképezzük mit, miért vásárol, mennyire márkahű, mivel foglalkozik szabadidejében, és milyen tartalmakat fogyaszt. Kiderítjük, hogy fogyasztási szokásaik alapján hányféle férfitípust lehet megkülönböztetni illetve, hogy milyen értékek fontosak számukra. Szó lesz arról mennyiben más a „meleg” célcsoport, de fény derül arra is a nők fogyasztása hogyan hat a férfiak fogyasztási szokásainak változásaira. A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Benei Péter (Karmamedia), Braun Róbert (Braun & Partners Network), Bus István (Playboy Magazin), Buzgó József (Nemzeti Sport), Erdélyi Zsolt (Monoconsulting), Felker Noémi (Noe's Ark), Funk Balázs (Sylva), Katona Éva (MTE), Kovács Krisztián (TV2), Litkai Gergely (Comedy Central), Pantl Péter (CKM), Radnai Péter (Playboy Magazin), Simon András (BBDO), Steigervald Krisztián (GfK Hungária), Szekfű Balázs László (Darwin’s Marketing Evolution), Dr. Törőcsik Mária (Pécsi Tudományegyetem), Varga Renáta (DDB) és Vasvári Zoltán(Young & Rubicam)fejtik ki véleményüket a férfiak fogyasztási szokásairól, és az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről. Program A nap moderátora: Radnai Péter Férfinak lenni ennyi női marketinges mellett? Érdekes ötlet.
Átlagférfi Kávészünet Mi a helyzet a férfiakkal? Tényleg igaz a mondás, miszerint " a gyomrukon keresztül vezet az út hozzájuk"?
Nő, kocsi, foci és sör... valóban csak ez érdekli a férfiakat? - kerekasztal-beszélgetés Moderátor: Ebéd Jaszkari vagy faszkányos? Überszexuálisok vagy nyuszik? Férfitrendek
Az emancipáció hatása a férfi fogyasztó megítélésére, avagy van e playboy Magyarországon? Mémek és nemek
|