Időpont
|
Téma
|
Előadók
|
8.30-9.00 Regisztráció
|
9.00-9.10
|
Köszöntők
|
|
A nap házigazdája: Bánfai Zoltán (Develor Tanácsadó Zrt., képzési igazgató)
|
9.10-9.40
|
Jövőkép számokban: merre fejlődnek az európai FMCG-piacok? – előadás
|
Jean-Jacques Vandenheede,
Director Retailer Industry Insights
(Nielsen piackutató vállalat)
|
9.40-10.40
|
A jövő útja: euroregionális kapcsolatok – előadás és kerekasztal-beszélgetés
|
Előadást tart:
Prof. Prof. E. h. (Rus) Dr. Bernd Hallier (EHI Retail Institute GmbH – Európai Kereskedelmi Intézet; Nemzetközi kapcsolatokért felelős ügyvezető,www.ehi.org)
Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:
Józsa Mariann (dm Kft. – beszerzési és marketingvezető)
Mustafa Kalkandelen (Metro Kereskedelmi Kft. – kínálati igazgató)
Murányi László (Co-op Hungary Zrt. – vezérigazgató)
Ruga Róbert (Profi Magyarország Kereskedelmi Zrt. – marketingigazgató)
Saltzer Kornél (Spar Magyarország Kft. – ügyvezető igazgató)
Szili László (Reál Hungária Zrt. – kereskedelmi igazgató)
Moderátor: Kozák Ákos (GfK Hungária Piackutató Intézet - ügyvezető igazgató)
|
10.40-11.10 Kávészünet
|
11.10-11.50
|
A sajátmárkás termékek jövője – előadás
|
Judith Kolenburg
a PLMA (Private Label Manufacturers Association – Sajátmárkát Gyártók Szövetsége) speciális projektjeinek igazgatója (Hollandia, www.plmainternational.com)
|
11.50-12.30
|
Kereskedők és gyártók hosszútávú partneri együttműködése – előadás
|
Hans Eysink Smeets
(kereskedelmi stratégiai tanácsadó, Hollandia,
www.eysinksmeets.com)
|
12.30-13.30 Ebédszünet
|
|
„A” szekció – Gyártói márkák jövője
|
13.30-14.15
|
Mi lesz veled, márkatermék? – előadás és esettanulmány
|
Előadást tart:
Dörnyei Otília (GfK Hungária Piackutató Intézet – ügyfélkapcsolati igazgató)
Esettanulmány:
Maurizio Ragonese (Ragonese Kft. – tulajdonos)
Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:
Benedek László (Heineken Hungária Zrt. – kereskedelmi igazgató)
Fazekas Endre (Sió-Eckes Kft. – ügyvezető igazgató)
Matus István (Szentkirályi Ásványvíz Kft. – operatív vezérigazgató)
Matus Péter (Wrigley Hungária Kft. – marketingigazgató)
Moderátor: Nagy Judit (Budapesti Corvinus Egyetem, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék – kutató)
|
14.15-15.00
|
Helyet a polcon – Defenzívában a gyártói márkák? – kerekasztal-beszélgetés
|
|
„B” szekció – Kereskedelmi márkák jövője
|
13.30-14.15
|
Hol a határ? Meddig fejlődhetnek a kereskedelmi márkák? – előadás és esettanulmány
|
Előadást tart:
Turcsán Tünde (Nielsen piackutató vállalat – ügyfélkapcsolati igazgató)
Esettanulmány:
Boros Péter (Co-op Hungary Zrt. – kereskedelmi igazgató)
Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:
Bódi Krisztina (Kométa 99 Zrt. – marketingigazgató)
Boros Péter (Co-op Hungary Zrt. – kereskedelmi igazgató)
Györödi Zoltán (Várda-Drink Zrt. – kereskedelmi igazgató)
Sike Mária (Eru Hungária Sajtgyártó Kft. – ügyvezető igazgató)
Moderátor: Dr. Tímár Imre (Tanner Trade Kft. – tulajdonos-ügyvezető)
|
14.15-15.00
|
Offenzívában a kereskedelmi márkák? – kerekasztal-beszélgetés
|
15.00-15.15 Kávészünet
|
|
„C” szekció – Nemzeti termékek jövője
|
15.15-16.00
|
Hogyan védjük a nemzeti termékeket? – esettanulmány
|
Előadást tart:
Steigervald Krisztián (GfK Hungária Piackutató Intézet – szektormenedzser)
Esettanulány:
Külföldi előadó
Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:
Avramucz Attila (Univer Product Zrt. – marketingigazgató; Magyar Termék Közhasznú Kft. – marketingbizottsági tag)
Erdősi Mária (Nemzeti Bormarketing Bizottság – elnök)
Major Varga Éva (Sole-Mizo Zrt. – marketing- és exportigazgató)
Rózsa János (Cerbona Zrt. – kereskedelmi igazgató)
Ruga Róbert (Profi Magyarország Kereskedelmi Zrt. – marketingigazgató)
Sánta Sándor (Bonbonetti Choco Édesipari Kft. – ügyvezető igazgató)
Dr. Totth Gedeon (AMC tanácsadó, intézetvezető főiskolai tanár)
Moderátor: Dr. Papp-Váry Árpád (BKF, Marketing Intézet Igazgatója)
|
16.00-16.45
|
Magyar termékek arányának növelése piaci eszközökkel – kerekasztal-beszélgetés
|
|
„D” szekció – Önök kérték – In-store kommunikáció a gyakorlatban
|
15.15-16.00
|
|
Előadást tart:
Sas István (reklámpszichológus)
Esettanulmány:
Zsinkó Bálint (Zwack Unicum Nyrt. – Kereskedelmi Üzletfejlesztési és Trade Marketing Vezető)
|
16.00-16.45
|
|
Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:
Molnár Judit (Tesco Global Zrt. – bevételfejlesztési vezető)
Urbán Zsolt (HD Group – ügyvezető igazgató)
Vekkel László (HPS Group – kreatívigazgató)
Zsinkó Bálint (Zwack Unicum Nyrt. – Kereskedelmi Üzletfejlesztési és Trade Marketing Vezető)
Moderátor: Kovács G. János (újságíró)
|
16.45-18.00
|
Bórkostoló
|
Díjnyertes hungarikum fajta borok kóstolója. A zenétFábián Juli és Sárik Péter szolgáltatja.
|