Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Események

A legfrissebb hírek és beszámolók szakmai eseményeinkről.

Mai Piac Beszerzési és Értékeítési Konferencia

2009.11.12.

Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia
 

A Mai Piac idén első alkalommal konferenciát szervez a beszerzés és értékesítés témakörében. A konferencia résztvevői délelőtt neves szakemberek előadásait hallgathatják meg, délután pedig párhuzamosan futó, különböző témák köré épülő szekciókon vehetnek részt.

 

Időpont

Téma

Előadók

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-9.10

Köszöntők

 

A nap házigazdája: Bánfai Zoltán (Develor Tanácsadó Zrt., képzési igazgató)

9.10-9.40

Jövőkép számokban: merre fejlődnek az európai FMCG-piacok? – előadás

Jean-Jacques Vandenheede
Director Retailer Industry Insights 
(Nielsen piackutató vállalat)

9.40-10.40

A jövő útja: euroregionális kapcsolatok – előadás és kerekasztal-beszélgetés

Előadást tart:

Prof. Prof. E. h. (Rus) Dr. Bernd Hallier (EHI Retail Institute GmbH – Európai Kereskedelmi Intézet; Nemzetközi kapcsolatokért felelős ügyvezető,www.ehi.org)

Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:

Józsa Mariann (dm Kft. – beszerzési és marketingvezető)

Mustafa Kalkandelen (Metro Kereskedelmi Kft. – kínálati igazgató)

Murányi László (Co-op Hungary Zrt. – vezérigazgató)

Ruga Róbert (Profi Magyarország Kereskedelmi Zrt. – marketingigazgató)

Saltzer Kornél (Spar Magyarország Kft. – ügyvezető igazgató)

Szili László (Reál Hungária Zrt. – kereskedelmi igazgató)

Moderátor: Kozák Ákos (GfK Hungária Piackutató Intézet - ügyvezető igazgató)

10.40-11.10 Kávészünet

11.10-11.50

A sajátmárkás termékek jövője – előadás

Judith Kolenburg
a PLMA (Private Label Manufacturers Association – Sajátmárkát Gyártók Szövetsége) speciális projektjeinek igazgatója (Hollandia, www.plmainternational.com)

11.50-12.30

Kereskedők és gyártók hosszútávú partneri együttműködése – előadás

Hans Eysink Smeets 
(kereskedelmi stratégiai tanácsadó, Hollandia, 
www.eysinksmeets.com)

12.30-13.30 Ebédszünet

 

„A” szekció – Gyártói márkák jövője

13.30-14.15

Mi lesz veled, márkatermék? – előadás és esettanulmány

Előadást tart:

Dörnyei Otília (GfK Hungária Piackutató Intézet – ügyfélkapcsolati igazgató)

Esettanulmány:

Maurizio Ragonese (Ragonese Kft. – tulajdonos)

Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:

Benedek László (Heineken Hungária Zrt. – kereskedelmi igazgató)

Fazekas Endre (Sió-Eckes Kft. – ügyvezető igazgató)

Matus István (Szentkirályi Ásványvíz Kft. – operatív vezérigazgató)

Matus Péter (Wrigley Hungária Kft. – marketingigazgató)

Moderátor: Nagy Judit (Budapesti Corvinus Egyetem, Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszék – kutató)

14.15-15.00

Helyet a polcon – Defenzívában a gyártói márkák? – kerekasztal-beszélgetés

 

„B” szekció – Kereskedelmi márkák jövője

13.30-14.15

Hol a határ? Meddig fejlődhetnek a kereskedelmi márkák? – előadás és esettanulmány

Előadást tart:

Turcsán Tünde (Nielsen piackutató vállalat – ügyfélkapcsolati igazgató)

Esettanulmány:

Boros Péter (Co-op Hungary Zrt. – kereskedelmi igazgató)

Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:

Bódi Krisztina (Kométa 99 Zrt. – marketingigazgató)

Boros Péter (Co-op Hungary Zrt. – kereskedelmi igazgató)

Györödi Zoltán (Várda-Drink Zrt. – kereskedelmi igazgató)

Sike Mária (Eru Hungária Sajtgyártó Kft. – ügyvezető igazgató)

Moderátor: Dr. Tímár Imre (Tanner Trade Kft. – tulajdonos-ügyvezető)

14.15-15.00

Offenzívában a kereskedelmi márkák? – kerekasztal-beszélgetés

15.00-15.15 Kávészünet

 

„C” szekció – Nemzeti termékek jövője

15.15-16.00

Hogyan védjük a nemzeti termékeket? – esettanulmány

Előadást tart:

Steigervald Krisztián (GfK Hungária Piackutató Intézet – szektormenedzser)

Esettanulány:

Külföldi előadó

Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:

Avramucz Attila (Univer Product Zrt. – marketingigazgató; Magyar Termék Közhasznú Kft. – marketingbizottsági tag)

Erdősi Mária (Nemzeti Bormarketing Bizottság – elnök)

Major Varga Éva (Sole-Mizo Zrt. – marketing- és exportigazgató)

Rózsa János (Cerbona Zrt. – kereskedelmi igazgató) 

Ruga Róbert (Profi Magyarország Kereskedelmi Zrt. –  marketingigazgató) 

Sánta Sándor (Bonbonetti Choco Édesipari Kft. – ügyvezető igazgató)

Dr. Totth Gedeon (AMC tanácsadó, intézetvezető főiskolai tanár)

Moderátor: Dr. Papp-Váry Árpád (BKF, Marketing Intézet Igazgatója)

16.00-16.45

Magyar termékek arányának növelése piaci eszközökkel – kerekasztal-beszélgetés

 

„D” szekció – Önök kérték – In-store kommunikáció a gyakorlatban

15.15-16.00

 

Előadást tart:

Sas István (reklámpszichológus) 

Esettanulmány:

Zsinkó Bálint (Zwack Unicum Nyrt. – Kereskedelmi Üzletfejlesztési és Trade Marketing Vezető)

16.00-16.45

 

Kerekasztal-beszélgetésen részt vesznek:

Molnár Judit (Tesco Global Zrt. – bevételfejlesztési vezető)

Urbán Zsolt (HD Group – ügyvezető igazgató)

Vekkel László (HPS Group – kreatívigazgató)

Zsinkó Bálint (Zwack Unicum Nyrt. – Kereskedelmi Üzletfejlesztési és Trade Marketing Vezető)

Moderátor: Kovács G. János (újságíró)

 16.45-18.00

 Bórkostoló

Díjnyertes hungarikum fajta borok kóstolója. A zenétFábián Juli és Sárik Péter szolgáltatja.

 
A Magyar Reklámszövetség tagjai 10 % kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián!

Bővebb információ, jelentkezés: http://www.maipiac.hu/index.php/konferencia/609-konferencia/3717-konferencia